Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3328
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva kan jeg gjøre for å få kokain raskest ut av urin? Tok en liten stripe mellom kl 20-21 ikveld og må kanskje avgi urinprøve førstkommende mandag, kokainen er veldig ren og høy kvalitet. Normalt sett skal det vel være ute av systemet på 1-2 dager, men har selvfølgelig veldig lyst å ta en stripe igjen imorgen grunnet morsom aktivitet hvor jeg har lyst å det litt ekstra gøy samt mer energi - kanskje bittelitt større stripe enn jeg tok ikveld..

Takk på forhånd for alle tips som skal virke!🙏🏻
Sitter i urin i værtfall minst opp til en uke. Har opplevd flere ganger at det har slått ut som positivt 6-7-8 dager etter siste inntak. Å da har det ikke vært store mengder jeg har tatt

"Ved spesifikk analyse kan metabolitten benzoyl-ecgonin påvises i opptil 7 døgn (dette indikerer inntak av kokain – denne påvisningstiden kan trolig også økes noe ved omfattende bruk)"
Sist endret av banshee_girl; 22. oktober 2022 kl. 06:42.
2 dager hvis den er rein
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av banshee_girl Vis innlegg
Sitter i urin i værtfall minst opp til en uke. Har opplevd flere ganger at det har slått ut som positivt 6-7-8 dager etter siste inntak. Å da har det ikke vært store mengder jeg har tatt

"Ved spesifikk analyse kan metabolitten benzoyl-ecgonin påvises i opptil 7 døgn (dette indikerer inntak av kokain – denne påvisningstiden kan trolig også økes noe ved omfattende bruk)"
Vis hele sitatet...
Nå var det en en veldig liten stripe jeg tok så det skal jo ikke vises på mandag bare jeg ikke tar mer denne helga..? Får gå meg en grei tur idag - og kanskje imorgen, så jeg får svetter ut sporene..
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av druefjes Vis innlegg
2 dager hvis den er rein
Vis hele sitatet...
Er det jeg også mener, er det som står på infoboardet på undersøkelsesrommet også - og dette er basert på grunnleggende informasjon ved minimalt inntak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva kan jeg gjøre for å få kokain raskest ut av urin? Tok en liten stripe mellom kl 20-21 ikveld og må kanskje avgi urinprøve førstkommende mandag, kokainen er veldig ren og høy kvalitet. Normalt sett skal det vel være ute av systemet på 1-2 dager, men har selvfølgelig veldig lyst å ta en stripe igjen imorgen grunnet morsom aktivitet hvor jeg har lyst å det litt ekstra gøy samt mer energi - kanskje bittelitt større stripe enn jeg tok ikveld..

Takk på forhånd for alle tips som skal virke!🙏🏻
Vis hele sitatet...
Hei
HER ER TAVLE AVSPORINGSTID NARKOTIKA

https://www.testhelsen.no/butikk/hur...stid-narkotika
Sitat av Dennia Vis innlegg
Hei
HER ER TAVLE AVSPORINGSTID NARKOTIKA

https://www.testhelsen.no/butikk/hur...stid-narkotika
Vis hele sitatet...
Dette gjelder ved hurtigtester. Ved urinprøve ved lab gjelder andre tider. Se Furst sine nettsider.
Finnes det noen kur liksom?

Virker som om du har bestemt deg for å stryke på den urinprøva uansett.

Må vel drikke masse masse og pisse før urinprøva da? Dette spørsmålet her dukker vel opp hver helg?
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Virker som om du har bestemt deg for å stryke på den urinprøva uansett
Vis hele sitatet...
Virker sånn.
Siste linja på bussen underveis til prøven. bare å krysse fingra.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
..men har selvfølgelig veldig lyst å ta en stripe igjen imorgen grunnet morsom
aktivitet hvor jeg har lyst å det litt ekstra gøy samt mer energi - kanskje bittelitt større stripe enn jeg tok ikveld.
Vis hele sitatet...
Eventuelt kan du satse på å lage et jævlig kaos, for eksempel ved å bæsje i stede for å tisse og så løpe alt du kan.
Anonym bruker
"Engstelig Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ikke ut som du er klar for urinprøver i det hele tatt..
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser ikke ut som du er klar for urinprøver i det hele tatt..
Vis hele sitatet...
Håper jeg slipper prøve imorgen, som jeg skrev i første tråd var det en veldig liten dose jeg tok.. Ikke rørt mer i ettertid + jeg har drukket mye vann det siste døgnet og gått meg en nogenlunde grei tur idag i fint vær hvor jeg var godt kledd som har gjort at jeg har svettet mye.

Blir det prøve imorgen - krysser fingrene for at jeg slipper, får jeg bare håpe jeg tester negativt🙏🏻
https://rusinfo.no/fakta-om-rusmidle...er-urinprover/

Spørs hvilken prøve du skal ta, jeg har værtfall fått urene prøver flere ganger etter en uke, å det med et par striper en kveld.
Heldig om du får ren prøve værtfall
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Liten update; har til idag denne uka ikke blitt bedt om prøve så vil si jeg er berga😊
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Liten update; har til idag denne uka ikke blitt bedt om prøve så vil si jeg er berga😊
Vis hele sitatet...
Ta lærdom av det!
▼ ... over et år senere ... ▼
Heisann! Vil bare spytte inn en liten ting som veldig få vet angående kokain og urinprøve

Tar du eller lukter på kokain 1-2 dager før urinprøve vil det gi utslag. Jeg har slitt lenge med å forstå hvor jeg har hatt positive prøver da jeg har vært 100% nykter lenge. Men det har vist seg at hver gang jeg har bryti opp kokain, veid opp så har det satt seg i huden å dermed gått inn i kroppen.
Med en gang jeg begynte å bruke hansker og buff så ble prøvene negative.
Du kan ikke svette bort kokain btw, bare spørsmål om tid før du stryker på prove etter det jeg har lest