Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2238
Jeg har klaget på inndragning og det er oversendt politi direktoratet. Siden det tar så lang tid har jeg fått utestedet ny helseattest som jeg leverte til politiet, da inndragning var pga ikke oppfylte helsekrav. Men er det slik at saken må avgjøres hos Politidirektoratet før jeg kan få tilbake førerkort, selv om jeg har ny helseattest på tilbakelevering.
Send helseattest til fylkesmannen. Så går det et par dager, og du får et brev som du tar med til din lokale trafikkstasjon.
Jeg ville tatt en telefon til politiets førerkortkontor. Da ringer du først ditt lokale politi, og så ber du om å bli satt over til politiets førerkortkontor. Du kan eventuelt ringe Statens vegvesen. Det tar mye mye lenger tid enn par dager å få svar fra fylkesmannen.
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Det tar mye mye lenger tid enn par dager å få svar fra fylkesmannen.
Vis hele sitatet...
Da dette skjedde med meg så klarte jeg på et eller annet vis å få tak i privatnummeret til personen som satt med saken min og jeg ringte han dag å natt, fikk svar og førerkortet tilbake iløpet av et par dager.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Da dette skjedde med meg så klarte jeg på et eller annet vis å få tak i privatnummeret til personen som satt med saken min og jeg ringte han dag å natt, fikk svar og førerkortet tilbake iløpet av et par dager.
Vis hele sitatet...
Du spurte vell veldig pent veldig ofte