Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827078
Sliter veldig med å se vitsen med å drive å 'krangle' på om folk tar krystaller eller piller.
Begge deler er fint og flott, ikke noe vits i å være elitist den ene veien eller den andre.

Dessuten kan du da vitterlige bruke test kits på piller så vel som på krystaller.
Fins bra piller, dårlige piller, bra krystaller, dårlige krystaller.
La folk gjøre som de vil sjæl.

????
Sist endret av Lyra; 20. februar 2016 kl. 06:16.
sant det lyra. dette ble ikke helt en diskusjon mdma verdig
Noen info om røde twitter? Rogalandsområdet.

Sitat av loktus Vis innlegg
Noen info om røde twitter? Rogalandsområdet.
Vis hele sitatet...
Trenger nødvendigvis ikke være fra rogaland, men er et pluss om det er noe nylig info om det.

(Er ny her, og fant ikke ut av hvordan jeg "editer")
Sist endret av loktus; 25. februar 2016 kl. 14:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har vært borti hvite louis vuitton piller? Det er ganke flate runde piller med LV på ene siden, og et bilde av noe noe som ligner en 4kløver på den andre siden. Er også små grønnaltige "prikker" inni det hvite. Lukta litt lakritsaktig.
Befinner seg i sør trøndelag
Har fått tak i noen røde supermenn fra sørlandet, vet noen hva som er i disse eller? en kompis tokk de for 1 uke sia og sa at det var bra funk, men vil spørre her også
Sitat av hostilis Vis innlegg
Hei, noen som har testet disse? logoen er en L inni en V
http://s16.postimg.org/6me08kp4l/LVE.jpg
Vis hele sitatet...
Det er vel Louvis vutton, vet ikke hvordan de staves riktig men fikk de i stavanger områede og disse kan man vel kalle puledrops. Its all a matter of the state of your mind.

Sitat av Polakken_ Vis innlegg
hei, jeg har fått tak på 4stk chupa chups i fargene : neongrønn, gul og blå. Har prøvd rosa tidligere og den funket bra, men jeg har ikke kjennskap til disse nye fargene. Dette er i rogalandsområdet, og lurte på om noen av dere har noen kjennskap til disse andre fargene.
Vis hele sitatet...
Testet nettop de rosa og har hatt dem før og syns de er litt syrere. Har testet litt å erfart at for min egen del så funka det bedre å skyte 0.05mg ( 1/6 ) sammen med 0.1mg amf.

På forhånd takk for at ingen gidder å mase om hvor dumt det er å injisere.


Nå som det er sagt, er mdma'en i sandnes/stavanger området bra nå? Den som var i stavanger sist sommer var hvertfall sykt bra.
Sist endret av Ampah; 7. mars 2016 kl. 08:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tøbs Vis innlegg
Har fått tak i noen røde supermenn fra sørlandet, vet noen hva som er i disse eller? en kompis tokk de for 1 uke sia og sa at det var bra funk, men vil spørre her også
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig lite inne i emma markedet, men satser på at det ikke er de livsfarlige rosa supermann PMMA pillene fra litt over ett år siden.

Link
Sist endret av KjemikalieX; 7. mars 2016 kl. 08:26.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Jeg er veldig lite inne i emma markedet, men satser på at det ikke er de livsfarlige rosa supermann PMMA pillene fra litt over ett år siden.

Link
Vis hele sitatet...
Disse du snakker om var i rosa farge ja.
Vet da jeg har erfaring med disse =/

Om kompisen hans tok en og fikk "bra funk" tviler jeg på at det er PMMA pillene det er snakk om da jeg fikk i meg ca en 1/2 av denne og ble meget meget dårlig.

MEN man kan aldri være sikker så TESTKIT-TESTKIT-TESTKIT
Sist endret av Viking85; 7. mars 2016 kl. 11:56.
Noen som har prøvd de røde/lilla/rosa twitter pillene? Klarer ikke helt å bestemme meg på fargen på dem, er i rogalandsområdet. Hvor mye er forresten standar pris per pille i Norge i dag ?

Samtidig lurer jeg om noen har erfaringer med runde rosa/røde chupa chups i rogalandsområdet.
Noen som har prøvd røde supreme i Bergensområdet?
Sitat av En deling Vis innlegg
Noen som har prøvd røde supreme i Bergensområdet?
Vis hele sitatet...
Har hørt at de er bra, ca 200mg. Skal prøve de selv på torsdag, kan gi en tilbakemeldig på fredag.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Har hørt at de er bra, ca 200mg. Skal prøve de selv på torsdag, kan gi en tilbakemeldig på fredag.
Vis hele sitatet...
Ble desverre ikke supreme på meg. Kjøpte heller chupa chups (røde) som var ca 130mg. Virket veldig rene og ingen problemer med å sove 5 timer etter inntak. Varte desverre ikke så lenge, så ville heller anbefale en annen pille eller ta mer enn 1.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Ble desverre ikke supreme på meg. Kjøpte heller chupa chups (røde) som var ca 130mg. Virket veldig rene og ingen problemer med å sove 5 timer etter inntak. Varte desverre ikke så lenge, så ville heller anbefale en annen pille eller ta mer enn 1.
Vis hele sitatet...

Er det disse chupa chups du mener?
http://www.ecstasydata.org/view.php?id=4023&mobile=1
Sitat av elakmdma Vis innlegg
Er det disse chupa chups du mener?
http://www.ecstasydata.org/view.php?id=4023&mobile=1
Vis hele sitatet...
De jeg tok var litt mer rødlig. Det er den som ligger på pillreports.net. http://pillreports.net/index.php?pag...&sub_region=11
Noen som har vært borti runde rosa chupachups i Rogalandsområdet? Ikke de med blomster/gear form. Disse er helt runde.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Sitat av Patchouli Vis innlegg
Noen som har vært borti runde rosa chupachups i Rogalandsområdet? Ikke de med blomster/gear form. Disse er helt runde.
Vis hele sitatet...
Alle Chupa Chups jeg har prøvd fra vest til øst har hatt en kort peak med noe amfetamin i seg. Har ikke prøvd den varianten du snakker om, men vil si det er dårlig at det viker fra originaltrykket.

Sitat av FøkkNTruck Vis innlegg
Hei noen som vet hva slags xtacy dette er? http://i64.tinypic.com/29cs6zs.jpg Ser ut som en 3d firkløver hvite
Vis hele sitatet...
Disse? http://www.pillreports.net/index.php..._pill&id=33026
Sist endret av Fire; 22. mars 2016 kl. 20:06.
Sitat av En deling Vis innlegg
Noen som har prøvd røde supreme i Bergensområdet?
Vis hele sitatet...
Prøvde disse her om dagen. Skal visstnok være 200-225 mg ren MDMA. De andre kompisene mine ble ganske slappe og ingen hadde problemer med å sove, tror derfor ikke det var speed i dem. Vi tok en kanskje litt for høy dose. 200+100mg, men var jævla gøy, hallusinasjoner osv, varte i 6-7 timer.
Venn prøvde røde supreme og sa han fikk elendig form. Tok også 3 timer før det kicket for han, og fikk ikke sove selv med 3 valium og andre sove medisiner. Tok en halv pille før byn og ble helt ute i taxi på vei til nachet og kubbet klokken 11

Jeg dog prøvde noen grå nespresso i helgen med navn cosi og lavanto. De testet positivt på mdma med marquis og mandelin test kit, samme gjorde supreme og. Jeg tror nespresso er ren, etter jeg hadde veldig behagelig form men vet ikke med supreme.
Noen som har vært borti disse? Fikk en av hver av en dealer jeg har hentet diverse godis av tidligere.. Testen kun en halv av rolexen (ga ålreit funk over kort tid) også delte vi supermannen på 3 drops ved senere anledning på fylla og vil vel nesten si at den ga bedre funk enn en halv av den andre.. Bare nysjerrig på om noen andre har tatt de i eventuelt større doser og hvordan de var da?
Sitat av Future94 Vis innlegg

Hvorfor er det ikke mer MDA i omløp egentli?? Det varer lengre, mer 'kontroll' og er overall helt insane saker. Skulle vært mer av de rundt omkring. MDMA varer kun 5-6 timer og jeg synes helt ærlig det er litt kort heh.
Vis hele sitatet...
Står litt om hvorfor her, er ivrig etter mda selv, husker ikke hvordan knips det var som inneholdte mda, hvit aktig firkantet
http://freak.no/forum/showthread.php?t=278995
Sitat av Üknow Vis innlegg
Står litt om hvorfor her, er ivrig etter mda selv, husker ikke hvordan knips det var som inneholdte mda, hvit aktig firkantet
http://freak.no/forum/showthread.php?t=278995
Vis hele sitatet...
Ahh selvfølgelig. Da var jeg nok bare super heldig på min jomfrutur og fikk i meg mda. Fikk 0 hangover og hadde afterglow i ukevis!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spurte om noen har testa rød/lilla twitter fra Rogalandsområdet her tideligere, pilla er rund og twitterfuglen er uthevet fra pillen. Testet disse med Marquis reagent hvor de viste positivt for MDMA, har enda ikke testet å spise dem dog.
Har noen erfaring med gule hello kitty ecstasy?
Noen prøvd Gule Shell/skjell piller i Oslo område?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Grønne Nespresso med delelinje og "arpeggio" på baksiden. Noen som har erfaringer med de på vestlandet?
Sitat av pumkin22 Vis innlegg
Grønne Nespresso med delelinje og "arpeggio" på baksiden. Noen som har erfaringer med de på vestlandet?
Vis hele sitatet...
Sinnsyke !
Noen som vet kvaliteten/renhwt på gule Heineken i Bergensområdet. Står Heineken frempå, og delestrek bak.
noen i bergen som har testet ut purple rolex med delestrek på. og vet hvordan disse er?
Tok noen røde chupa i går.
Funka fjell det, vi spilte poker først og så på tv etterpå.
Kjempekoselig kveld, men da vi satt i sofaen så sa jeg helt meningsløse ting som "det er din tur" og "nei jeg kaster meg " og vi hadde ikke spillt poker på flere timer.

Er dette normalt..?
Sitat av lucas hood Vis innlegg
noen i bergen som har testet ut purple rolex med delestrek på. og vet hvordan disse er?
Vis hele sitatet...
Er det disse? http://i66.tinypic.com/29wajjd.jpg
Litt dårlig kvalitet på bildet men var det beste jeg fikk til.
http://i63.tinypic.com/2pr5ug3.jpg

Sitat av lyselilla Vis innlegg
Noen som vet kvaliteten/renhwt på gule Heineken i Bergensområdet. Står Heineken frempå, og delestrek bak.
Vis hele sitatet...
Noen som vet kvaliteten/renhet på gule Heineken i Bergensområdet. Står Heineken frempå, og delestrek bak. De er litt avlange/firkantet-ish, lysgule i farge.
Sist endret av lyselilla; 16. mai 2016 kl. 03:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som vet hva som er i rolex pillene som er på vestlandet fortiden? Flere som sier det er syre i de. Men betviler det.... Tenkte heller 2cb
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Noen som vet hva som er i rolex pillene som er på vestlandet fortiden? Flere som sier det er syre i de. Men betviler det.... Tenkte heller 2cb
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme.
Noen testet? Finner ikke rapporter på nett.
Klager ikke om det er syre eller 2cb på de.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Noen som vet hva som er i rolex pillene som er på vestlandet fortiden? Flere som sier det er syre i de. Men betviler det.... Tenkte heller 2cb
Vis hele sitatet...
Hørt det samme, men han som fortalte det snakket om å ta 3 stk. Tenker det enten kan være f.eks 2cb, eller at man bare får i seg en veldig høy dose mdma som kan gi visuals
Sist endret av Venteboller; 20. mai 2016 kl. 18:34.
Sitat av Venteboller Vis innlegg
Hørt det samme, men han som fortalte det snakket om å ta 3 stk. Tenker det enten kan være f.eks 2cb, eller at man bare får i seg en veldig høy dose mdma som kan gi visuals
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring gir ikke mdma noe særlig visuals(om jeg ikke har misforstått begrepet), men man kan får sterke hallusinasjoner!! Har sett både nisser og troll under kvelder med litt for mye emma.
Kan bekrefte at syre / 2cb på de.
Jævlig deilig form hvis du liker sånt.
Tommel opp!
Har og fått bekreftet av flere at de "trippet" på de. Er jo ganske stor forskjell på 2cb og lsd. Om du ikke har en del erfaring med psykedlika så kan du fort freake ut, om du trodde du fikk i deg mdma/mda
Sist endret av Sandybridge; 21. mai 2016 kl. 16:05.
noen som har erfaring med runde lyse grå/blå louis vuitton? hvis man lyser på dem og ser nøye ser man små prikker i forskjellige farger. de veier 0,5G pr stk. på den ene siden er den stempla LV og den andre sida er det et tegn som ligner litt på en 4kløver. det er ikke delestrek.

for noen mnd siden kom det et parti med samme trykk, menden forgie pilla var mindre, og litt anna farge. de inneholdt mdma og en god del speed tror jeg. de nye skal være mye bedre og renere sier de som har. er alltid skeptisk til ecstasy, men er int i å teste disse om de er så gode som selger sier
Noen som har vært borti blå og oransje tesla? Tesla på front og delestrek bak.
Har testa flere chupa chups, og mandelin, mecke, marquis, froehde og liebermann reagent, indikerte på at det er mdma/mda/mde
Sist endret av GrønnTe; 23. mai 2016 kl. 09:25.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Har og fått bekreftet av flere at de "trippet" på de. Er jo ganske stor forskjell på 2cb og lsd. Om du ikke har en del erfaring med psykedlika så kan du fort freake ut, om du trodde du fikk i deg mdma/mda
Vis hele sitatet...
Jepp, er en fordel å være forberedt på formen man får!

Noen som har prøvd blå delfiner i bergen no?
Sist endret av junkiebum; 26. mai 2016 kl. 13:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
This is bat country!
gregory's Avatar
Mulig jeg poster feil, men.

Hvordan er det å blande ren MDMA sammen med litt amfetamin? Vil jeg få en typ extacy effekt da?
Sitat av gregory Vis innlegg
Mulig jeg poster feil, men.

Hvordan er det å blande ren MDMA sammen med litt amfetamin? Vil jeg få en typ extacy effekt da?
Vis hele sitatet...
Om knipsa(xtc) er reine(de inneholder kun mdma) er det ingen forskjell. Nå skal det sies at mange xtc-piller er blandet ut med sentralstimulerende som amfetamin. Så om du har spist xtc som inneholdt amfetamin vil du nok få lignende effekt.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Noen som vet hva som er i rolex pillene som er på vestlandet fortiden? Flere som sier det er syre i de. Men betviler det.... Tenkte heller 2cb
Vis hele sitatet...
Vi har visst nettopp fått disse testet fikk jeg høre på øret her... Ingen mdma (shock!), men tydeligvis ikke 2cb heller... Fyren som testet mente det kunne være dxm eller piperazines.
Jeg tippet 2cb, veldig nærmt til det hvertfall syns jeg, men tydeligvis ikke.
Regner med testen skulle kunne plukket opp 2c-i etc hvis det kan plukke opp 2c-b?
Sist endret av jobobject; 27. mai 2016 kl. 15:20.
Jeg driter egentlig femti null i hva som er i de, for de ga en mye bedre form enn hva du normalt får på knipsene du kjøper..

Så vil du ha form, så spiser du rolexen..

Sitat av junkiebum Vis innlegg
Jeg driter egentlig femti null i hva som er i de, for de ga en mye bedre form enn hva du normalt får på knipsene du kjøper..

Så vil du ha form, så spiser du rolexen..
Vis hele sitatet...
Og så trenger du gjerne bare 1, skal du ha disse andre såkalte 'gode', så må du jo fan ha 4-5 stk for å ha form et par timer..
Sist endret av junkiebum; 29. mai 2016 kl. 19:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har erfaring med de rosa dominoene ? Avlange
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Noen som har erfaring med de rosa dominoene ? Avlange
Vis hele sitatet...
Hvis du tror de kan være litt mer lilla en rosa så er det en relativt ny press av Amster's flinkeste. Du kan forvente 200-210mg MDMA uten tilleggstoffer. Kos deg
Hei! Noen som har vært borti røde harley davidson?
Noen som har vært borti gule smil?

http://imgur.com/x6A1MSj
Sitat av ezyy Vis innlegg
Noen som har vært borti gule smil?

http://imgur.com/x6A1MSj
Vis hele sitatet...
Syntes jeg ser en sopp logo på en av pillene som ligger til høyre, så det kan hende det er 2cb-piller.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Noen som har vært borti gule smil?

http://imgur.com/x6A1MSj
Vis hele sitatet...
Litt svake, mdma/pepper vil jeg tippe..

Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Noen som vet hva som er i rolex pillene som er på vestlandet fortiden? Flere som sier det er syre i de. Men betviler det.... Tenkte heller 2cb
Vis hele sitatet...
2cb er riktig. testet på kit! Veldig morsomme piller
Sist endret av Guttenpåtoben; 13. juni 2016 kl. 15:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.