Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 753
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen her hatt effekt sv mikrodosere ibogain?
Jeg vil gjerne prøve ibogain for å komme ut av rusavhengighet primært, men også for å jobbe med psyken.

Jeg har prøvd før, men hadde ingen struktur på det og tok bare litt her og der.

For rusavheighet - er det kun en «full dose» som gjelder?
Jeg går selvfølgelig sv slt av rus og blir clean før jeg tar, uansett om det blir full dose eller mikrodosering over tid
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har prøvd å mikrodosere med alt i fra 0,25 til 0,75 g i døgnet i ett par uker. Fikk ikke noe særlig ut av det personlig. Har lest om forsøksstudier der de ga heroinavhengige 1 g til dagen over ett visst tidsrom istedenfor stor dose. De ble kvitt abstinenser og behandlingen var vellykket. Jeg snakket med ei på ett annet forum som hadde mikrodosert seg av Subutex på 1 g om dagen. Jeg vurderte å ta stor dose når jeg skulle av Subutex, men tarkk meg. La meg heller inn å gikk rett av cold turkey. Angrer ikke på det. Hadde ikke det funket, ville jeg prøvd 1 g til dagen metoden.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor høy dose med subutex var du på før du seponerte? Vil slutte selv, ligger på 1-3 mg om dagen. Lurer på om det er vits i å trappe ned eller å gå cold turkey
Jeg har prøvd lange nedtrappinger før. Mistet helt motet. La meg inn på avrusing. Gikk fra 8 mg til null på en uke. Fikk medisiner der mot hetetokter/restless legs, litt sobril og imovane for ro og søvn. Kunne reise hjem 2 uker etter at jeg gikk av. Kom litt småabstinenser i noen uker etterpå, men bare i bølger og lett å håndtere. Søvn har vært den største utfordringen etterpå. Sliter fremdeles med det. Alt i alt er jeg sjeleglad for at jeg gikk av. Har ikke angret ett sekund. Subutex er ikke noe liv. Det er kjemisk fengsel.
Hey.
Anbefaler deg å se dokumentaren "Iboga nights" på YouTube.

Jeg mikrodoserte iboga rotbark i en ukes tid noen år tilbake, og det var de beste dagene jeg hadde hatt i livet på mange år. Det var en mann ved navn Maurice fra Nederland som hadde en gruppe på Facebook for et par år siden, hvor han gjennom mange års arbeid med iboga hadde utviklet en protokoll for mikrodosering. Han mente at Iboga var det viktigste psykadelikaet å "programmere" ved inntak for optimal effekt, og han anbefalte å si intensjonen sin i nåtid ved inntak. Feks "Jeg er rusfri/ jeg er et bedre menneske uten rus".

Ønsker deg lykke til med reisen og veien mot å bli rusfri. Jeg har meget stor tro på Iboga og terminering av avhengighet. Målet mitt for 2024 er å dra på seremoni med Martin Halla, en N'ganga/ spirituell healer som praktiserer Bwiti tradisjonen i Tsjekkia. Han er en av få fasilitatorer
som tilbyr to seremonier under samme opphold. Nettsiden hans er ibogaspirit.cz.