Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1927
Hei. Jeg har bestilt meg en balisong trainer på ebay, og jeg lurer på om det jeg har kjøpt har noe kvalitet i det hele tatt.. Den kostet 30-40 kroner, derfor vet jeg ikke om den er bra. Jeg tenkte ikke å kjøpe skikkelig høy kvalitet, men jeg lurer på om skruene kommer til å ramle ut med en gang og slikt. Noen som kan noe om det?

Det var denne jeg kjøpte btw.. http://www.ebay.com/itm/261552196215...%3AMEBIDX%3AIT

-Olliste
Skruene på den minner mistenkelig om en jeg kjøpte for lenge siden, ser identisk ut. Hvis de er like så er kvaliteten utrolig lav, ja. Mine skruer ramlet ut etter få dager. Etter å ha limt skruene fast med superlim så holder den seg noelunde sammenhengende, men det er likevel ganske teit.
Har nøyaktig lik, men med kam istedet; bare dritten. Skruen som skal stoppe bladet faller fort ut etter noen dager, og det er nesten ikke vits i å forsøke å feste den igjen. Jeg foreslår heller at du bestiller noe med litt høyere kvalitet. Ikke nok med at det er dårlig kvalitet på den du har bestilt, men det er piratkopi også. Du vil se at det står 'Benchmade' på den, men det er bare tull og tøys. Invester heller i noe bedre. Lykke til.
Hei. Takk for svar. Har allerede kjøpt den, så det er ikke mye jeg kan gjøre med det. Men det er den første jeg kjøper, så vis jeg synes det er veldig gøy, så kjøper jeg meg noe bedre. Man kan vel ikke forvente noe bedre for 30-40 kr.
Ser ut som en billig kopi av en Benchmade, men som du sier så kan man jo ikke forvente all verden for 40 kr.