Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 762
Setter veldig pris på å få litt kritikk på denne låta

https://soundcloud.com/dr-crayz/wicked
Jeg finner det fengende. Men jeg hører på denne på skolen med en propp i øret, i tillegg er ikke dette en sjanger jeg ellers hører på, så det er vanskelig å komme med noe som helst av kritikk eller tilbakemelding :P Men i alle fall, dette var ikke dårlig. Etter min mening er det bedre enn det meste man finner av musikk på topplista på spotify
Synes chordsene du valgte passet meget dårlig i en slik sang. De har på en måte feil "vibe". Veldig repetivt prøv å bygg opp til droppen bedre.
Ellers var droppen veldig vanskelig å følge med på, hadde jeg spilt dette av på et av utestedene jeg spiller på tror jeg ikke publikum hadde klart å danse til det hvis du skjønner. Blir for mye av det gode. Det vanskelige med denne sjangeren er at du må gjøre det ekstremt enkelt for å ikke å overdrive, men samtidig interresant og nytt.
Less is more.

Beste tipset jeg kan gi deg er først å fremst å lese musikkteori, bare fordi det er til stor hjelp uansett fordi du forstår sammenhengen i musikk bedre. Ellers er det bare å fortsette å produsere, ikke gi opp og til slutt vil du forhåpentligvis sitte igjen med en god låt