Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 320
Hei! Jeg går fast på adhd medisin og har røyka hver dag i rundt 3-4 måneder, men har sluttet i dag og skal være sober fremover. Det jeg lurer på er, selv når det har gått så lang tid at cannabis ikke vises i spytt lenger, vil politiet da ta meg med inn for blod og urinprøve fordi jeg får utslag pga adhd medisin? Og kommer jeg da til å miste lappen siden nivåene i urin fortsatt er så høye såpass lang tid etterpå? Har hørt så mange som har fortalt at de ble innbrakt til prøvetaking pga adhd medisin, så lurer litt på hvordan hele den greia med THC nivået funker
Har aldri blitt stoppa så lenge jeg har gått på adhd medisiner, så akkurat den vet jeg ikke med. Men, ikke overraskende hvis det er lettere å bli dratt inn til blodprøver osv hvis du tester positivt på spyttprøve.
Du kan kanskje redusere muligheten ved å printe ut en eller annen bekreftelse fra noe lege eller noe, uten at jeg vet at det vil telle positivt.
Hvis du først blir huka inn til utvida prøver og urinprøve er en av prøvene så er det nok en fare for å slå ut på det i typ 12 uker fremover. Personlig har jeg testa positivt etter 4 måneder, men jeg var en ganske så ivrig skorstein når det gjelder røyking og hadde holdt på i mange år.
Blir du først stoppa og tester positivt så ryker lappen, så hvis du ikke ønsker det så hadde jeg tatt en test på privaten og holdt meg unna bilkjøring i en periode