Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2254
Hei!
Har litt forskjellige piller liggende.

90stk Diclofenac Ratiopharm
40stk Paralgin Forte
5stk Panodil
Stikk:
13stk Paralgin Major
4stk Voltaren 100mg
3stk Voltaren 50mg

10 pils!

Lurer på om det går an mikse ihop no greier med det her for å få no rus?
Har ikke så god erfaring med rus av piller, kun noen sovetabletter et par ganger!
Miksing og triksing med div piller kan aldri anbefales. Men ja, du får ta å søke dem opp i felleskatalogen og deretter google virkestoffene.
Sist endret av nirvana92; 26. januar 2011 kl. 19:58. Grunn: Skrieleif
Ekstrakter kodeinen fra PF.
Du kan ekstrahere kodeinet fra paralgin forte/major, tror det ligger bruksanvisninger her hvis du søker.
Skjønner at blanding av div piller ikke er bra! Men tenkte om dere andre hadde prøvd ut no, eller viste no som ikke var farlig!
Og jeg som ikke er så inn på akkurat piller, hva er "kodeinet", og hva gjør du med det?

Sikkert dumt spørsmål men.
Takk NitroFIs!

Har søkt på forumet nå etter hvordan jeg ekstraherer kodeinet, men finner kun at jeg kan knuse det, sette det i vannglass og ha i kjøleskapet? Om det gjøres sånn, hvor mange tabletter for funk, hva gjør jeg med paracetamolet på bånn? Hvordan gjør jeg det dagen etter med kodeinet?
Mye spørsmål her nå, men er ganske ny!
Hvordan du ekstraherer kodein finner du på linken jeg postet.

http://www.erowid.org/pharms/codeine...tml#extraction
Sist endret av Knask; 26. januar 2011 kl. 20:45.
Voltaren og dicloefnak som er det samme som voltaren får du ikke noe rus av.
hvis du skal ha piller som gir rus, hvorfor ikke heller bare finne en som lusker rundt et eller annet hjørne?
Sitat av Bellami Vis innlegg
Voltaren og dicloefnak som er det samme som voltaren får du ikke noe rus av.
Vis hele sitatet...
Okei, var det jeg trodde!

Sitat av K1ngspm Vis innlegg
hvis du skal ha piller som gir rus, hvorfor ikke heller bare finne en som lusker rundt et eller annet hjørne?
Vis hele sitatet...
Ikke så mange som lusker rundt med piller på landet! :P
Sitat av Raggarpojken Vis innlegg
Hei!
Har litt forskjellige piller liggende.

90stk Diclofenac Ratiopharm
40stk Paralgin Forte
5stk Panodil
Stikk:
13stk Paralgin Major
4stk Voltaren 100mg
3stk Voltaren 50mg

10 pils!

Lurer på om det går an mikse ihop no greier med det her for å få no rus?
Har ikke så god erfaring med rus av piller, kun noen sovetabletter et par ganger!
Vis hele sitatet...
Du kan legge fra deg Panodil, Diclofenac/Voltaren da ingen av dem gir noe rus alene eller i kombinasjon. Bruk de heller mot febersmerter ol senere istedenfor å bare kaste de.

Paralginene er fine saker, som mange nevner bør du ekstrahere kodeinet fra pillene. Husk at Major inneholder 60mg kodein mens vanlig Forte inneholder 30mg. Hvorfor du skal ekstrahere er for å slippe å få leverskade av paracetamol-innholdet i tablettene. Likevel er det ganske ufarlig å hive i seg en 3-4 Forte eller 2 Major, bare du ikke gjør det hver dag. Tips: Ikke ødelegg kodeinrusen med alkohol, det er best å få en ren og ubesudlet eufori.
Sist endret av Totskalle; 26. januar 2011 kl. 22:56.
Har da tatt å ekstraktert fra 5 piller! Gikk ganske greit når jeg fikk det på Norsk!
Sitter igjen med 1/3 av et vanlig glass med 97% klar væske!
Takk for hjelpen folkens.
Foresten, her er en ålreit ekstraksjonsguide.

http://www.youtube.com/watch?v=7wdV2YOa4Xc

EDIT: Litt sein så jeg, men men
Sist endret av Totskalle; 26. januar 2011 kl. 22:58.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Du kan legge fra deg Panodil, Diclofenac/Voltaren da ingen av dem gir noe rus alene eller i kombinasjon. Bruk de heller mot febersmerter ol senere istedenfor å bare kaste de.

Paralginene er fine saker, som mange nevner bør du ekstrahere kodeinet fra pillene. Husk at Major inneholder 60mg kodein mens vanlig Forte inneholder 30mg. Hvorfor du skal ekstrahere er for å slippe å få leverskade av paracetamol-innholdet i tablettene. Likevel er det ganske ufarlig å hive i seg en 3-4 Forte eller 2 Major, bare du ikke gjør det hver dag. Tips: Ikke ødelegg kodeinrusen med alkohol, det er best å få en ren og ubesudlet eufori.
Vis hele sitatet...

Heisann!
Takk for svar, har lagt unna alt det andre!
Med Major, bare skrape av voksen da eller? Veit ikke åssen de ser ut "inni" ennå.
Har tatt 2 0,33 bokser med øl, regner med det ikke har så mye å si.
Har aldri sett Major jeg, men er ikke det rektalpiller? Hvis de er myke sånn gelatinaktige er nok innholdet flytende, så ikke skrap (så du ender opp med sånn saft utover hele når den sprekker)
Stikkpiller jo, med 800mg paracetanol og 60mg kodein. :P
Okei, så er kanskje ikke så lurt bruke av de da kanskje?

Hva er forresten virkningen? :P
Jeg hadde brukt rekatlpillene på vanlig måte eller oralt tror jeg, ikke ta sjangsen på at det blir tull. Kodein produserer ikke en sånn overveldende rusfølelse, du kan ikke sitte å vente på å bli skikkelig fjern og storkose deg i mange timer. Klassisk eufori, du får en god indre følelse og alle smerter og problemer forsvinner. Det handler bare om deg og ditt der og da. Det er bare å se litt på TV eller noe mens du venter på virkningen, du vil kjenne at det bygger seg opp sakte men sikkert og på toppen vil du kjenne at pusten blir litt roligere enn vanlig. Det er bare å passe på at pusten ikke blir for rolig.
Er etter jeg oppererte bort mandlene jeg fikk alt det her! Gikk til doktorn og fikk tak i 50 ekstra Paralgin Forte, selvom jeg ikke hadde behov. Godt ha lell tenkte jeg! :P

Kjenner meg igjen i det du skriver ja, en god følels!
Sitat av Raggarpojken Vis innlegg
Er etter jeg oppererte bort mandlene jeg fikk alt det her! Gikk til doktorn og fikk tak i 50 ekstra Paralgin Forte, selvom jeg ikke hadde behov. Godt ha lell tenkte jeg! :P

Kjenner meg igjen i det du skriver ja, en god følels!
Vis hele sitatet...
Raus lege!