Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1208
hei jeg har kjøpt meg en finfin flatskjerm 40''
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587755

også tenkte jeg å skaffe noe bedre høyttalere.

Får man 5.1 kanals høyttalere til maks 2000 kr?? (kan gå opp til 2500)

eller burde man bruke mer enn det? jeg ser jo at lefdal har en del til under 2000 og komplett har dette her:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303911

noen som har peiling?? :P

PS! skal brukes mest til gaming og litt film.
De høyttalerne du linker til er til pc så du vil ikke få koblet den til tv'en, isåfall så er får du bare koblet til de to forran eller de to bak. Men hvis du skal ha de til pc så er de høyttalerne konge!
Gå for logitech sitt Z-5500, du får ikke bedre annlegg til den prisen! Hvertfall ikke mtp. at du skal bruke det til film og gaming!
Sitat av svaagan Vis innlegg
Gå for logitech sitt Z-5500, du får ikke bedre annlegg til den prisen! Hvertfall ikke mtp. at du skal bruke det til film og gaming!
Vis hele sitatet...
vet du om de kan kobles til tv? er jo beregnet for pc..
Jo, du kan koble høyttalerne til TVn! Det er optisk utgang på TVn, og optisk inngang på anlegget

Hadde dette annlegget selv. Og samme TV

brukte det som stueanlegg en periode btw. funka kjempebra til film og spill.
nice! da blir det kjøppp
Anbefaler selv z5500 til den prisen.. Koster under 2 lapper på Elkjøp og Komplett

Forresten.. er aux, coax, optisk, 3 3,5mm på den (trur jeg fikk med alt). Så du får koblet til pc, tv, hd dekoder og det som er
men hvis jeg kobler den direkte til tv'en, trenger jeg da å koble den til ps3 og dekoderen i tilegg??
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av kvarburg Vis innlegg
men hvis jeg kobler den direkte til tv'en, trenger jeg da å koble den til ps3 og dekoderen i tilegg??
Vis hele sitatet...
Nei .
Sitat av kvarburg Vis innlegg
men hvis jeg kobler den direkte til tv'en, trenger jeg da å koble den til ps3 og dekoderen i tilegg??
Vis hele sitatet...
Nei, poenget er at du kobler alle lydkildene dine til TVn, for å kun bruke optisk-kabelen ut til høyttalerne.

Koble PS3 og dekoderen til TVn via HDMI, og trekk optisk-kabel fra TVn til logitech-systemet.
Du får ikke bedre høyttaler pakke en dette for 2k: http://www.surround.no/product/46786...5.0-pakke.html

Hvis du trenger høyttaler og forsterker (noe du ikke har spesifisert i posten din) er høyttaler-pakken du linket til et fint alternativ.
da er de kjøpt og betalt og sotte opp og testet :P

SYKT gode høyttalere!!! Hadde problemer med å koble de til TV'en så jeg kobla direkte i PS3. Skal prøve å få de kobla til TV'en senere for nå er det gaming

ELSKER subwooferen!
Jeg antar at du har sjekket og eventuelt endret på lydinnstillingene på konsollen?
ganske rått og lese om folk som sier at det anlegget har SYK lyd osv.
Jeg kjøpte dette selv til soverommet, og syns det var helt ok.
Men langt ifra utrolig bra osv.

Jeg sverger til BOSE
Sitat av møkk Vis innlegg
Jeg antar at du har sjekket og eventuelt endret på lydinnstillingene på konsollen?
Vis hele sitatet...
jaja :P

btw: på TV'en kunne jeg endre på lydinstillinger. Det jeg kunne velge mellom var de høyttalerne som er i TV'en og eksterne høyttalere. tok eksterne men kom ingen lyd. funker knall med PS3 fordet :P

også har jeg selvfølgelig trykka på ''optical'' på instillingene til høyttalerne.
Sitat av locking123 Vis innlegg
ganske rått og lese om folk som sier at det anlegget har SYK lyd osv.
Jeg kjøpte dette selv til soverommet, og syns det var helt ok.
Men langt ifra utrolig bra osv.

Jeg sverger til BOSE
Vis hele sitatet...
No er da bose noen ganger dyrere, så blir bare tåpelig å sammenligne...
Sitat av locking123 Vis innlegg
ganske rått og lese om folk som sier at det anlegget har SYK lyd osv.
Jeg kjøpte dette selv til soverommet, og syns det var helt ok.
Men langt ifra utrolig bra osv.

Jeg sverger til BOSE
Vis hele sitatet...
Høhø, jeg er enig i at det anlegget er oppskrytt - med det er vitterlig nok Bose også. Til prisen, i hvertfall nå som de er satt ned, er Logitechsystemet verdt pengene i stor grad når det gjelder film og spilling.
Komplett har timesalg på Logitech-produkter nå. Man kan få Logitech Z-5500 for kroner 1 490,- . Altså 50% rabatt. Løp og kjøp!