Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4196
Hei.

Lurte på om det finnes noen gode oversettelse program der ute som oversetter norsk-engelsk og som fungerer uten internett tilgang?
Kunne sikkert funnet ut av dette ved et raskt Google søk, men tenkte at noen kanskje hadde noe å anbefale.

Det er viktig at den fungerer uten internett tilgang, da den skal brukes på engelsk tentamen. Noen som har gjort lignende før?

På forhånd takk.
Trodde oversettelsesprogram var forbudt på eksamen? Du liker sikkert ikke svaret mitt, men var jeg hadde jeg investert i en god ordbok. Gjorde jeg selv i min tid, og fikk 6er
finnes ett i word, bare ett hint, men usikker på hvordan det fungerer uten internett.
Var en av mine elever som karret seg opp en karakter med dette
Sist endret av tearz83; 5. april 2017 kl. 12:01.
Livsnyter
Trådstarter
Er vel ikke lov med oversettelsesprogram på eksamen, men nå er det snakk om tentamen og hittil er det ingen som har sagt noe om det er tillat eller ikke. Ordnett Pluss vet jeg at vi får bruke, men der må man oversette ord for ord.

Vet at det er en innebygd funksjon i Word som kan oversette, men den fungerer ikke uten internett.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Apertium
Tekstteksttekstekst