Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2533
Jeg og dama prøvde MDMA for første gang i helgen. Varene er testet med hjemmetestkit og testet positivt for MDMA. Stoffet er lagret i ca. 4 år i kjøleskap innpakket i aluminiumsfolie og plast.

Vi tok 70mg hver cirka en halv time etter en større middag. Det ble tatt som hele krystaller i gelatinkapsler. Etter å ikke ha kjent noen virkning etter 1 time og 40 minutter tok vi nye 50 mg hver. Også denne gangen som hele krystaller i gelatinkapsler.

Timene gikk og vi kjente fortsatt ingen virkning. Etter ca. 4-5 timer begynt hun og kjenne virkning og pupillene vokste seg store. Hun ble oppstemt og rastløs samt at kjeven spente seg, men ingen voldsom rus. Det begynte å avta etter ca. 1,5 time.

Jeg kjente på dette tidspunktet en meget svak rus, kanskje sidestilt med 1 enhet alkohol. Pupillene mine hadde også vokst noe.

6-7 timer etter første inntak merket jeg noe økt rus igjen, men fortsatt svakt. Fikk øye for detaljer, men ingen oppstemthet og rastløshet. Symptomene dabbet raskt av, men jeg hadde problemer med å få sove og sovnet ikke før på morgenkvisten (ca. 11 timer etter første inntak).

Dagen etter merket hun noe nedstemthet, men ikke mye. Jeg merket ingen nedstemthet, men var sliten og lå på sofaen til tidlig kveld.

Oppsummert ble det hele en liten nedtur, da vi hadde forventet en skikkelig rus..

Er det normalt å kjenne så lite etter slike doser? Kan lagringstiden spille en rolle her gjennom at stoffet har tapt kvalitet? Burde vi ventet lengre etter middag med inntaket? Burde vi knust krystallene før vi puttet det i gelatinkapslene? Burde vi tatt høyere doser?

Setter pris på svar, så vi er bedre rustet til neste gang
Man bør ikke spise før inntak, da mat i magen fører til en depot-effekt. Greit å faste et par timer, i hvert fall, før inntak.
70mg er jo også en veldig liten dose da, imho bør man over hundre for å få noe diggbare effekter. Alt under blir bare en urolig type rus uten de positive virkninger.
Sist endret av moret; 21. september 2020 kl. 17:54.
Dere burde ventet et par timer etter mat før dere hadde droppet. Dosen dere tok var også i mine øyne for lavt. Jeg ville tatt 150-200 mg, men jeg veier litt mer enn de fleste. Angående lagringen av mdma så kan jeg ikke svare på det.
Sist endret av Superspurv; 21. september 2020 kl. 18:20.
Lav dose og enda lavere virkning pga stor middag rett før. 120-150 i et drop og lavkarbomat 3-4 timer før er bedre
Har vell også litt med at mdma har ver 4 år i kjøleskap og/Eller at den var svak fra før. Og at dere spiste fra før kan ha forverret svakheten
Sist endret av spider_man; 21. september 2020 kl. 18:55.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spider_man Vis innlegg
Har vell også litt med at mdma har ver 4 år i kjøleskap og/Eller at den var svak fra før. Og at dere spiste fra før kan ha forverret svakheten
Vis hele sitatet...
Hvis MDMAen er godt innpakket, så vil det ikke skje noen forandringer i potens selv om den lå i romtemperatur i årevis. Kjøleskapet er 4 ganger bedre.
Dere spiste en stor middag. Man burde egentlig faste før man tar det, så der bomma dere. 70 er litt lite, ville tatt 100 - 120 istedet.
Dette med mat før inntak. Det skal ikke nedsette hvor ruset man blir men utsetter det. Har selv opplevd at det tar 2.5-3 timer før det sparker..

70 mg? Hva slags kroppsvekt snakker vi da?
Trådstarter
12 6
Sitat av 420master Vis innlegg
Dette med mat før inntak. Det skal ikke nedsette hvor ruset man blir men utsetter det. Har selv opplevd at det tar 2.5-3 timer før det sparker..

70 mg? Hva slags kroppsvekt snakker vi da?
Vis hele sitatet...
Vi er 70-80 kg. Begynte med 70mg etter anbefaling på rusopplysningen.no og fylte på 50mg til. Men ser den at vi neste gang bør droppe over 100 og ikke spise i forkant.

Bør krystallene knuses før de legges i gelatinkapsler?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drax94 Vis innlegg
Vi er 70-80 kg. Begynte med 70mg etter anbefaling på rusopplysningen.no og fylte på 50mg til. Men ser den at vi neste gang bør droppe over 100 og ikke spise i forkant.

Bør krystallene knuses før de legges i gelatinkapsler?
Vis hele sitatet...
150~ mg
Knus krystalene.
Derr kan heller spise mat under turen btw. Frukt osv eller andre vitamin rike ting og tang.
Sitat av Drax94 Vis innlegg
Vi er 70-80 kg. Begynte med 70mg etter anbefaling på rusopplysningen.no og fylte på 50mg til. Men ser den at vi neste gang bør droppe over 100 og ikke spise i forkant.

Bør krystallene knuses før de legges i gelatinkapsler?
Vis hele sitatet...
Knus det til et fint pulver, du kan knuse det på et lite ark og bruke det som en trakt f.eks.
Bruker å spise ett lett måltid 3-4 timer før rulling. (frukt, yoghurt, frokostblanding etc) dropper 100-120mg så halvparten av første dose 1-2t etter peak. Å spise tung middag i forkant er en dårlig ide både mtp at det tar lengre tid før virkning samt muligheten for kvalme på oppturen.

Bruk 1,5-2mg per kg kroppsvekt skal du nok se at dere vil komme helt opp neste gang. Ett tips er å skjære opp frukt i forkant (frosne druer, melon, ananas, mango) som dere kan spise på under turen. Det er digg, lykke til
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke greia med redosering på molly. Tar heller en skikkelig dose så det sparker vilt en å justere. Men er vel smak og behag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke greia med redosering på molly. Tar heller en skikkelig dose så det sparker vilt en å justere. Men er vel smak og behag.
Vis hele sitatet...
Tenk om du får ubehag? Det er bedre å starte med en lav dose og så vente å se om du føler deg bra og så ta en til. Mdma er et fantastisk stoff men det har mange kjipe greier, har selv vert så ruset at jeg ringer alle på kontakter å sier jeg elsker dem. Har slått hull i veggen til kompisen min en gang (med politiet inni huset) har spurt politiet om klem ruset på mdma. Er ikke noe vits å starte med stor dose man må føle seg litt fram. Har mistet mange venner opp gjennom tiden til mdma, de sa nøyaktig det du sa nå.
Sist endret av spider_man; 22. september 2020 kl. 00:52.
Som nevnt over så er 70mg en veldig liten dose, jeg bruker å starte på 150mg også dosere med 75mg etter behov/ønske.
Finner ikke dette noen steder hva er dødelig dose mdma?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
70mg er ikke en veldig liten dose. har hørt forskjellig, under 200mg, eller 150mg, spørs hvem jeg spør, skal visst være trygt. går man over det kan man gjøre skade, og det belaster hjernen veldig.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
150~ mg
Knus krystalene.
Derr kan heller spise mat under turen btw. Frukt osv eller andre vitamin rike ting og tang.
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke nødvendig å knuse krystallene vel? Jeg har aldri merket noen forskjell på dette.

Så fort det kommer i magen med noe drikke løses det opp.
Jeg har alltid droppet små krystaller, istedenfor helt knust pulver.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Det er vel ikke nødvendig å knuse krystallene vel? Jeg har aldri merket noen forskjell på dette.

Så fort det kommer i magen med noe drikke løses det opp.
Jeg har alltid droppet små krystaller, istedenfor helt knust pulver.
Vis hele sitatet...

Tar lenger tid for magen å bryte ned en krystall enn hvis det er i pulverform. Det er ikke nødvendig å knuse krystallen, men min er faring er at oppturen kommer raskere og varigheten av oppturen er kortere ved inntak av knust krystall.
Jeg har ikke merket forskjell på om krystallen er helt, eller delvis knust.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
12 6
Prøvde på nytt i helgen og nå var det en helt annen opplevelse. Vi tok hhv. 150 og 125 mg, og plusset på med ca 50/60 mg etter et par timer. Spiste ikke noe i ca. 2,5 timer før inntak. Herlig opplevelse. Takk for gode tips
hakke så mye å si om man har spist før man tar det

0,2 er en bra dose ikke mer eller mindre min mening da

selv om jeg har slutta
Sist endret av hasj; 19. oktober 2020 kl. 20:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Godt å høre at dere fikk en helt annen opplevelse denne gangen!
Bare ikke la det gå for kort tid mellom hver gang, 3 måneder pause er anbefalt for å beholde det magiske med mdma. Tar du det ofte forsvinner det veldig raskt samt at man kan absolutt få bivirkninger av det.

Sitat av hasj Vis innlegg
hakke så mye å si om man har spist før man tar det

0,2 er en bra dose ikke mer eller mindre min mening da

selv om jeg har slutta
Vis hele sitatet...
Jeg har motsatt erfaring, spiste tidligere ett tungt måltid bestående av hamburger og chips 2 timer før rulling. Tok meg 4,5 timer før det kicka inn. Nå kan det jo selvfølgelig ha noe med kvaliteten på krystallene å gjøre, men jeg er ikke tvil for min egen del iallefall at mat har mye å si på hvor lenge det tar før man kjenner noe, samt kvalme på oppturen.
Sist endret av junkrat; 19. oktober 2020 kl. 22:34.
spiste en cheesburger på macern fyf for noe drittmat uanstt kick inn om en time/40min
Sitat av hasj Vis innlegg
spiste en cheesburger på macern fyf for noe drittmat uanstt kick inn om en time/40min
Vis hele sitatet...
Macern burger kan ikke sammenlignes med Mat.

Spiste selv et kjempe måltid og hadde effekt etter 3 timer ca. This is real
Personlig merker jeg ikke så stor forskjell på om jeg nettopp har spist eller ikke (Kan ha noe med at jeg har ekstremt høy forbrenning.) det tar aldri mer enn 1 time før jeg treffer oppturen. Men for samboeren min er det en helt annen sak. Har vært borti at det har tatt 3-4 timer før det kicket for henne, hvis vi har spist rett før. Er litt nedtur å få så stor offsett på "timeren" når man skal ture sammen.