Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 27679
Jeg har fått noen Mogadon 5mg hvor mange skal man ta for å få seg en rus av denne? Har hørt at vist man blander den med andre rusmidler så forsterker den alt av det stemmer det?
Stoffet i Mogadon (nitrazepam) er et vedig sederende benzidiazepin. Flott som sovepille eller mot angst. Du kan få en ganske god "lighthead-rus" av Mogadon. Bare ved å ta en litt høyere dose enn du egentlig skal, alkohol også vil være bra i kombinasjon for å oppnå sterkere rus. Men kos deg i nuet, du husker ikke en dritt dagen etterpå og dagene fremover. Dessuten er det veldig farlig blande benzodiazepiner med alkohol, blackout får du helt sikkert og i verste tilfelle koma.
Chang's Avatar
Trådstarter
Er den grei å blande med Oxycontin 10 mg Er det noen som har testet dette?
Sitat av Chang Vis innlegg
Er den grei å blande med Oxycontin 10 mg Er det noen som har testet dette?
Vis hele sitatet...
Jeg har testet dette.

-Du forserker begge medisinene.
Mogadonen: den sederende, muskelavslappende og hypnotiske effekten.
(Du kan også gi den en paradoksal effekt; du blir giret av den.)
Oxy: forsterket smertestill og sederende effekt.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Dessuten er det veldig farlig blande benzodiazepiner med alkohol, blackout får du helt sikkert og i verste tilfelle koma.
Vis hele sitatet...
alkohol og piller er generell ikke bra å blande,men jeg tror det er litt i overkant av advarsel akkuratt der

Jeg fortlalte selv til legen at jeg prøvde å blande alkohol med benzoz når de begynte å miste virkning og han hadde ikkenoen innspill på det,var helt likegyldig til at jeg hadde gjort det og fikk mer medisiner siden det ikke virket bare.

virket ikke som han hadde troen på at det hadde noen særlig effekt i det heletatt å blande benzo og alko,det var inntrykket jeg fikk,det siste jeg fikk inntrykket av var at han syns det var farlig iallefall

men opiater,DET blander du ikke med alkohol altså..ikke kødde med det der

men jeg skal ikke si at det er ufarlig og blande benzoz med alkohol heller,men det var kanskej litt i overkant av totskalle etter mine erfaringer fra legesamtaler

prøvde å blande alko med oxazepam,men det forsterket ikke en dritt

Bruker rivotril2mg,sobril25mg,nitrazepam-abodorm og masse annet selv..
Sist endret av downer; 19. oktober 2010 kl. 18:14.
Mulig det øker smertestillede til en 10mg oxy pille, men det senker smertestillende til meg. Jeg står på 220mg oxy om dagen.

Når jeg startet med Mogadon så fikk jeg et lite kick ut at det, men det forsvant veldig fort.
Chang's Avatar
Trådstarter
Prøvde 2 stk. Mogadon og 2 stk Oxy 10mg. Nei dette funket ikke som jeg skulle ha trudd at det ville. Å bli giret opp?
Jeg ble bare trøtt og slapp. Ukonsentrert og rusen forsvant etter 2-3 timer. Skuffende. Det er det eneste jeg kan si om dette stoffet.
Sitat av Chang Vis innlegg
Prøvde 2 stk. Mogadon og 2 stk Oxy 10mg. Nei dette funket ikke som jeg skulle ha trudd at det ville. Å bli giret opp?
Jeg ble bare trøtt og slapp. Ukonsentrert og rusen forsvant etter 2-3 timer. Skuffende. Det er det eneste jeg kan si om dette stoffet.
Vis hele sitatet...
vi reagerer alle forskjellige på medikament så..vil vell alltid være forskjellige oppfattninger rundt slike ting

jeg blir gira opp av imovane zopiclone..lille dritt stoffet der som legen kaster etter alle virker på meg sterkere enn alle bensoer når det kommer til "high" rus følelsen,det er en serdeles stor forskjell på min væremåte,hukommelsetap får du å

sendt en masse meldinger man ikke helt kunne føle seg vell med dagen etter osv

alkoholfølelsen,bare mer uberegnelig
Sist endret av downer; 20. oktober 2010 kl. 17:23.
Chang's Avatar
Trådstarter
downer det har du rett i...! Man reagerer veldig forskjellige på medikamenter. Litt rart og kan også forstå det litt. Det kommer jo helt an på hvem som tar dette Noen er hardbarka og noen er mye svakere enn andre, det er vel der mye av forskjellen ligger? Hvem vet?
Sitat av Chang Vis innlegg
downer det har du rett i...! Man reagerer veldig forskjellige på medikamenter. Litt rart og kan også forstå det litt. Det kommer jo helt an på hvem som tar dette Noen er hardbarka og noen er mye svakere enn andre, det er vel der mye av forskjellen ligger? Hvem vet?
Vis hele sitatet...
Psyken, hvilke forventninger du har/ikke har, toleranse, hvor godt systemet ditt tar til seg stoffene osv. Det er så mye som spiller inn.
Det som funker bra på meg kan være pesten for deg.
Sitat av Chang Vis innlegg
downer det har du rett i...! Man reagerer veldig forskjellige på medikamenter. Litt rart og kan også forstå det litt. Det kommer jo helt an på hvem som tar dette Noen er hardbarka og noen er mye svakere enn andre, det er vel der mye av forskjellen ligger? Hvem vet?
Vis hele sitatet...
ja det meste spiller inn,noen tåler med mer enn andre,dagsform,hva du har i magen,hvor mye nerver du har/er avslappa osv osv osv

Husker første gang jeg fikk sobril og legen påstå man kom til å se på meg at jeg var ruset uten at noe skjedde,husker også første gang jeg fikk ketorax og han sa folk ville se på meg at jeg var ruset når jeg tok 1 maks 2,jeg endte med 6 stk 5mg første gangen og ingen så noe på meg,det hjalp heller ikke mot smerten så det er en seriøs stor forskjell der ute må være..men jeg kjente det godt når jeg kom hjem etter den første turen med ketorax daafterglown var stor og du går rett til sengs når du skal uten å blunke
Sist endret av downer; 20. oktober 2010 kl. 19:08.
Rivotril2mg gir en borte vekk dag med alkohol å farlig blackout som kan ende helt galt!! Mens sobril25mg har jeg hørt er 1 av de farligste å blande alkohol med .Selv om de er svakere en valium å lignende piler i benzoz familien, ok hver forsiktig med de, men Nitrazepam og valium og lignende skal hever ok.Hilsen qtippz.
Sitat av qtippz Vis innlegg
Rivotril2mg gir en borte vekk dag med alkohol å farlig blackout som kan ende helt galt!! Mens sobril25mg har jeg hørt er 1 av de farligste å blande alkohol med .Selv om de er svakere en valium å lignende piler i benzoz familien, ok hver forsiktig med de, men Nitrazepam og valium og lignende skal hever ok.Hilsen qtippz.
Vis hele sitatet...
mye rykter her

generell skal man holde de adskilt,alko og tabs,det er slik folka dør
Chang's Avatar
Trådstarter
Sitat av qtippz Vis innlegg
Rivotril2mg gir en borte vekk dag med alkohol å farlig blackout som kan ende helt galt!! Mens sobril25mg har jeg hørt er 1 av de farligste å blande alkohol med .Selv om de er svakere en valium å lignende piler i benzoz familien, ok hver forsiktig med de, men Nitrazepam og valium og lignende skal hever ok.Hilsen qtippz.
Vis hele sitatet...

Ja det har du rett i. Gode råd her.
Sitat av qtippz Vis innlegg
Mens sobril25mg har jeg hørt er 1 av de farligste å blande alkohol med.Selv om de er svakere en valium.
Vis hele sitatet...
Legger min lit til legens null-reaksjon når jeg fortalte dette ass,jeg merka ikke en dritt heller,nei du får f ikke overbevist meg om at sobril er svakere enn de lusne valium 5 mg du får her i norge,kanskje en krutt-tønne valium fra thailand på 10-20mg kan slå sobril25,hva veit jeg.

i starten er det markant endrin i fokus v sobril25,reaksjonstid o.l

husker jeg merket det GODT første gangene

Men hva som virker på meg...i forhold til deg,sånn er det bare

oxazepam er nå det beste oppløsende for depresjon og bekymringer mener nå jeg

men en generell regel er å ikke blande dette i det heletatt,ekke no vits å leike med grensene
Sist endret av downer; 22. oktober 2010 kl. 17:02.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hver sin smak, å nytelse , les lit i lege bibelen da.
We got machetes!
fikk Mogadon idag, har fått apodorm før.. Har hørt ifra alle at mogadon skal funke bedre...
Men synes ikke det.. (på meg iallefall)..
Ble litt gira istad.. nå er jeg slapp å sløv.. og apodorm , når du bruker som sovemedisin, blir jeg inmari gira på morningen dagen etterpå.. Men fikk ikke samme av mogadon.. Men det er meg
Det har mye med hvordan du er generelt og stemning også, selv om det er snakk om tabletter og ikke sopp. Ting kan variere i virkningsgrad og måte etter som du varierer i sinn og kropp.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
9 stykk 2 kopper kaffi energi drink noen trekk funka fint
Når jeg bruker Apodorm/Mogadom i mere enn 2-3 dage, så får eg angst! Fler som merker dette`??