Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1006
Vet ikke om dette er rett plass og legge inn dette innlegget, menmen,

Jeg får usaklige meldinger fra folk jeg kjenner, og når jeg sender melding tilbake forså spørre hva de mente, hadde ikke de skrevet noe melding, dette har hendt flere ganger, og selv har jeg fått meldinger fra eks Leif der han spurte om jeg hadde sendt melding, noe jeg ikke hadde gjort, noen som vet hva dette skyldes ?
Kan du si hva det står på meldingene? tror jeg vet hva du snakker om!
Sist endret av yellowpillow; 5. mars 2009 kl. 21:49.
kanskje det er noen som sender melding fra luresms til deG ?
Når jeg ser etter i inboksen nå er ikke meldinge der, men jeg vet jeg fikk meldinger. etter som jeg husker sto det på den ene, "hva er nomre til moren din ?" hvar en vennine som liksom skrev dette, så jeg lurte på hvorfor hun skulle ha det, da svarte hun " moren min trengte det" når jeg senere pratet med henne på msn skjønte hun ikke en drit av det jeg pratet om, fikk også en melding fra en vennine der hun skrev " ja ke du finn ut elns " hun skjønte heller ingen ting når eg kontaktet henne senere
samme har hendt med meg og, sjelden. Jeg mottok en sånn melding igår fra ei ukjent hvor det stod: hei kjekken!;D, skjer? det var kos i går
Sitat av spelley Vis innlegg
kanskje det er noen som sender melding fra luresms til deG ?
Vis hele sitatet...
fikk jo selv spørsmål om jeg hadde skrevet melding til en jeg kjenner, noe jeg ikke hadde gjort, så fatter ikke helt
Som spelley sier, det finnes vel endel sånne tjenester. Får jo selfdestructing e-mail som magisk forsvinner etter lesing. Da må jo alt gå an
Sitat av pidget Vis innlegg
Som spelley sier, det finnes vel endel sånne tjenester. Får jo selfdestructing e-mail som magisk forsvinner etter lesing. Da må jo alt gå an
Vis hele sitatet...
ja ikke vet jeg
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
FIkk denne idag: Free Sex! Free *SEX* software for you!

Hvis det bare hadde vært sånn at det var free sex...
Vis hele sitatet...
fikk du denne fra noen du kjente, elr ukjent nommer ?

forskjellen på den melding du fikk og de jeg har fått, er at når man leser meldingen du har fått skjønner man at det er kødd. mens med meldingene jeg har fått, har jeg hver gang trodd det hvar den personen som jeg egentli trodde det var. Noe som viste seg å ikke å stemme
Sms fra TrygVesta 27/2 2009 kl. 01:09 : Hei ! Kan jeg få lov til å gi deg et forsikringstilbud, dersom du ikke allerede er kunde hos oss! Mvh Johnny Heggø. Fikk den dagen før og, prøvde å sende NEI ! tilbake, men det gikk jo ikke. Hørte ikke mer heller. Lurer på om jeg skal begynne å spamme jeg og. Eller som Thomas Seltzer sa : " Blir så forbanna at jeg får lyst til å blogge!"
Det er faktisk en bekjent sitt nr. de kommer fra.. Her er de tre andre meldingene http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=125928
Tror sistesvaret i den tråden du viser til er mest sannsynlig, men har også hatt sånne morsomme som bekjente prøver å få meg til å installere. Bare for gøy. Enkelte har for mye fritid..
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Det er faktisk en bekjent sitt nr. de kommer fra.. Her er de tre andre meldingene http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=125928
Vis hele sitatet...
merkelig saker dette takker for svar

Sitat av pidget Vis innlegg
Sms fra TrygVesta 27/2 2009 kl. 01:09 : Hei ! Kan jeg få lov til å gi deg et forsikringstilbud, dersom du ikke allerede er kunde hos oss! Mvh Johnny Heggø. Fikk den dagen før og, prøvde å sende NEI ! tilbake, men det gikk jo ikke. Hørte ikke mer heller. Lurer på om jeg skal begynne å spamme jeg og. Eller som Thomas Seltzer sa : " Blir så forbanna at jeg får lyst til å blogge!"
Vis hele sitatet...
hahaha, nice
Sist endret av biggie4ever; 5. mars 2009 kl. 22:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
jeg har en gang fådd en mail som var kommet i kladd hvor en person kalte meg for en j***** script-kiddie black-hatter