Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 646
jeg forsøkte i går med 16 frø, da var det ingen virkning, så nå tenkte jeg og å forsøke 30, er det fornuftig eller er det en overdrivelse? Har ikke funnet noe om dosering av Rivea Corymbosa (virgin) seeds noen steder, finner derimot info om morning glory og Hawaiian Baby Woodrose, men det blir jo ikke det samme!

Takker for svar
60 frø gjør deg rimelig sprø
Trådstarter
41 0
det er en anbefalelse for Rivea Corymbosa (virgin) frø? så på en Internett side hvor de selger slike der sto det at mellom 15-25 frø var det som vanligvis ble brukt, men da jeg forsøkte 16 uten hell blir jeg litt skeptisk.
Trådstarter
41 0
forsøkte 32, disse ble knust, for deretter å ligge i vann i over 12 timer. 1,5 timer etter vannet var drukket var det ikke noe effekt, jeg tok da og knuste førti stykker til og svelget de knuste frøene sammen med vann. dette ga heller ikke noe særlig effekt utover at jeg ble litt små svimmel og munter. Tror ikke Rivea Corymbosa er det man bør anskaffe seg om man kan spise LSA frø, jeg tror det er bedre med morning glory eller hawaiian baby.