Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1172
Hei!

Det har seg sånn at strømforsyninga jeg har døde for noen dager siden. Nå ser jeg at komplett.no har helgetilbud på en del strømforsyninger, og tenkte å rådføre meg på freak før et eventuelt kjøp. Har sett på denne PSU'en, men har ikke noe erfaring med Silver Power i det hele tatt.

Noen som har noe å si på denne PSUen? 575 kroner for en strømforsyning på 750 watt er vel ikke ille?

Er også en på 850 watt fra Silver Power, men denne er ikke akutell da det er standard, og ikke modulær. Just saying.
http://www.dustinhome.no/ace-fsp-460...Provider_dacsa
Denne skal holde i massevis for ditt "begrensende" bruk.
Sitat av lol1337 Vis innlegg
http://www.dustinhome.no/ace-fsp-460...Provider_dacsa
Denne skal holde i massevis for ditt "begrensende" bruk.
Vis hele sitatet...
Mitt "begrensede bruk"? Hvor får du det fra?
Bestilte denne i går. Har en strøm forsyning som funker. Men 50% ble litt for mye så blir en ny modulær. Gleder meg
Ble så jeg bestilte den jeg og, må nesten slå til på slike tilbud. Gleder meg til å få den jeg og, håper den holder lengre enn den jeg hadde før :-)
Vi kan overhode ikke anbefale deg en PSU om du ikke gir oss info om hva du har i maskinen. Om du har 3-4 HDD + 560 så skal du ikke bli overraska om 460W blir for lite..
Jeg vil anbefalt deg HX 750w om du skal invistere i en ny en.
men ser jo at du allerede har kjøpt. HX 750w koster litt men har 7 års garanti, lenger en norsk lov sier at du må ha. Den har fått mange utmerkelser og har den selv. Aldri hatt noe problemer i det hele tatt.
Sist endret av LarsHalal; 6. februar 2012 kl. 20:37.
Sitat av 0step0p Vis innlegg
Ble så jeg bestilte den jeg og, må nesten slå til på slike tilbud. Gleder meg til å få den jeg og, håper den holder lengre enn den jeg hadde før :-)
Vis hele sitatet...
Jeg har den samme som du bestilte nå
Den er ganske bra, den er ganske rolig og høres ikke.
Eneste problemet mitt var att jeg slet med en ledning som var litt kort ( den på toppen av hovedkortet)

Men ellers bra
Får med en feet bag også da
Sitat av LarsHalal Vis innlegg
Jeg vil anbefalt deg HX 750w om du skal invistere i en ny en.
men ser jo at du allerede har kjøpt. HX 750w koster litt men har 7 års garanti, lenger en norsk lov sier at du må ha. Den har fått mange utmerkelser og har den selv. Aldri hatt noe problemer i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Kjøpte PSUen på tilbud da. Var 50% nede i pris, så måtte ikke punge ut mange kronene for den. Er sannsynligvis verdt alle pengene. Ble jo bare 575,- eller noe