Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1402
Jeg lurer på om denne nettsiden er fake eller om de faktisk er genuine? De kaller seg medisinsk-utstyr.com
Anonym bruker
"Fiendtlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det fortsatt så enkelt å lure folk i dag?
Trådstarter
5 0
Ok, så dvs at dette er fake??
Sitat av Loviss35 Vis innlegg
Ok, så dvs at dette er fake??
Vis hele sitatet...
Er det opplagt?
Trådstarter
5 0
Heilt ærlig så synes jeg det er vanskelig å vite 🙈 kall meg gjerne dum 😂 men det finnes altså ingen plasser å bestille ?
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Er det opplagt?
Vis hele sitatet...
Jeg mente selvsagt; er ikke det opplagt?
Sitat av Loviss35 Vis innlegg
Heilt ærlig så synes jeg det er vanskelig å vite 🙈 kall meg gjerne dum 😂 men det finnes altså ingen plasser å bestille ?
Vis hele sitatet...
Apoteket har men da med resept, ingen sider som leverer legemidler utenom det sånn ca, lett å scamme folk i disse dager merker jeg
Sitat av Loviss35 Vis innlegg
Heilt ærlig så synes jeg det er vanskelig å vite 🙈 kall meg gjerne dum 😂 men det finnes altså ingen plasser å bestille ?
Vis hele sitatet...
Dette er sterkt regulerte medisiner, eller stoffer som er totalforbudt. Hva får deg da til å tro, at du bare kan bestille dem over internett på denne måten uten en reaksjon? Selvsagt er dette fake. Hvis dem hadde levert noe, hadde dette sannsynligvis blitt fanget opp av tollmyndighetene, varene hadde blitt beslaglagt og du hadde fått rassia.
Kan du ikke prøve å bestille, og fortelle oss hvordan det gikk?
"Vennligst for rask respons legg igjen en melding på e-post medisinkut@ gmail.com så kommer vi tilbake til deg"
Helt sikkert legit...
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bruk tor og finn frem der, er ikke verre.
Anonym bruker
"Fiendtlig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Generelt er det vel lurt å sjekke Trustpilot hvis du lurer på om en nettbutikk er til å stole på. Medisinsk-utstyr.com har ingen anmeldelser der. Det er neppe et godt tegn.
Fra enhver nettbutikk forventer man gjerne at de kan litt om seg selv...
Hos medicininsk-utstyr.com er vår misjon å tilby en profesjonell, kostnadseffektiv omsorgstjeneste som raskt leverer effektive behandlinger til våre kunder. Health Seekers har gjort oss til det raskest voksende nettstedet for helseinformasjon. Over 14 000 henvender seg til kopkvalitetsmedicin.com hver måned for å bidra til forskning, medisinsk hjelp om dine helseproblemer og andre. Ta gjerne kontakt med oss ​​når som helst, vårt sympatiske team av fagfolk er klare til å gå ut når som helst.
Vis hele sitatet...
(mine uthevninger)

Den svenske utgaven av siden inneholder ironisk nok dette:
Det är också viktigt att se till att webbplatsen du köpa medicin på nätet från är en ansedd källa. Det finns många välrenommerade onlineapotek som säljer medicin lagligt och säkert.
Vis hele sitatet...
Sist endret av meitemark; 23. januar 2023 kl. 22:52.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjempebutikk! 110% seriøse

Prøv og bestill! Hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går
Super nettbutikk, får ikke engang lagt inn bestillingen lol
Sist endret av Dial-up; 24. januar 2023 kl. 01:03.