Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 7185
Har en gammel Instagram konto jeg gjerne skulle hatt slettet.. Opprettet den for noen år siden, med en mail jeg ikke husker, og passord jeg ikke husker.. har sendt flere mail til Instagram, men de sier de ikke får gjort noe.

Tips???
Fra www.slettmeg.no
Du er nødt til å ha tilgang til e-postadressen du brukte når du registrerte deg på Instagram. Har du ikke det, kan ikke Instagram hjelpe deg med å få den slettet på andre måter. På hjelpesidene sine skriver de dette om problemstillingen:
Hvis du har glemt passordet og ikke lenger har tilgang til e-postkontoen din, kan vi ikke gi deg tilgang til Instagram-kontoen. Dette inkluderer kontoer med feilstavede e-postadresser.
Vi forstår at dette kan være frustrerende, men denne policyen er ment å sørge for at Instagram-kontoer ikke faller i feil hender.