Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 725
Hei!

Kjøpte ny pc nå på fredag fra komplett med følgende specs:

X4 760k @ 3,8Ghz
HyperX Fury 8GB DDR3 1866Mhz
Gigabyte GA-F2A88XN-WIFI FM2+
Corsair CX 500W
Asus 6750 1gb (Meget Midlertidig)
BitFenix Prodigy Mini-Itx


Bygging og oppsett var det ingen problemer med, men når jeg startet opp div spill (League of legends, Cs:source og Diablo 3) Fikk jeg utrolig varierende resultat.
League på Very High uten Vsync og AA kjørte 70-150fps med locked camera men sekundet jeg begynte å bevege kameraet fritt ville det dette ned til 40fps for deretter å stabilisere seg igjenn når jeg sluttet å bevege kamera.

Diablo 3 Kjørte 40+ fps men lagger stygt sekundet jeg beveger meg, kan stå i ro og spamme abilities uten problemer men når jeg beveger meg fucker det seg helt.

Cs:source lagger generelt, kjørte bedre på pentium og Intel hd 3000.


Er ikke den mest begavede med software og følte meg ikke mye klokere etter en time-to med googling, Har drivere til Hk instalert av disk som fulgte med og lastet ned AMD catalyst controll center fra nettet.

Trenger jeg flere drivere jeg har oversett? Fant ikke flere drivere til gpu (Eneste som ble nemnt var amd catalyst som jeg allerede har).

Har prøvd å locke fps til div verdier uten serlig resultat, har også skrud settings ned til minimum/Very low uten noe forbedringer.

Noen som vet hva som kan gjørest?