Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 12582
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Er på let etter ett stoff som virker angst dempende og som ikke slår ut på politiets spyttprøver/urinprøver. Har noen forslag?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Alkohol? titegn
Dra til lege/psykolog, forklare at du har angst og få medisiner mot det?
Testosteron.
Betablokkere.
Mindre doser seroquel kan være angstdempende. Ta for guds skyld ikke mer en 25-50 mg. Er du uheldig så våkner du med tidenes bakrus dagen derpå. Personlig så tør jeg ikke ta mer enn 25 mg pga bakrusen man kan oppleve dagen derpå. Man får heller ingen rus fra seroquel, utenom at det prikker i kroppen rett før du sovner.

Hør med legen din om det kan være en mulighet. Har fungert for egen del mot angst. Blir absolutt ikke kurert, men det tar mye av den verste angsten. Fungerer det, er det en ganske mild medisin gå på over tid, i mindre doser.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Mindre doser seroquel kan være angstdempende. Ta for guds skyld ikke mer en 25-50 mg. Er du uheldig så våkner du med tidenes bakrus dagen derpå. Personlig så tør jeg ikke ta mer enn 25 mg pga bakrusen man kan oppleve dagen derpå. Man får heller ingen rus fra seroquel, utenom at det prikker i kroppen rett før du sovner.

Hør med legen din om det kan være en mulighet. Har fungert for egen del mot angst. Blir absolutt ikke kurert, men det tar mye av den verste angsten. Fungerer det, er det en ganske mild medisin gå på over tid, i mindre doser.
Vis hele sitatet...
Brukt Seroquel lenge? Startet selv med bare 25mg, bruker 400mg før jeg legger meg uten at jeg merker noe til det dagen etter.
Sitat av stresser Vis innlegg
Brukt Seroquel lenge? Startet selv med bare 25mg, bruker 400mg før jeg legger meg uten at jeg merker noe til det dagen etter.
Vis hele sitatet...
samme her, men nå er jeg nede i 25mg igjen. nada hangover.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Dra til lege/psykolog, forklare at du har angst og få medisiner mot det?
Vis hele sitatet...
Er ikke så lett og få noe beroligende? Har selv angst å psykologer og leger er helt imot beroligende medisiner, psykologer har heller ikke rettighet til å skrive ut medisiner.
Man får ikke uten videre medisiner mot angst, nei (Sterke medisiner).

Man skal ha forsøkt komme seg over den verste kneika uten bruk av medikamenter. "Lykkepiller" får du mer eller mindre kastet etter deg, men for egen del har det hatt null effekt. Andre får god effekt.

Har man gått i behandling over tid, vil det bli vurdert om sterkere medisiner kan være til hjelp. Personlig så er jeg enig med leger og psykologer på at det skal være vanskelig få foreskrevet sterke medisiner, men det finnes selvfølgelig unntak. Klarer man ikke leve normalt pga. angst, alt annet er utprøvd, burde sterkere medisiner være en mulighet.

Avhengighet, samt muligheten for misbruk på sterkere medisiner er en av grunnene. En annen er den dagen du skal forsøke gå av sterkere medisiner. Et lite helvete i seg selv. Er ikke rent få som får kuttet de dosene de er vant med. For så oppleve en hverdag som var ti ganger verre enn da de først startet i behandling for selve problemet de først søkte hjelp for.
Intervall trening 4x4. Endorfiner strømmer etterpå.
Sitat av stresser Vis innlegg
Brukt Seroquel lenge? Startet selv med bare 25mg, bruker 400mg før jeg legger meg uten at jeg merker noe til det dagen etter.
Vis hele sitatet...
Har vel tatt det daglig nå den siste måneden. 2 ganger har jeg forsøkt med 50 mg. Den første gangen er det naturlig at det blir hangover, vil jeg tro. Forsøkte igjen for ca 2 uker siden. Det er såpass at man ikke får det man ønsker ut av dagen derpå. Jeg er mye i aktivitet med bikkja, så det er lite kurant med hangover. Kan kanskje forsøke øke til 50 mg. dagen. Kroppen venner seg til det?

Tar du selv mot angst, eller bruker du det opp mot annet? Seroquel kan brukes til så mangt, men 400 mg hørtes voldsomt ut mot angst, eller søvnpoblemer. Har et annet familiemedlem som har gått på slike doser over tid. Vedkommende sovnet i tide og utide døgnet rundt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Er på let etter ett stoff som virker angst dempende og som ikke slår ut på politiets spyttprøver/urinprøver. Har noen forslag?
Vis hele sitatet...
Angst kan være så mye og forskjellige folk legger forskjellige ting i begrepet "angst" tror du må være mer spesifikk; Hvilke symptomer i hvilken situasjon, for å få gode råd.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kratom har en ganske god angstdempende effekt på de fleste mennesker: https://www.erowid.org/plants/kratom/kratom.shtml

Nå er jo ikke Kratom et research chem da, men det burde nevnes siden trådstarter ikke spesifiserer at det må være et RC. Jeg har brukt det i perioder mot angst og lettere depresjoner ifm etterdønninger av diverse avgiftninger. Jeg har også med veldig god effekt brukt det som hjelpemiddel da jeg gikk av Buprenorphine (subutex) etter å ha fått det gjennom LAR ifm legemiddelassistert rehabilitering etter mange års opiatmisbruk.
Antihistaminer, betablokkere, alkohol ++
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seroquel depot, betablokkere og buspirone. Du får alt på resept og du kan likevel kjøre.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du må ta alle 3 kanskje om du har mye angst. Det finner du ut av.
Alt annet enn benzo er ting som virker på 3 av 10, og virkningen er minimal.
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Alt annet enn benzo er ting som virker på 3 av 10, og virkningen er minimal.
Vis hele sitatet...
Ok? Hvor har du det fra?
Har du kilde på dette eller?
Kanna. Funker fjell.