Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 742
Heihei

Sitter med et prosjekt her

Når jeg skal kjøre ett identisk program på hverandre så går det ikke fordi det kun kan være en forekomst om gangen.

det står i help filen

Resolving this issue can be done by copying the application’s installation folder to an additional location, and then renaming the EXE file name and running the application from two different locations with two different EXE file names. By doing so, two separate processes will be run.

men dette hjalp ikke noe.
så jeg trenger en måte å isolere hver kjørende prosess fra hverandre.

finnes det en mulighet?
Vel, uten å vite for mye om programmet så skal det muligens gå å starte prosessen med en annen bruker.
Kjøre den virtuelt.
så jeg trenger en måte å isolere hver kjørende prosess fra hverandre.

finnes det en mulighet?
Vis hele sitatet...
Kjøre virtuelt er kanskje lettere en det jeg forslår.

Ville ha brukt bruke et programmeringsspråk.
Lastet exe filene med Subprocess kjørt med threading eventuelt multiprocessing.
Dette er vel ikke det man begynner med i programmering,men er ikke så ille og gjøre dette i Python.
Sist endret av snippsat; 28. juli 2013 kl. 23:57.
VMware ThinApp (tidligere Thinstall)
eventuelt kan kanskje nokre av programma nevnt her gjer jobben og: Wiki Portable App Creator
Hold inn shift samtidig som du venstreklikker på exe-fila. Da kan du velge "run as another user". Prøv det.