Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 720
Hei den ene disken min sluttet plutselig å virke, det ble anbefalt at jeg gjennomførte en diskkontroll men disken var aktiv så jeg måtte gjøre det ved oppstart, nå har den stoppet på 75% 249 364 848 av 338 662 369 frie klynger begandlet og stått slik i over 12 timer!!! hva skal jeg gjøre?
mvh Andreas Fosso
Da er det fornuftig å kjøpe en ny harddisk!
og for all del bli kvitt "feilvaren" vista
Trådstarter
2 0
problemet er at harddisken er ny? så det skulle ikke være problemer med den? og vista har jeg heller ikke hatt problemer med, selv om de aller fleste anbefaler meg sterkt å bli kvitt den så fort som mulig
"aller fleste".... Det blir feil å si det. Det blir vel "alle".
Prøv å boote opp en DVD med Vista, kjør chkdsk /f /r i CMD der.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 21. juli 2013 kl. 17:18.
Vær obs på at også NYE harddisker kan bli levert defekt! I ditt tilfelle har du brukt den ser jeg, men du sier ikke hvor lenge. Last ned verktøy for å sjekke disken din. De fleste produsenter har software for å hjelpe folk med harddisk-problemer. Hadde du fortalt om hva slags harddisk du hadde kunne det vert lettere å hjelpe deg!
Sitat av fosso94 Vis innlegg
og vista har jeg heller ikke hatt problemer med, selv om de aller fleste anbefaler meg sterkt å bli kvitt den så fort som mulig
Vis hele sitatet...
Jeg har heller ikke hatt problemer med Vista, og synes det er et bra operativsystem.

Sitat av woff Vis innlegg
Vær obs på at også NYE harddisker kan bli levert defekt
Vis hele sitatet...
Dead On Arrival.