Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 586595
Så, sitter her med 1 gram mdma. Vil prøve å skyte det noen som har gjort det før? hvor mye skal eg evt skyte og skal jeg koke det opp eller bare blande med vann og trekke det opp?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nyt heller rusen med å ta det oralt
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil få en mye kortere rus av å skyte det, har også tidligere lest at kicket er svært ubehagelig ved injeksjon
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nyt heller rusen med å ta det oralt
Vis hele sitatet...
Har tatt oralt et par ganger før, tenkte bare på om man for en sterkere rus intravenøst?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Donvito lagde en repotasje der han skyte knips der han delte sine erfaringer
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vil få en mye kortere rus av å skyte det, har også tidligere lest at kicket er svært ubehagelig ved injeksjon
Vis hele sitatet...
Okey takk for svar!

Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Donvito lagde en repotasje der han skyte knips der han delte sine erfaringer
Vis hele sitatet...
Har du link til tråden?
Sist endret av Nixontrippy; 10. august 2019 kl. 23:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk!
Har erfaring med å skyte MDMA og knips. Veldig ubehagelig!! Et kaldt og altfor ekstrem-ekkel-intenst rush. Anbefales ikke
Ikke skyt MDMA.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kompis som alltid insisterer på å skyte molly'n. Har forsøkt selv etter overtaling..

Det rushet ekstremt kjapt, var ikke behagelig, bare *pang* så var man "elektrisk". Gikk ganske fort over tho.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Hvor mye skyter dere da siden rushet blir for mye og tror dere det kunne vert nice å skyte mindre eller bare forferdelig uansett. Har ikke planer om å prøve selv så nysgjerrig for dere som har prøvd
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Grønn Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det?