Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 710
Som folk sikkert vet ble Sbanke svelgt inn i DNB i mai ifjor med den "lovnaden" at Sbanken skal fortsette å eksistere som konsept under DNB.

Jeg spurte idag dette på chat-tjenesten;
- Vil Sbank-appen på mobiltelefonen min opphøre å fungere på ett tidspunkt og jeg må da ta ibruk DNB-app der ?
- Sbanken-appen vil bestå for deg. Det er kun de som er kunde i både Sbanken og DNB som må velge én av aktørene.

- ok, så Sbank-appen vil være i virksomhet i uoverskuelig fremtid altså ?
- Ja, det stemmer. Sbanken-appen kommer snart i ny og forbedret versjon.

- ok ty, og det samme med denne Net-banken til Sbank også da ? (Jeg var i netbanken fra hjemme PC'en min og gjorde denne chat-samtalen.)
- Det er hovedsakelig appen som består. Nettbankløsningene skal nok over på DNB sine løsninger etter hvert.
- ok, ty.

Så i lengden er det bare i appen på mobiltelefonen at vi vil se Sbank-logoen/navnet ? (og i avtalepapirer)

Flytt denne til innenriks pls
Sist endret av Hoppeliten; 9. januar 2024 kl. 15:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ifølge faren min som hadde hatt en lengre faktisk samtale med DNB, så skal DNB forflytte seg over til å være bedriftsdelen mens Sbanken skal bli persondelen.
Aha