Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2489
Lette litt rundt på forumet men fant ikke no særlig svar..

jeg koker og skyter normalt 2mg Xanor.

Noe i veien for at jeg kan gjøre det samme med 1mg Xanor, vet jo at det er en del piller som ikke er så bra å skyte så tenkte jeg skulle "poppe" spørsmålet her først=)

På forhånd takk for svar=)
Piller rent generelt er ikke bra å skyte. De inneholder bindemidler og andre stoffer som ikke er bra å få inn i blodet. Biotilgjengeligheten er ca. 90 % ved oral tilførsel, så jeg ser ikke poenget med å utsette blodårene for dette.
Trådstarter
Sitat av exocytose Vis innlegg
Piller rent generelt er ikke bra å skyte. De inneholder bindemidler og andre stoffer som ikke er bra å få inn i blodet. Biotilgjengeligheten er ca. 90 % ved oral tilførsel, så jeg ser ikke poenget med å utsette blodårene for dette.
Vis hele sitatet...
jeg vet da det.. men det er litt forskjell på "skytbare" og "Ikke-skytbare" piller.. derfor lurer jeg på hvilken av de to kategoriene Xanor 1mg faller under.
Syns det hørtes skummelt ut jeg:P
Trådstarter
Sitat av Cal.12 Vis innlegg
Syns det hørtes skummelt ut jeg:P
Vis hele sitatet...

jeg er usikker selv.. men det er mange piller som er "skytbare" uten at de gir noen store negative virkninger.. når du koker dem MYE og LENGE blir det meste av dritt borte...

spørsmålet står fortsatt om Xanor 1mg faller under de som er skikkelig skadelig å skyte
Går fint å an å skyte de..