Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4196
Ser at en kvinne i 40 årene fra Løten er arrestert etter at en mann på 37 år fra Grenland er funnet, i det jeg tolker som biter. Noen som har noe inside info? Navn, sted, motiver eller andre cheesy detaljer vi blir spart for i media.
Jeg tolker ikke det som at de har funnet han, tvert i mot. Det siste jeg hørte så var det blodets hans og levninger de enda ikke visste noe mer om. Levninger kan jo være hva som helst.
Levninger fra meneske, så er det ikke han så må det jo være flere lik da vill jeg tro.
Sitat av Olsen Vis innlegg
Levninger fra meneske, så er det ikke han så må det jo være flere lik da vill jeg tro.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er litt ekstra pirkete der men levningene er sendt til undersøkelse for å bekrefte om de er fra menneske og om det er den savnede.

Jeg fant gården lett på google maps når jeg så oversiktsbilde av gården.

Det er jo ikke noe pop med ID her på freak så jeg skal være forsiktig men alt ligger på Flashback.
Det er jo et par elementære ting som skurrer her, økonomi. Gården lå for salg i 2020 men er i stedet pantsatt på ny. Driften av gården som åpenbart er av et større omfang er ikke registrert på henne hverken som ENK eller AS. Det er jo litt spesielt.

HA har lagt ut litt om den savnede.

"Dette var deres relasjon
HA kan avsløre at den savnede mannen i flere perioder har vært på gården. Ifølge oppdateringer på sosiale medier har mannen lagt ut bilder av at han er i arbeid på og rundt gården i Løten. Han har også sjekket inn her. HA er også kjent med at mannen og kvinnen i en periode skal ha vært et par."
Sist endret av Dough; 29. januar 2024 kl. 00:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
Ser at en kvinne i 40 årene fra Løten er arrestert etter at en mann på 37 år fra Grenland er funnet, i det jeg tolker som biter. Noen som har noe inside info? Navn, sted, motiver eller andre cheesy detaljer vi blir spart for i media.
Vis hele sitatet...
Aktuella brot och kriminalfall er plassen å sjekke ut for lekking av identitet og alt midt i mellom...
Sist endret av Bjørneboe; 29. januar 2024 kl. 10:34.
Og nå skriver vg om naboer som har sett unormalt mye bålbrenning på nyåret…
Man skal være forsiktig med rykter, men ting som nevnes rundt omkring er partering og brenning. Det virker helt sinnsykt.