Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 9007
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvorfor er det så fascinerende for deg? Er du psykolog? Virker som den mest psykopatiske fyren i denne tråden ihvertfall..
Vis hele sitatet...
Har vel presisert flere ganger at jeg ikke er psykolog. Hva får deg til å tro at jeg er psykopat? Fordi jeg bryr meg om hva andre mennesker føler og tenker? Fordi jeg noen ganger har tanker om vold/mord, som forskning har vist at minst 70% av befolkningen har?
Sist endret av nikons; 15. januar 2011 kl. 23:57.
Sitat av nikons Vis innlegg
Hva får deg til å tro at jeg er psykopat? Fordi jeg bryr meg om hva andre mennesker føler og tenker?
Vis hele sitatet...
Det er vel den klassiske betegningen på en psykopat, ja.
Shady Banana
Quix's Avatar
Har en i klassen som hele tiden stikker fingrene sine hardt i siden på meg eller hele tiden skal få meg til å flinche slik at han kan slå meg. Han har faktisk truffet ''The Holy Place'' en del ganger. Jeg er ikke en voldelig person men hver gang han begynner å oppføre seg som en liten dritt-unge så kjenner jeg at musklene automatisk går i spenn og at jeg automatisk biter tenna hardt sammen og jeg får skikkelig lyst å bare fitte til han, unnskyld uttrykket, midt i kjeven. Dette gjør jeg jo da ikke og jeg har faktisk aldri har slått noen. Men jeg ser for meg at jeg slår til han, tar tak i hodet hans og smeller det inn i veggen eller kjører kneet i hodet hans. Og alt dette skjer automatisk og ufrivillig.

Som jeg ser på det så er det vel bare en del av din og min natur. Jeg har aldri tenkt på å virkelig gjøre noe slikt det bare er noe som dukker opp i hodet mitt...
Jeg vil påstå at dette er en 100% naturlig reaksjon dersom noen driver på å herse med deg, men trådstarter later til å ha disse tankene ved tilfeldige situasjoner.

Selv får jeg de verst tenkelige bilder i hodet mitt dersom noen knytter opp skolissene mine.
Hvor i helvete i denne tråden har jeg vist noen mangel på sympati for andre mennesker?
Kanskje det utsagnet var retorisk motivert?
Sitat av nikons Vis innlegg
Leste på forskning.no at 70-80% av mennesker har mordtanker. Har tanker som dine iblant, gjerne når jeg er i dårlig humør. Kan sitte på bussen og føle for å bare ta nødhammeren og kakke noen i hodet.
Vis hele sitatet...
Dette er jo det glade vanvidd, link?

Et normalt,friskt menneske går ikke rundt med drapstanker,ikke i forsterket grad ihvertfall.Hva legger de i drapstanker da? er det alt fra planlegging til den minste detalj til å ville knerte bikkja til naboen? slik forskning har null for seg
Sist endret av Enesheen; 16. januar 2011 kl. 01:40.
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av Admiralj Vis innlegg
Dette er jo det glade vanvidd, link?

Et normalt,friskt menneske går ikke rundt med drapstanker,ikke i forsterket grad ihvertfall.Hva ligger i drapstanker da? er det alt fra planlegging til å ville knerte bikkja til naboen? slik forskning har null for seg
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke så rart da du ikke kan skru på nyhetene uten å høre om noen som har knivstukket en tilfeldig person på gata eller skutt exen osv. Når jeg hører om slikt kan jeg godt forsvinne inn i hodet mitt og gjøre det samme men uten å bli tatt eller etterlate spor osv.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Det er jo ikke så rart da du ikke kan skru på nyhetene uten å høre om noen som har knivstukket en tilfeldig person på gata eller skutt exen osv. Når jeg hører om slikt kan jeg godt forsvinne inn i hodet mitt og gjøre det samme men uten å bli tatt eller etterlate spor osv.
Vis hele sitatet...
Så en dokumentar om dette,skal se om jeg finner den,i nesten 99.9 av tillfellene av overlagt drap så er det alltid en vesentlig del i hjernen som ikke er som det skal hos drapsmannen,uansett! et friskt menneske ville aldri klart å ta liv av et annet menneske,med mindre det er rus i bildet.Det er alltid noe
Sitat av Admiralj Vis innlegg
Dette er jo det glade vanvidd, link?

Et normalt,friskt menneske går ikke rundt med drapstanker,ikke i forsterket grad ihvertfall.Hva legger de i drapstanker da? er det alt fra planlegging til den minste detalj til å ville knerte bikkja til naboen? slik forskning har null for seg
Vis hele sitatet...
Men hva er definisjonen på et normalt menneske? Jeg tror det finnes flere unormale mennesker, enn normale.

Selv vil jeg hvertfall ikke kategorisere meg selv som normal, om jeg hadde hatt drapstanker eller ei.
Ingenting i veien med deg vil jeg tro,kamerat ! Det at du har innsikt nok til å komme fortelle oss freaks om problemet ditt, vitner om det Man kan være så på bærtur i hue som man bare orker å fremdeles være normal,det handler om at man skjønner rett fra galt,ser du en som sparker på ei bikkje eller katte så skjønner du i hue ditt at det er feil vil jeg gå jeg utifra....Forhåpentligvis
Sist endret av Enesheen; 16. januar 2011 kl. 01:53.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Trådstarter
Sitat av Admiralj Vis innlegg
Ingenting i veien med deg vil jeg tro,kamerat ! Det at du har innsikt nok til å komme fortelle oss freaks om problemet ditt, vitner om det Man kan være så på bærtur i hue som man bare orker å fremdeles være normal,det handler om at man skjønner rett fra galt,ser du en som sparker på ei bikkje eller katte så skjønner du i hue ditt at det er feil vil jeg gå jeg utifra....Forhåpentligvis
Vis hele sitatet...
Ser jeg noen som står å sparker på en hund eller katt går jeg bort til personen, tar tak i skuldrene og hodet til personen og biter tak i strupen til person og river til alt jeg makter.
Det er faktisk den aller første reaksjonen jeg hadde da jeg leste posten over. Sekundet etter, når jeg rekker og tenke over det ser jeg... Nei, dyremishandling finnes det ikke sympati for...
Uansett, tanker som dette og at jeg ser for meg å hive folk som for eksempel på død og liv skal poke meg i siden hele tiden ned en trapp har jeg ingen problemer med, det er tilfeldige tanker som gutten på sykkelen i første post jeg stusser på...
Identitets krise,kanskje?
Tror bare du ikke skal legge så jævla mye i det,ta det med en klype salt.Ingen kan løpe fra hue sitt..
Du virker som du har mer mellom øra en det man kan først skulle tro ,
Du finner ut av det,kan jeg få spørre om hvor gammel du er?
Sist endret av Enesheen; 16. januar 2011 kl. 02:41.
Sitat av Admiralj Vis innlegg
Så en dokumentar om dette,skal se om jeg finner den,i nesten 99.9 av tillfellene av overlagt drap så er det alltid en vesentlig del i hjernen som ikke er som det skal hos drapsmannen,uansett! et friskt menneske ville aldri klart å ta liv av et annet menneske,med mindre det er rus i bildet.Det er alltid noe
Vis hele sitatet...
Alle soldater som drepte noen gjennom tidene er/var altså ikke friske mennesker?
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Alle soldater som drepte noen gjennom tidene er/var altså ikke friske mennesker?
Vis hele sitatet...
Tror ingen av soldatene gjennom tidene var den samme etterpå værtfall. Jeg kan ikke tro at du vil kunne drepe et menneske, og være akkurat den samme personen etterpå.
Slapp av, du. Så lenge du ikke utfører handlingene praksis, så kan du ta det helt med ro.

Pleier ofte å ha slike psyko tanker selv der hvor jeg f.eks stikker/skjærer ut øynene med en kniv, river ut invollene, lager masse dype kutt langsomt slik at blodet tyter heftig ut, sage av ballene og hugge av hodet med en øks på personen og alt det der.
Fantasien er til for å utføre ting i teori, og hindre oss å utføre det i praksis.
Fordel, ugjerningen kan repiteres uendelig ganger uten konsekvenser.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Trådstarter
Sitat av Admiralj Vis innlegg
Identitets krise,kanskje?
Tror bare du ikke skal legge så jævla mye i det,ta det med en klype salt.Ingen kan løpe fra hue sitt..
Du virker som du har mer mellom øra en det man kan først skulle tro ,
Du finner ut av det,kan jeg få spørre om hvor gammel du er?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke spesielt bekymret, men det er en fantastisk ressurs å høre hva andre mener om meg et sted det ikke vil påvirke hvordan folk jeg møter daglig ser på meg.
Jeg er 15.
Du har ingenting å bekymre for,du er 15 år,gutt !
Hadde du vært 23 å skrevet det samme,så burde det kanskje ringe noen bjeller.Men jeg vil si at dette er en modningsprosess,du har ingenting å stresse etter,15 er en rar alder gitt
Sist endret av Enesheen; 16. januar 2011 kl. 02:56.
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Alle soldater som drepte noen gjennom tidene er/var altså ikke friske mennesker?
Vis hele sitatet...
Det ble faktisk skrevet en artikkel i illustrert vitenskap for et par år siden om nettopp dette.
Artikkelen gikk ut på det du sier, at flesteparten av de som har drept i krig har psykopatiske trekk eller andre dysfunksjonelle personlighetsforstyrrelser.

Men finner dessverre ikke den aktuelle kilden for øyeblikket.
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Tror ingen av soldatene gjennom tidene var den samme etterpå værtfall. Jeg kan ikke tro at du vil kunne drepe et menneske, og være akkurat den samme personen etterpå.
Vis hele sitatet...
Det går jeg lett med på, men han jeg siterer sier at det er noe galt med drapsmannen på fohånd ("et friskt menneske ville aldri klart å ta liv av et annet menneske").
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Trådstarter
PRO-traumatisk stress-syndrom
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Det går jeg lett med på, men han jeg siterer sier at det er noe galt med drapsmannen på fohånd ("et friskt menneske ville aldri klart å ta liv av et annet menneske").
Vis hele sitatet...
Vis du leser hva NitroFis skriver så ser du at det er hold innlegg mitt
Sist endret av Enesheen; 16. januar 2011 kl. 03:12.
Fordi han har en ukjent kilde og legger alle folk som har drept noen i grøfta, før de begår handlingen?
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Fordi han har en ukjent kilde og legger alle folk som har drept noen i grøfta, før de begår handlingen?
Vis hele sitatet...
Nitro er en vis mann
Legge i grøfta? hva er det du spytter du om? han siterer fra det han husker å ha lest i artikkelen
Sist endret av Enesheen; 16. januar 2011 kl. 03:16.
Vil ikke stjele tråden din, men noen ganger får jeg tanker jeg føler meg presset til å gjøre. Ikke voldelige tanker, men helt meningsløse tanker .. F.eks. hvis jeg holder en 20-kroning og jeg ser for meg jeg kaster den, føler jeg et press for å gjøre det..
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Fordi han har en ukjent kilde og legger alle folk som har drept noen i grøfta, før de begår handlingen?
Vis hele sitatet...
Sender en mail til illustrert vitenskap nå så får vi se om de har dette i arkivene sine.

Edit: Her er det noe lignende: http://illvit.no/mennesket/psykologi...slorer-mordere

http://illvit.no/mennesket/psykologi...fodte-psykopat
Sist endret av Knask; 16. januar 2011 kl. 03:57.