Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2107
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Hei,

Først - For the record: Jeg vil ikke ha noe moralpreik, så vi sier at det jeg skal med denne keyloggeren er å bevise for en kamerat at jeg klarer dette (Noe som faktisk er delvis sant.)

Så-> Jeg trenger en keylogger som gjør at jeg kan lete i filer, og streame webcam. Den må kunne kamufleres i en bildefil - så jeg kan sende et bilde, og de åpner og ser på.

jeg har en egen server, som jeg har mulighet å laste opp filer til.

Hvilken keylogger burde jeg velge? Har prøvd å finne Rat! men den var ikke gratis?
Sist endret av Sk!ppy; 15. juli 2010 kl. 00:03. Grunn: Feil i emnetittel
Er vel heller en trojansk hest du er på utkikk etter..
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Trådstarter
Nei, mer mot Remote desktop administration
Sist endret av Sk!ppy; 15. juli 2010 kl. 00:10.
Du kan ikke gjemme et program i et bilde slik at det blir kjørt når bilde ses på. Du kan gjemme filer i en bildefil, men desse må "pakkes" ut før de kan kjøres.
Det du spør etter er heller ikke en keylogger. En keylogger LOGGER keystrokes, den streamer ikke webcam (d'oh.)

Forøvrig har kompisen din åpenbart rett, siden du må komme hit for å få hjelp.
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Trådstarter
Forøvrig har jeg funnet en selv, og kompisen min vet ikke noe om dette enda
Sitat av Nenzo Vis innlegg
Du kan ikke gjemme et program i et bilde slik at det blir kjørt når bilde ses på. Du kan gjemme filer i en bildefil, men desse må "pakkes" ut før de kan kjøres.
Det du spør etter er heller ikke en keylogger. En keylogger LOGGER keystrokes, den streamer ikke webcam (d'oh.)

Forøvrig har kompisen din åpenbart rett, siden du må komme hit for å få hjelp.
Vis hele sitatet...
såvidt jeg husker kunne man kjøre kode fra .png filer med internet explorer, usikker på om det er blitt fikset
Sitat av Sk!ppy Vis innlegg
Forøvrig har jeg funnet en selv, og kompisen min vet ikke noe om dette enda
Vis hele sitatet...
Det du ser etter er en RAT (Remote Administration Tool).

EDIT: Det finnes mange rats, så vet ikke hvilken du har prøvd. Men mange er gratise.

Det er ikke noe kult å vise fram at du greide å google ordet "keylogger". Men å vise fram en egenlagd keylogger er tøffere
Sist endret av affemelon; 15. juli 2010 kl. 00:46.
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Trådstarter
Har forsåvidt funnet fram det jeg ønsket
Skulle gjerne laget en selv, men det har jeg ikke kunnskap til - Liker mer å holde meg med php

Endte opp med RAT som du sa ja.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Sk!ppy Vis innlegg
Den må kunne kamufleres i en bildefil - så jeg kan sende et bilde, og de åpner og ser på.
?
Vis hele sitatet...
Du kommer til å få problemer med denne delen av planen. Så vidt jeg vet er det ingen måter å gjøre dette på som ikke er fikset. Rats kan du finne her:
http://www.opensc.ws/forum.php
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Litt oftopic men.

Kan noen få tak i et program som kommer seg igjenom virusprogrammene dine. så han som har fått den på dataen din kan se hva du gjør i webcam?
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
Litt oftopic men.

Kan noen få tak i et program som kommer seg igjenom virusprogrammene dine. så han som har fått den på dataen din kan se hva du gjør i webcam?
Vis hele sitatet...
Yepp.
http://www.opensc.ws/rat-source/1046...binoskunk.html
Webcam:
-Reworked transfer & Capture.
-Allows the user to stop & start captures also allows an interval for the sending of captures.
▼ ... noen uker senere ... ▼
(Skrevet av jim wiliam)---hei, skule gjerne hat en keylogger, som er "sjult" (for andre en meg selv) på pcen jeg vil bruke det på og som sender meg all logg føring av alt "det intresange" personen fåretar seg, det skal vere let og brukedet og selvfølgelig GRATIS!!, og må kunde sendes som en link til den "heldige" personen med inholdetdet skal da ikke kome opp noe som kan mistenkilig gjøre personen. skall for allt i verden vere sjult for vedkomene , og jeg tenker at det blir noe sont som dette:jeg laster ned pogramet og orner instilingene(eks:epost), så eter det skall det komme fram en link som jeg kan merke og kopiere og sende til personen, personen skal ikke ro noe rart om det og det skal som en av det viktigeste funsjonene : knekke passord og det skal gå and og pyte navn på linken!, og programet skal selfølgelig virke etter det. hvis det er et program som einer seg bedre en keylogger, gi jerne beskjed ,hørte om trojanere hva inne berer det?, er det et slags virus\passord knekker? gi en link til pakke melding det blir så mye lettere for meg.noen som vet en GRATIS! passord knekker til rutere??, selfølgelig enkelt og bruke(d.v.s.ikke mase tall og byte på snu på), som du kun trenger...eks bare skrive navnet på ruteren \og eller navnet(kalle navnet)til ruteren ,og programet skal helst funke på alle rutere.mens vi er inne på det...noen som vet om et program som knekker passord til msn?(pare ved og skrive,tat i eksempel,jim-wiliam12@hotmail.com ) jeg skriver inn den eks epost adresen og programet vet utifra det lille oplysningene skal det klare og knekke passordet...ja det var alt jeg kom på sory vis det ble lit mye og lesemen finer ikke hitil noe interesange oplysninger om akorat det eter ukers søk eks:google her på forumet osv..forond TAKK er det mulig og ta eks keylogger in på en USB-mine penn?,det hede jo vert ganske praktisk.son nor du stakk det inni en anens pc så kom det ikke noe merkbart opp som han kan se men USBen blir ful i info,eks msn passord og meilen hans, den burde ikke stå der lenge ca 2-40 min.personen trenger ikke og brukke passordet\sende e-post,programet henter det fra eks loggen U bemerketdet skal vere let og brukke!,jerne en bruksanvisning\film snut,har en USB-mine penn som 1,95GB. holder det?.hvis ikke har jeg(nermere sagt 16CDer) en CD med 4,7GB, holder det?og helt GRATIS.
Jeg kjente jeg fikk litt vondt inni meg av å lese den textwallen der.

Og for å svare på spørsmålet ditt; Nei. Det finnes ikke. Ikke som funker anyway.
Sitat av McVik Vis innlegg
Jeg kjente jeg fikk litt vondt inni meg av å lese den textwallen der.

Og for å svare på spørsmålet ditt; Nei. Det finnes ikke. Ikke som funker anyway.
Vis hele sitatet...
Sant det, klarte ikke å samle sammen nok motivasjon til å begynne en gang
Og til jim-william#18+ ; det hjelper veldig med storebokstaver, mellomrom etter punktum og ikke minst avsnitt! Da ser du kanskje at flere vil svare på det du prøver å fortelle oss.
Sitat av Mini Me Vis innlegg
Sant det, klarte ikke å samle sammen nok motivasjon til å begynne en gang
Og til jim-william#18+ ; det hjelper veldig med storebokstaver, mellomrom etter punktum og ikke minst avsnitt! Da ser du kanskje at flere vil svare på det du prøver å fortelle oss.
Vis hele sitatet...
Kunne sikkert gjort seg godt med et stavekurs også.