Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1593
Hei,

Jeg har lest både side opp og ned og det har gjort meg litt for inteligent når det kommer til ''etterpåklok''

Uansett.. Jeg røyker til vanlig, og har IKKE tenkt å røyke på tg.
Jeg har faktisk tenkt å bruke TG til å slutte å røyke.
Det jeg lurer på er, hva om jeg blir markert på tg?

Grunnen til at jeg ikke vil bli markert er fordi det kan føre til ''pissings'' og jeg er tidligere dømt for salg av marijuana(ikke mer en 60 gram)
Så jeg er redd jeg skal miste førerkort fordi jeg ikke er i ''ederu nok stand'' så det einer seg ikke at jeg kjører bil....

Jeg skal kjøpe nye klær så de ikke kan markere pga klærne mine.. Skal ikke en gang bruke klesbagg til tingene mine som har vært borti marijuana før, skal heller ikke kjøre min bil inn.

Problemet er at jeg hjemme har røyket inne, det har vært sikkelig baked her flere ganger.
Her har jeg da gamingstol i stoff, musematte og alt av datautstyr.

Hva tenker dere, har jeg lest for mye og fått for noya?
Eller burde jeg bare droppe hele stolen, og unngå mest mulig utstyr hjemmefra?
Hva er din erfaring med å bli markert på TG?


PS!
Håper jeg la den rett sted
Sist endret av chrixter; 28. mars 2018 kl. 01:36.
Hva er TG ?
Trådstarter
2 0
Sitat av Music Vis innlegg
Hva er TG ?
Vis hele sitatet...
Det er en sammenkomst som heter '' the gathering'' vet de går med narkobikkje der en av dagene. Verdens nest største lan i Hamar. :-)
Sist endret av chrixter; 28. mars 2018 kl. 02:18.
Var der for to år siden. Hadde røyka dagen før, men ble ikke markert på. Selv med nærkontakt med bikkjene 2 ganger.
Hahahaaha mulig å være paranoid?
Tror du virkelig de kan plukke inn 1 etter 1 på TG som lukter braj og tvinge på pissings? Huff.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Selv om de skulle markere på stolen osv.: Hva skal de gjøre når de ikke finner cannabis?