Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201415
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Noen som har en genial måte å tjene penger?
Vis hele sitatet...
Selg gult gear du ikke trenger men er bra for andre class'es. Solgte en bow for 80k ista
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Selg gult gear du ikke trenger men er bra for andre class'es. Solgte en bow for 80k ista
Vis hele sitatet...
AH? eller til vendor?
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Selg gult gear du ikke trenger men er bra for andre class'es. Solgte en bow for 80k ista
Vis hele sitatet...
Nice. Hvilket level var det for? Min erfaring er at det bare er veldig gode items som selger på AH, alt annet blir bare liggende.
Why so serious?
Fant akkurat ut en ekstrem måte... Brukt 30min og tjent 300k.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Fant akkurat ut en ekstrem måte... Brukt 30min og tjent 300k.
Vis hele sitatet...
Good for you. Hva med å dele den metoden?
Why so serious?
Har merket at et få tall av ganger har merchantene veldig/ekstremt gode items for 5-7k. Kjøp mange av disse og selg videre på AH. Kjøpte 15-20 amuletter med 163 intelligence og 64 vitality for 6k p/stk. Solgte dem for 40k på AH.

Men tviler på at dette vil funke i flere uker. Flere og flere finner ut av det.
Sist endret av ExoticSamie1; 21. mai 2012 kl. 20:31.
Ahh kom til level 15 så sier broren min at vi spilte på US server og nå må jeg lage ny.
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Har merket at et få tall av ganger har merchantene veldig/ekstremt gode items for 5-7k. Kjøp mange av disse og selg videre på AH. Kjøpte 15-20 amuletter med 163 intelligence og 64 vitality for 6k p/stk. Solgte dem for 40k på AH.

Men tviler på at dette vil funke i flere uker. Flere og flere finner ut av det.
Vis hele sitatet...
Si ikke det. Jeg er level 60 på inferno og jeg slenger stadig ut "drittgear" for en billig penge, spesielt når jeg logger av for kvelden. Det tar lang tid å sette seg inn i hva ting faktisk er verdt, så istedet for å bruke masse kjedelig tid på å tyne hver krone ut av hvert item jeg selger så tar jeg til takke med 10-20 tusen per item for ting jeg vanligvis hadde solgt til vendor. Raskt, lite hassel og våkner opp med 100k mer enn når jeg la meg.
Why so serious?
Sitat av Mith Vis innlegg
Si ikke det. Jeg er level 60 på inferno og jeg slenger stadig ut "drittgear" for en billig penge, spesielt når jeg logger av for kvelden. Det tar lang tid å sette seg inn i hva ting faktisk er verdt, så istedet for å bruke masse kjedelig tid på å tyne hver krone ut av hvert item jeg selger så tar jeg til takke med 10-20 tusen per item for ting jeg vanligvis hadde solgt til vendor. Raskt, lite hassel og våkner opp med 100k mer enn når jeg la meg.
Vis hele sitatet...
Gjør det også, men ser liksom at et item kommer til å selge godt når det har 100 int og over 50 vitality til lvl 43.

Sitat av toxicity Vis innlegg
Ahh kom til level 15 så sier broren min at vi spilte på US server og nå må jeg lage ny.
Vis hele sitatet...
Går fort å lvl'e da :P
Sist endret av ExoticSamie1; 22. mai 2012 kl. 15:07.
Sitat av toxicity Vis innlegg
Ahh kom til level 15 så sier broren min at vi spilte på US server og nå må jeg lage ny.
Vis hele sitatet...
Heldigvis er ikke 15 lvler så mye. Hadde vært verre om du hadde vært lvl 60
Jeg kjøpte diablo i går. Aldri spilt noen av de andre spillene, så jeg er ikke helt sikker på hva alt er i denne helvetes verden. Hvordan fungerer dette med public games? For når jeg joina et av dem, så startet jeg på en av de første questene. (hadde kommet endel lengre). Så, er det sånn at du begynner på nytt eller no? Hvordan fungerer det med public games?
Sitat av Paradise Jonas Vis innlegg
Jeg kjøpte diablo i går. Aldri spilt noen av de andre spillene, så jeg er ikke helt sikker på hva alt er i denne helvetes verden. Hvordan fungerer dette med public games? For når jeg joina et av dem, så startet jeg på en av de første questene. (hadde kommet endel lengre). Så, er det sånn at du begynner på nytt eller no? Hvordan fungerer det med public games?
Vis hele sitatet...
I public games joiner du enkelt og greit saven til en random. Når du da igjen skal spille alene må du starte på nytt, eller velge hvilken quest du skal starte på fra quest menyen.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Har spilt i 30 min på Demon Huntern min, og kan med en gang si at dette var dritfett! Er bare å vente på at error 3007 demper seg nå
Sitat av wavezor Vis innlegg
Har spilt i 30 min på Demon Huntern min, og kan med en gang si at dette var dritfett! Er bare å vente på at error 3007 demper seg nå
Vis hele sitatet...
Skjer dessverre ikke før klokken 9 imorgen.
Why so serious?
Når kommer PvP?

Hvilket classes tror dere blir de beste, Monk eller Wizzard?
Spørs hvordan de balanserer CC. En WD med toad of hugeness og hex kan fort bli veldig problematisk.
Why so serious?
Kanskje DH kan bli litt skummelt også? Går rundt å critter for 50.000 +++. Og har en anti-cc ability.
Kan vi forvente patches med store endringer på balance? Har lest endel som mener at det ikke gjør noe med balanseproblemer i PvE, men det kommer jo PvP...
Neutral Good
Mith's Avatar
Skills og runer kommer ikke til å ha samme stats i pvp som i pve.
Jeg har et ganske enkelt spørsmål. Er det bra eller dårlig med 250 DPS på en level 35 WD? Jeg finner ikke ut av hvor jeg kan vise dere skillsa mine på battle.net, så...
Why so serious?
Sitat av Mith Vis innlegg
Skills og runer kommer ikke til å ha samme stats i pvp som i pve.
Vis hele sitatet...
Er jo ikke skills og runer som er et problem. Mere det at du kan oneshotte alt..
Jeg har 900 dps på min wizard lvl 35

Har du tatt på det alt det fine, gule gearet?
Eller items med +dmg og +int ?
Why so serious?
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Jeg har 900 dps på min wizard lvl 35

Har du tatt på det alt det fine, gule gearet?
Eller items med +dmg og +int ?
Vis hele sitatet...
Har du det overall, eller et våpen med 900dps? :O
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Er jo ikke skills og runer som er et problem. Mere det at du kan oneshotte alt..
Vis hele sitatet...
Nei, det kan du ikke og selv om du kunne ville skills og runer kunne fikse det problemet. Feks. skill X gir 210% dmg i singelplayer og oneshotter alt, 21% i multiplayer og problemet er løst.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Har du det overall, eller et våpen med 900dps? :O
Vis hele sitatet...
Våpen med 900dps er inferno gear med level 60 req, så sjansen for at en 35 wizard skulle kunne få tak i eller bruke noe slik er lik null.
Sist endret av Mith; 23. mai 2012 kl. 10:23.
Finst det program og slikt sann at du ser kor mykje eit angrep gjer av skade egentlig?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Arathor Vis innlegg
Finst det program og slikt sann at du ser kor mykje eit angrep gjer av skade egentlig?
Vis hele sitatet...
I options-menyen kan du sjekke av at du vil se tall for skade.
The Nerdrager
Er 55 Barbarian med 4500 dps, 20 000 health på Act III Hell.
Føler avogtil jeg gjør litt lite damage, er 3-4 lvler under standarden for progressen, men trodde ikke det skulle ha så mye og si
Du får handle litt på AH så skal du se at DPSn din stiger. Jeg gikk fra 2.5k dps til 7k dps etter en runde med shopping. Det gjorde at min lvl 54 wizard nå har null problem med å gå solo på hell. Dreper nå monstre i samme hastighet som jeg gjorde på normal.
Why so serious?
Burde jeg gå full dmg?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av voktern Vis innlegg
Jeg har et ganske enkelt spørsmål. Er det bra eller dårlig med 250 DPS på en level 35 WD? Jeg finner ikke ut av hvor jeg kan vise dere skillsa mine på battle.net, så...
Vis hele sitatet...
Jeg har 1200 før buffs på min lvl 36 Wizard og jeg tror Forconin har over 1000 på sin lvl 36 WD, så jeg ville sagt det er litt i underkant.
Sist endret av nso; 23. mai 2012 kl. 14:00.
Roommate har en level 25 Barbarian og har mistet alt gear, blandt annet noen legandary items - som lå i stashkista - samt alt gull. Noen ideer? Kan det bare være serverbugs?

nso - haha, ja da er det vel litt i underkant. Får prøve meg på AH.
Sist endret av voktern; 23. mai 2012 kl. 14:03.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av voktern Vis innlegg
Roommate har en level 25 Barbarian og har mistet alt gear, blandt annet noen legandary items - som lå i stashkista - samt alt gull. Noen ideer? Kan det bare være serverbugs?
Vis hele sitatet...
Noen kan passordet hans.
Drepte skeleton king på hardcore hell i går, Diablo 3 har virkelig blitt en spennende opplevelse etter å ha gått rett på hardcore uten å ha peiling på fights, Belial gir ihvertfall greit med adrenalin første gangen!
Sitat av nso Vis innlegg
Noen kan passordet hans.
Vis hele sitatet...
Ser ut som det stemmer. Han fikk følgende epost fra battle.net i går. Solved.

Due to suspicious activity, the Battle.net account *************@hotmail.com has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:
Vis hele sitatet...
Sist endret av voktern; 23. mai 2012 kl. 14:17.
Har inntrykk av at Blizz har litt problemer med sikkerheten sin. Mange som har fått accounten hacket, selv om de har authenticator. Leste på battlenet forumet at det for "hackere" var mulig å få kontroll over kontoen til personer som de hadde spillt med i public games. En slags session-hijack som gjorde et man ikke trengte noe innloggings info osv.

Håper blizzard får ryddet opp i det før real-money AH blir aktivert. Kjipt å mist digitalt gull, enda kjipere å bli robbet for ekte penger.
Sitat av Bishop Vis innlegg
Har inntrykk av at Blizz har litt problemer med sikkerheten sin. Mange som har fått accounten hacket, selv om de har authenticator. Leste på battlenet forumet at det for "hackere" var mulig å få kontroll over kontoen til personer som de hadde spillt med i public games. En slags session-hijack som gjorde et man ikke trengte noe innloggings info osv.

Håper blizzard får ryddet opp i det før real-money AH blir aktivert. Kjipt å mist digitalt gull, enda kjipere å bli robbet for ekte penger.
Vis hele sitatet...
kilder på dette? Siste jeg leste var at ingen kontoer som var hacket hadde authenticator aktivert på det tidspunktet de ble hacket. Og siden blizzard bruker samme battle.net som i SC2 og WoW vil jeg tro det er rimelig å annta at det er hos brukerene som blir hacket problemet ligger. I form av enten enkle passord eller at de har fått inn keyloggere / annet virus.
Kilden er bl.a de utallige trådene på battlenet forumet både i US og EU
og
http://www.itavisen.no/895959/diablo-iii-ble-hacket
og
http://www.tomshardware.com/news/Exp...RPG,15713.html
Sist endret av Bishop; 23. mai 2012 kl. 14:48.
Må du på Inferno ellernoe for å få ganske gode drops? Eller er det bare at man ikke får "insane" drops på lvl 21?
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Bishop Vis innlegg
Kilden er bl.a de utallige trådene på battlenet forumet både i US og EU
og
http://www.itavisen.no/895959/diablo-iii-ble-hacket
og
http://www.tomshardware.com/news/Exp...RPG,15713.html
Vis hele sitatet...
Blizzard sjøl sier jo at det ikke er authenticators, hverken fysiske eller mobil-apps, på kontoene. Det er det også all grunn til å tro på, med tanke på at denne typen verifisering har visst seg ekstremt effekt og vanskelig å knekke.
Sist endret av Mith; 23. mai 2012 kl. 15:22.
Sitat av SileX Vis innlegg
Må du på Inferno ellernoe for å få ganske gode drops? Eller er det bare at man ikke får "insane" drops på lvl 21?
Vis hele sitatet...
Tror det kommer litt an på hvor mye "Magic Find" du har. Men det er jo en ørliten sjangse for legendary drops på alle vanskelighetsgrader.

Selv er jeg på act 2 på Hell. Har ikke opplevd noe særlig gode drops til nå, men min kompis som er på act 3 sier at det har begynt å ta seg opp der.

Tipper når man blir lvl60 og får tilgang til "Nephalem Valor" buffen, så skal man vel se en forandring i kvaliteten på dropsene. Men det er jo helt random vilke stats en legendary og rare har uansett.

Hittil har jeg fått alt mitt utstyr fra AH
Sist endret av Bishop; 23. mai 2012 kl. 15:22.
Neutral Good
Mith's Avatar
Du kan få relativt bra utstyr hele veien i forhold til levelen du er på, men det beste utstyret kjøper du på AH. Det dropper også legendary items hele veien, men de er sjeldne. Jeg og en gjeng (på 4-5 personer) jeg har spilt med har vel funnet en legendary ca. hver 50time ingame (vi fant 2 på 20min også har det gått flere dager mellom hver drop) på level 1-59, mens på 60 i inferno droppa det en allerede før SK, da riktig nok med 4 nephalem valor stacks altså 60% mer magic find enn normalt.
På inferno vil du også finne latterlig mye bedre drops enn på hell, uavhengig av magic find.
Teorien rundt magic find er at mer MF = flere magic/rare drops per kill og av disse dropsene er jo da selvfølgelig sjansen for at en skal bli legendary større.
Sist endret av Mith; 23. mai 2012 kl. 15:32.
Også bør du gå etter dps eller specs?
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av SileX Vis innlegg
Også bør du gå etter dps eller specs?
Vis hele sitatet...
Mesteparten av DPSen tidlig i spillet kommer fra våpen. Nå har ikke jeg inferno gear på alt utstyret mitt, så jeg vet ikke hvor mye andre stats påvirker DPS i forhold, men det er jo soleklart at man må kombinere stats og dps best mulig. Altså, som barbar så bruker du og kjøper du selvfølgelig ikke utstyr med INT på level 60, men før ca. level 40 (tall dratt litt ut av løse lufta) så har det ikke noe å si om alt utstyret ditt gir STR så lenge det ellers har stats du trenger, som armor og DPS.
Sitat av Mith Vis innlegg
Teorien rundt magic find er at mer MF = flere magic/rare drops per kill og av disse dropsene er jo da selvfølgelig sjansen for at en skal bli legendary større.
Vis hele sitatet...
Tipper det er så enkelt som at hver item får en roll for magic, så for rare om den er magic og til slutt en roll for legendary om den var rare. Hver av sannsynlighetene er nok vektet nok til at man sjeldent ser legendaries, men jeg vil tippe at hver av sannsynlighetene skalerer proporsjonalt med MF som du sier
Noen andre som trøbler med å logge inn nå?
Fikk plutselig beskjed om at "Game was stopped". Og når jeg prøver å logge på igjen får jeg bare Error 25009.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Nekroper Vis innlegg
Noen andre som trøbler med å logge inn nå?
Fikk plutselig beskjed om at "Game was stopped". Og når jeg prøver å logge på igjen får jeg bare Error 25009.
Vis hele sitatet...
Jepp, samme problem.

Blizzard har visst noe problemer med AH som de driver å fikser nå, så har de vel tatt ned game server midlertidig også.

Edit: Får bare Error 37 nå, er som launch all over again.
Sist endret av Zyke; 23. mai 2012 kl. 21:39.
Jaja. Er vel ett tegn på at jeg burde rusle ut i godværet før det blir mørkt.
Why so serious?
Noen som vet hva legendary boots med 120dex, 15% attack speed og 2% lifesteal reqlvl: 53 er verdt?
Sist endret av ExoticSamie1; 23. mai 2012 kl. 22:07.
Hvis du vil dele de med meg får du 100k for de
Why so serious?
Sitat av COokiez Vis innlegg
Hvis du vil dele de med meg får du 100k for de
Vis hele sitatet...
Må bare få noe bedre først, haha. Dem gir meg ikke mindre enn 2500 dmg :P