Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1895
Jeg skal kjøpe iphone 4. Hva er best? Har netcom flexitalk nå, og trådløs familie. Jeg trenger ikke mer enn 500 MB i mnd, men ønsker trådløs familie løsning (ringe gratis til et par nummer) Netcom iconnect koster 348 i mnd, (telefonen koster 2590,00)chess itouch koster 249 (telefonen koster 2590) men de har ikke famileløsning. Da må jeg ha chess king, og da er det ikke fri data igjen (20 kr MB)

Finner liksom ikke noe perfekt abonnement med fri data (eller 500 MB, familie/gratis til samme operatør el.l og telefonpris rundt 2500. Noen tips?
Prøvde det nå men det ser ikke ut til å være helt oppdatert på priser..
Hvorfor heller ikke bare kjøpe abb. Fritt fra Apple sin hjemmeside?
Hvorfor skal telefonen koste 2500? Det som teller er jo totalprisen.
Det lønner seg ikke å kjøpe fra apple store hvertfall. Års prisen blir mye høyere totalt.
Spaceworld: 1890 kr med telenor SurfPrat medium
Sitat av jensemann28 Vis innlegg
Det lønner seg ikke å kjøpe fra apple store hvertfall. Års prisen blir mye høyere totalt.
Vis hele sitatet...
Regner med du skjønte hva jeg mente?
http://store.apple.com/no/browse/hom...co=MTM3NzQzMDc

Du må betale ca. 4900 også har du ditt gamle abn.
Trenger ikke å binne deg til noe nytt!
Bruk telepriser og regn ut hva som lønner seg for deg.

Skal du ha råd her må du i alle fall skrive hva du bruker... Ringeminutter, sms, datatrafikk etc. Velg det abo som gir best totalpris!