Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 657
Noen med noen tips? CD'ene fungerer perfekt ellers, programvaren innstalleres og fungerer som vanlig.

Noen som vet?


EDIT: Har prøvd mange forskjellige rippere atm, deriblant IMGBurn og DVD2ISO

Forøvrig, får ingen feil, det bare skjer ingen ting, og på IMGBurn får jeg 0 kbit.
Sist endret av Freddy_fred5; 1. august 2013 kl. 23:20.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er sikkert noen form for kopibeskyttelse på CDen. Du blir først nødt til å finne ut hvilken beskyttelse som gjelder for akkurat denne programvaren (Google det), og når du vet det kan du søke etter veier å omgå denne typen beskyttelse.
Sist endret av GalFisk; 14. august 2013 kl. 13:13.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Trådstarter
Sitat av GalFisk Vis innlegg
Det er sikkert noen form for kopibeskyttelse på CDen. Du blir først nødt til å finne ut hvilken beskyttelse som gjelder for akkurat denne programvaren (Google det), og når du vet det kan du søke etter veier å omgå denne typen beskyttelse.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg endte opp med og gjøre, ikke at google ga meg noen gode svar på akkuratt hva jeg skulle gjøre, så endte regelrett bare opp med å rippe hele CD'en og ignorere dårlige sektorer.
jeg pleier og bruke magiciso til ripping av cder og dvder til iso

http://www.magiciso.com/