Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2643
Hei. Jeg vil gjerne starte min første cycle med testosterone. Jeg trenger tips til når og hvordan jeg gjør dette, åssen type test jeg burde skaffe meg osv.

Litt om meg:
Alder: 18 år
Høyde: ~180 cm
Vekt: ~70 kg
Treningserfaring: 2 år

Denne cyclen vil jeg helst skal vare i opp til 2 mnd. Er det mulig da for å beholde mesteparten av gainsa etter det? Åssen type kosthold burde jeg få i meg? Jeg vil gjerne packe på meg 5-10kg muskler på denne tiden med effektiv og hard trening (4-5 ganger i uken og riktig kosthold).

Det er heller ikke vits i å prøve å overbevise meg om at det er et feil valg og informere meg om hva konsekvensene er, fordi det vet jeg allerede. Jeg har allerede spektulert i en stund og føler for meg selv at dette er valget jeg velger å ta. Takk på forhånd!
Vent en 2 år minst helst. Ville kjørt Testosteron enanthate 250mg hver 4 dag i 12 ukers tid. Pass på å skaffe gode apotekvarer. Betal heller litt mer for noe ordentlig noe og sjekk ut og hør andres erfaringer og anbefalinger angående typen.
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1. Du starter alt for tidlig. Bol er ingen løsning eller snarvei for det du tror er dine mål. PLEASE fortell meg at du boler for å "dra bitches på stranda".

2. Du kan ingenting, og vil ha en full innføring i anabole steroider, der samtelige her vil fraråde deg å gjøre det i såpass tidlig alder. Dette kommer til å fucke med hjernen din.

3. Det er UMULIG å gaine 5-10 kilo muskler på 2 måneder. Du vil gå opp litt i muskler, litt i fett og mesteparten vannmasse. Vannmassen forsvinner etter kuren og du vil omtrent gå ned like mye som du gikk opp. Hint: Kroppen kvitter seg med unødvendig muskelmasse.

Overalt, så ser jeg lang vei at dette blir mislykket, MEN, jeg skal fortsatt gi deg et par tips.

Du injiserer 500mg per uke, fordelt på 2 injeksjoner. (250mg per gang). Etter kuren trenger du PCT, her kan du ta 20mg med nolvadex daglig i 4 uker.

70 kilo og du vil bole, herregud..
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I en alder av 18 år, med en høyde på 180 og en vekt på 70kg er det bare tull å starte med AAS. Jeg nevner det alikevell; kjipt å være ung og dum og ende opp med å få problemer med å få barn i voksen alder. Definitivt smart å vente et par år, men nok om det.

Nei. Mesteparten av gainza dine vil forsvinne etter kur.
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg glemte også å fortelle at du mest sannsynlig fucker opp din naturlige egenproduksjon av testosteron.

Et eksempel her vil være da at du kanskje går opp 10 kilo i vekt på 2 måneder (kanskje 2-3 kilo er ren muskelmasse). Du går av steroidene, kroppen sliter med å starte opp egenproduksjonen og etter 1 år er du tilbake på 70 kilo, og er deprimert.

På den andre siden hvis du trener rent, så vil du IKKE fucke opp egenproduksjonen og på sikt også gaine mer enn hva du ville gjort av en kur.

..Og det er ikke noe som heter "Jeg skal bare en ta kur".
Okei, takk for tipsene og kjappe svar.

Jeg vil bare gå opp en del i kilo fordi jeg har vært stuck på vekta min en stund. Jeg har ikke sagt jeg skal ta crazy steroider som å f.eks. "fucke opp mitt naturelle testosteron-produksjonsnivå" jeg vil bare bygge litt mer lean mass frem til sommeren. Ikke noe mer enn det. Funker det heller bedre med SARMS eller kapsuler (anavar f.eks)?
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ehh? han sa vel ganske tydelig at var klar over konsekvenser. Regner med at dette ikke er en spontan beslutning og at dette er et valg han har en grunn for å ta. Han spurte om hvordan? Ikke noe mer enn det.
Du aner ikke hva du driver med. Det at du tror dette bare er å "gå opp i vekt" sier alt om hvor langt ute på viddene du er. Jeg tipper du får bekreftet og rasjonalisert alle forestillingene dine gjennom andre genier på klassiske bolesteder. Folk kaller deg med rette tjukk i huet hvis du begynner med dette. Ikke at jeg tror det hjelper å si noe ...
Jeg har sett mange eksempler på hvordan dette ser ut til å gå igjen blant de verste tullingene, ikke minst i forsvaret, hvor ingen av dem hadde noe å gjøre.
Lykke til med å fucke opp hormonproduksjonen din for all fremtid, bli bura for vold, miste jobber sånn at du må finansiere livet ditt ved å selge bol og speed selv etc etc.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ehh? han sa vel ganske tydelig at var klar over konsekvenser. Regner med at dette ikke er en spontan beslutning og at dette er et valg han har en grunn for å ta. Han spurte om hvordan? Ikke noe mer enn det.
Vis hele sitatet...
Å stille spørsmål på Freak betyr ikke at alle andre har munnkurv. Særlig ikke når det dreier seg om noe så belastet som dette.
Sist endret av SteadyEddie; 14. januar 2019 kl. 14:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av AlfredHansen420 Vis innlegg
Okei, takk for tipsene og kjappe svar.

Jeg vil bare gå opp en del i kilo fordi jeg har vært stuck på vekta min en stund. Jeg har ikke sagt jeg skal ta crazy steroider som å f.eks. "fucke opp mitt naturelle testosteron-produksjonsnivå" jeg vil bare bygge litt mer lean mass frem til sommeren. Ikke noe mer enn det. Funker det heller bedre med SARMS eller kapsuler (anavar f.eks)?
Vis hele sitatet...
Steroider alene vil ikke få deg opp i vekt. Mat vil få deg opp i vekt. Hvis du ikke klarer å spise nå, hvordan skal du klare å spise på kur? Kjipt å waste en kur, tenker jeg.
Jeg sier jo jeg er ny. Det hjelper jo ikke at du skal slenge dritt og si jeg skal bli en narkis og ikke få jobb og begynne å selge osv.

Som jeg sa i innlegget, og anonym-brukeren sa: "Jeg er klar over konsekvensene og dette er mitt valg som jeg tar". Det betyr at jeg driter langt faen i om du prøver å overbevise meg om å IKKE ta det, fordi jeg skal ta det uansett. Tenkte at Freak skulle hjelpe meg og veilede meg, men tar jo tydeligvis feil når mesteparten av disse svarene har ignorert det siste jeg skrev i det originale innlegget.

Kjenner allerede et par kompiser som har tatt eller tar steroider, og ser vellykkendes ut for dem og jeg vil også gå den veien. Får vell nesten heller spørre på et annet engelsk-snakkende forum der de faktisk kan instruktere meg om det jeg vil lære meg om.

@Superspurv Vet jo det, men tenker heller på at jeg ville ta steroider og i tillegg (som jeg skrev i innlegget) ha 4-5 høyintensitets økter i uken og spise riktig. Jeg vil gå opp 5+ kilo i lean muscle mass, og jeg lurer på om åssen type anabole steroider jeg skal ta og hvor ofte, fordi det kunne jeg trengt å lære meg mye mer om. Takk for svar.
Sist endret av AlfredHansen420; 14. januar 2019 kl. 14:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uvøren Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lykke til!

En grei førstegangskur er 500mg testosteron per uke, fordelt på 2 injeksjoner. Ha litt nolvadex klar til etter kuren som skal "kickstarte" egenproduksjonen din etter kuren.

Trening og kosthold er det greit å ha på plass før man begynner på nåla.
Tusen takk, endelig et oppriktig og skikkelig svar som jeg lengter etter.