Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1691
Som tittelen sier. Noen som ikke er PENSJONERT her? Gjerne svar anonymt. Oslo
Anonym bruker
"Reflektert Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner mange 40-50+ år
Det hender seg. Men, det er ikke så mye etter at jeg ble rusfri, lovlydig'ish og brøyt med gamle venner
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange av de som holdt på for 20-30 år siden har vel enten lagt opp eller begynt lovlig? Men ser det er mange som starter igjen og tar opp hobbyen, har også sett en økning i interesse for graffiti og flere som starter med tagging nå
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ga meg for en del år siden. Jeg likte spenningen ved å bombe med tags men jeg var absolutt ikke kunstnerisk nok til å fortsette og greide aldri å lage en skikkelig piece Hvert fall i min by virker det som at det har blomstret opp de siste 4-5 årene. Jeg ser ofte nye navn på veggene og det virker som at det er en del aktive.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg sluttet siden det ble så dyrt å fortsette siden jeg plages med å finn jobb.
men jeg klistrer fortsatt klistre merker av og til.
men satan hvor mye jeg savner spenningen
Bildene er borte men bomba Manila ifjor. Var morsomt og ett rush, brukte det som var igjen av spray etter å ha dekt over skader på motorsykkel etter og ha blitt kjørt ned bakfra av militær personell, idiotisk å gjøre det men sånn kan det være å være ulovlig immigrant uten lov og rettigheter. Aldri vært inn it for fame men spennende var det å dra frem throw ups fra tenårene. Ser ikke for meg at tenår åra blir å tas seriøst selv om man har gjort ett hopp ut av voksenliv med tilhørende ansvar.

Er som å sykle egentlig, så like bra/dårlig ut som 20+ år siden.
Anonym bruker
"Digital Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke superaktiv, men tar fremdeles, av en eller annen grunn, alltid med meg tusj når jeg går ut på tur. Noen ganger drar jeg på no tags her og der. Lager 1-3 piecer i året. 40 år, fra Oslo-området.