Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2188
Heisann,

Jeg har en iPhone 4S med død skjerm, trolig på grunn av ødelagt hovedkort. Jeg har prøvd å bytte skjerm to ganger, men den er steindød. PC gjenkjenner enheten og jeg klarer å sette den i DFU-modus, men problemet er at jeg vil hente ut bilder fra telefonen.

Er det noen måte å gjøre dette på? Går det an å kjøre fil-restore etter at man har kjørt recovery på telefonen? Eller er der noen måte å komme forbi koden. Er veldig takknemmelig for all hjelp jeg kan få.

Har googla meg gul og blå, men kommer ingen vei.
Forslag.
Hvis digitizeren (glasset som registrerer dine befølinger) fungerer enda, så kan du jo prøve å gjette deg til hvor du skal trykke for å åpne den

OG:
Hvis du har installert en app som lar deg finne igjen iPhonen og sånt, prøv å åpne iPhonen derfra. Jeg kan ihvertfall åpne kodelåsen på Galaxy Taben min fra samsungdive.com
Coptercat
Trådstarter
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Forslag.
Hvis digitizeren (glasset som registrerer dine befølinger) fungerer enda, så kan du jo prøve å gjette deg til hvor du skal trykke for å åpne den

OG:
Hvis du har installert en app som lar deg finne igjen iPhonen og sånt, prøv å åpne iPhonen derfra. Jeg kan ihvertfall åpne kodelåsen på Galaxy Taben min fra samsungdive.com
Vis hele sitatet...
Digitizeren fungerer dessverre ikke på noen av assemblyene. Og jeg har dessverre ikke noe sånt på telefonen. Den er forøvrig ikke min.
Prøv wondershare, det skal funke i DFU. http://www.wondershare.com/data-reco...-recovery.html
Coptercat
Trådstarter
Sitat av TheWaveable Vis innlegg
Prøv wondershare, det skal funke i DFU. http://www.wondershare.com/data-reco...-recovery.html
Vis hele sitatet...
Takk for tips, men det fungerer visst kun for følgende enheter: Directly Recover from iPhone 4(GSM & CDMA)/3GS, iPad 1 & iPod touch 4

4S har ingen kjent exploit på dette.
Da er jeg redd du ikke har noen måte å få dem ut på, IOM at det er passord på den og den ikke er jailbreaket(?) :/
Noen ganger må du holde inne home og powerknappen for at den nye skjermen skal bli registrert. Men det sletter vel kanskje bildene?
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Noen ganger må du holde inne home og powerknappen for at den nye skjermen skal bli registrert
Vis hele sitatet...
Nei

Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Men det sletter vel kanskje bildene?
Vis hele sitatet...
Nei
Kom på noe. Hvis den er synkronisert med en maskin kan du slå av koden derfra. Men det må være "hjemme" maskinen til telefonen.
Coptercat
Trådstarter
Sitat av TheWaveable Vis innlegg
Kom på noe. Hvis den er synkronisert med en maskin kan du slå av koden derfra. Men det må være "hjemme" maskinen til telefonen.
Vis hele sitatet...
Den har ikke vært synkronisert med noen maskin, dessverre.