Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 735
Hei
Har tatt benzo over en periode og kjenner greit til økt toleranse.
Tok 2 x 2mg rivotril til "frokost", sitter og gamer og chiller. Røyker hasj fast.
Vil ha litt mer ut av det, har tatt en dram eller to de siste dagene. Lurer på om noe av det andre jeg har kan piffe opp rivotrilrusen? Har tramadol, neurontin (som jeg også har noe oppbygd toleranse på), litt lyrica og sobril og valium (som blir litt svakt). Har også mer rivotril.
Takker for svar.
morkakespisende
Skriv opp det du tar på armen
Det beste for boost er hasj og lyrica. Mer benzo har ikke noe for seg, å alkohol fører ofte til blackouts, og dumme valg.
Sitat av Misspillsalot Vis innlegg
Hei
Har tatt benzo over en periode og kjenner greit til økt toleranse.
Tok 2 x 2mg rivotril til "frokost", sitter og gamer og chiller. Røyker hasj fast.
Vil ha litt mer ut av det, har tatt en dram eller to de siste dagene. Lurer på om noe av det andre jeg har kan piffe opp rivotrilrusen? Har tramadol, neurontin (som jeg også har noe oppbygd toleranse på), litt lyrica og sobril og valium (som blir litt svakt). Har også mer rivotril.
Takker for svar.
Vis hele sitatet...
Du sitter på Oppskriften min til 2 års soning, og ETT År Minst før jeg var kvitt abstinensene til Rivotril! Angst, Depresjon og Epilepsi anfall. ( ja er epilepsimedisiner som kan gi epilepsi, les bivirkninger) Går selv Enda på Stesolid, og kan vel Aldri slutte helt. Kortvarig lykke for et liv i et glassbur? Ikke verdt det 🙏