Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4803300
Jeg leter etter en electronia-låt fra 90-tallet. Den høres rimelig standar ut, men har en flott mannlig vokal over seg. Tror låten heter amor eller love elns, og han som lagde den har et veldig italiensk-lydende artistnavn. Hørte at det var er remix, eller at vokalen kunne være fra en annen låt, men vet ikke om dette stemmer.
Jeg leter fremdeles etter den sangen i bakgrunnen i den tv reklamen for VG under VM.
Så den nettopp på tv, det er alpinister som har kappløp gjennom oslo på toget osv. Det er en man som synger "dudeli dudeli dududududu".
Ganske morsom reklame men hva heter den sangen?

Fant an Bathtime in Clerkenwell hehe sjef =)
Noen som vet hva sangen i denne filmen heter?

http://www.youtube.com/watch?v=VSDI84Mm-hI
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Jeg leter etter en electronia-låt fra 90-tallet. Den høres rimelig standar ut, men har en flott mannlig vokal over seg. Tror låten heter amor eller love elns, og han som lagde den har et veldig italiensk-lydende artistnavn. Hørte at det var er remix, eller at vokalen kunne være fra en annen låt, men vet ikke om dette stemmer.
Vis hele sitatet...
Setter en tier på at artisten er Gigi D'agostino og at låten kanskje heter "L'Amours Toujours"
Jeg leter etter en versjon av Amazing Grace, jeg har hørt den på reklamen for "The Amazing Race".

Har prøvd å google, men finner ingenting. Er vel litt punk preg over den.
Sitat av BirkirBjarnason Vis innlegg
Setter en tier på at artisten er Gigi D'agostino og at låten kanskje heter "L'Amours Toujours"
Vis hele sitatet...
Vel...TAKK!
"vil du bli med på det jeg vil dele med deg"

hvilken sang?
Noen som vet denne sangen her ?

Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Noen som vet denne sangen her ?
Vis hele sitatet...
Fant den, her er den
Nokon som veit kva sangen som byrjar 5:06 heiter? (http://www.youtube.com/watch?v=WALXZcbyCiI)
Sist endret av Hjellbakk; 25. februar 2011 kl. 19:12.
Sitat av Hjellbakk Vis innlegg
Nokon som veit kva sangen som byrjar 5:06 heiter? (http://www.youtube.com/watch?v=WALXZcbyCiI)
Vis hele sitatet...
Orginal sangen er det "Cobrastyle feat Mad Cobra" som har, men Jim Jones har vell remixa den versjonen de bruker i "Chuck", litt

http://www.youtube.com/watch?v=UsFnQFRKrqM
Sist endret av Hightime; 25. februar 2011 kl. 19:54.
Hei, det er en sang jeg har hørt i en reklame mye i det siste. Tror du kun hører noen pianoakroder, kan være mer. Det handler om VM i oslo og reklamen finnes i flere utgaver. Man ser blant annet Northug gå bortover på ski før han sier noe med: "Hvorfor trener jeg så mye? jeg gjør det for meg selv, familien min, deg, Norge, jeg elsker å være noen skritt foran". Det finnes en utgave med Bjørgen og.

Hva heter denne sangen? Håper noen av dere vet hva jeg snakker om!
Leter visst etter ett av utallige cover av Dillinger's "Cocaine in my Brain". Googlet i en halvtime nå, håper noen her vet hvilken versjon det er:

En moderne versjon, tipper etter 2000, noe livlig electronica/funk-aktig, kvinnelig vokal, meget catchy. Med lyrics "I've got Cocaine, running through my brain... A knife, a fork, a bottle and a cork, that's the way you spell New York..." og noe som ikke er del av originalen med "Chicken, a car, a car that won't start, *ettellerannet* Chicago", tror jeg. Den har samplet mye fra, men er ikke, Dillinger's versjon, det er heller ikke Information Society's "A Knife and a Fork", ikke Think Tank's "A Knife And A Fork", og heller ikke DJ Isaac's "My Brain".

Noen som kjenner igjen sangen..? Googlet alle mulige kombinasjoner, uten hell, kommer bare opp ovenfornevnte..
Sitat av sondre2009 Vis innlegg
Hei, det er en sang jeg har hørt i en reklame mye i det siste. Tror du kun hører noen pianoakroder, kan være mer. Det handler om VM i oslo og reklamen finnes i flere utgaver. Man ser blant annet Northug gå bortover på ski før han sier noe med: "Hvorfor trener jeg så mye? jeg gjør det for meg selv, familien min, deg, Norge, jeg elsker å være noen skritt foran". Det finnes en utgave med Bjørgen og.

Hva heter denne sangen? Håper noen av dere vet hva jeg snakker om!
Vis hele sitatet...
Stjeler den litt, hvis noen finner den reklamen på nettet må de gjerne poste den også her
Husker når jeg var liten så var det en sang på vg lista topp 20 som ble spilt endel.
Husker at det var en mann i kanskje 20-årene som satt på en trikk, hadde på headset og han hadde dreads.
Det er alt..

Edit: kanskje sent i 90 tallet og begynnelsen av dette århundre.
Sist endret av JibbeSander; 26. februar 2011 kl. 12:50.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Husker når jeg var liten så var det en sang på vg lista topp 20 som ble spilt endel.
Husker at det var en mann i kanskje 20-årene som satt på en trikk, hadde på headset og han hadde dreads.
Det er alt..

Edit: kanskje sent i 90 tallet og begynnelsen av dette århundre.
Vis hele sitatet...
Tipper du mener Bomfunk Mc's - Freestyler

http://www.youtube.com/watch?v=RpG5YuyNrqM
I wish I was theeere with you
I wish you were heeere with me

Noen forslag til hvor den kan være fra?
ingen som har hørt ei låt som går slik:
"vil du bli med på det jeg vil dele med deg"?
norsk "rap"...
Sitat av sondre2009 Vis innlegg
Hei, det er en sang jeg har hørt i en reklame mye i det siste. Tror du kun hører noen pianoakroder, kan være mer. Det handler om VM i oslo og reklamen finnes i flere utgaver. Man ser blant annet Northug gå bortover på ski før han sier noe med: "Hvorfor trener jeg så mye? jeg gjør det for meg selv, familien min, deg, Norge, jeg elsker å være noen skritt foran". Det finnes en utgave med Bjørgen og.

Hva heter denne sangen? Håper noen av dere vet hva jeg snakker om!
Vis hele sitatet...
Hvis ikke jeg tar helt feil, er det den sangen her: http://www.youtube.com/watch?v=q3mdJ5o-6zM
En kompis har en intern konkurranse som inneholder ei flaske rom som premie; å finn ut hvilken låt som har teksten:
s s suicide i seg. Vokalisten syng s s suicide. svare skal være en link til en youtube film eller spotify link

ps: D e ikkje Space Thief, BAD LIEUTNANTS, eller slayer. Takker for all hjelp.
Noen som vet tittelen på denne lille rakkeren? Vanskelig å finne..
Sist endret av pearL1337; 27. februar 2011 kl. 00:12.
Hei ! Jeg hørte denne sangen i dag på Bik Bok, tenkte jeg skulle finne ut hva sangen heter med det samme jeg kom jeg. Jeg er jo så dum å ikke spørre personalet på BikBok hva denne sangen heter... Og nå har jeg googla det, tusen ganger, uten å treffe. det er jo så sinnsykt mange sanger som har dette i refrenget sitt (og det er det eneste jeg husker/kunne hente av lyrics i sangen):

"I'll reach up for the sky" eller noe lignende

Noen som kan hjelpe meg???
Sitat av mynameismary Vis innlegg
Hei ! Jeg hørte denne sangen i dag på Bik Bok, tenkte jeg skulle finne ut hva sangen heter med det samme jeg kom jeg. Jeg er jo så dum å ikke spørre personalet på BikBok hva denne sangen heter... Og nå har jeg googla det, tusen ganger, uten å treffe. det er jo så sinnsykt mange sanger som har dette i refrenget sitt (og det er det eneste jeg husker/kunne hente av lyrics i sangen):

"I'll reach up for the sky" eller noe lignende

Noen som kan hjelpe meg???
Vis hele sitatet...
BikBok-musikk? Da er det nesten nødt til å være "Higher" eller "Written in the Stars". Fakkings P3-musikk.
Jeg trenger litt hjelp her.

Er en sang som går veldig lyst, nesten litt donkeyboy-style, og de synger noe sånn som "Oceans and canoos" i refrenget. Lite info, men det er en sang du husker om du har hørt den..
Noen som vet hva/hvem som har laget melodien til Troika (sjokoladen) reklamen?
Den minner litt om no celtiske greier og går på FEM kanalen.
Takk
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Jeg trenger litt hjelp her.

Er en sang som går veldig lyst, nesten litt donkeyboy-style, og de synger noe sånn som "Oceans and canoos" i refrenget. Lite info, men det er en sang du husker om du har hørt den..
Vis hele sitatet...

Lukestar - Flying canoes
var i Åre og sto på ski i helga og da hørte jeg en litt av en svensk techno sang, men det eneste jeg hørte var "kom ombord i techno toget".. noen som har peil på hvilken sang det er??
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
var i Åre og sto på ski i helga og da hørte jeg en litt av en svensk techno sang, men det eneste jeg hørte var "kom ombord i techno toget".. noen som har peil på hvilken sang det er??
Vis hele sitatet...
Eneste jeg kan komme på er Maskinen - Segertåget
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Eneste jeg kan komme på er Maskinen - Segertåget
Vis hele sitatet...
det var den! tytytyty!
Takk, You saved my life.
Noen som vet hvilken sang dette er? Har prøvd så å si alt!
Sitat av heimkok Vis innlegg
Noen som vet hvilken sang dette er? Har prøvd så å si alt!
Vis hele sitatet...
Alt, bortsett fra å lese. Det står i kommentarfeltet.
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/715800/

sangen starter på 1 min 37 sek, sangen er der når han jogger.
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Noen som vet tittelen på denne lille rakkeren? Vanskelig å finne..
Vis hele sitatet...
Etter å ha spurt en russisk venn, og fått bekreftet at sangen er russisk, ble det mye googling, og her har du sangen din. Sitter å headbanger til den nå, rå sang
Sitat av Fektor Vis innlegg
Etter å ha spurt en russisk venn, og fått bekreftet at sangen er russisk, ble det mye googling, og her har du sangen din. Sitter å headbanger til den nå, rå sang
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Det er en sang jeg har sotte å lurt på siden i dagmårres.
Hørte den på radio på jobb idag, men glemte tittelen og artist rett etter mannen hadde sakt det. Tror det var på p4 jeg hørte den.
Sangen blir songet av en dame, og omtrent allt jeg kan huske av den er at hun sier ohh ohh nesten hele tiden :P
er det noen som har peil på hvilken sang det kan ver ?

MvH
Painmaster
Kan ingenting om alt
44 1
Heisann!
Håper denne kommer inn i rett forum nå
Leter etter en sang.. Musikkvideoen var av "tegnefilm" type med søppelbøtter som sang og danset. Var noe alla reggie inspirert..
Er det noen som husker hva sangen heter?
hørte denne sangen på P3 og husker ikke navnet men husker litt av tektsen som blir sakt flere ganger, den er : she says she's like me because im different different..

Det jeg husker, gikk på popsalongen i dag. Men husker ikke navnet
Jeg leter etter en sang som jeg hørte når jeg tok sol.. Den er veldig kjent, en typisk sang alle har hørt, men kanskje ikke husker navnet på.
Panfløyte er høvedintrumentet, men man hører også trommene ganske godt til tider. Det er vokal, og stemmen er en slags gladiator aktig mannestemme.

vet at trådene her er litt løse, men please HJELP
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er så fantastisk vanskelig å åpne www.google.com, skrive inn "I just rock in the club" og søke.

http://www.youtube.com/watch?v=GJId7Y7Mtnc

Djizus
Noen som kjenner igjen eller klarer å finne artist/tittel/album fra denne musikken?

http://dl.dropbox.com/u/4735652/hmmm.mp3

Det er et opptak fra Lost in Amsterdam i sommer. Servitøren hadde ikke peiling på hva det var
jeg leter etter en sang der tittelen er "on and on" mener jeg å huske, sjangeren er goa trance eller lignende

noen som vet ?
Sitat av skukketrure Vis innlegg
jeg leter etter en sang der tittelen er "on and on" mener jeg å huske, sjangeren er goa trance eller lignende

noen som vet ?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=g0K27TsN6pQ
http://www.youtube.com/watch?v=GllUHVz9Ta4 En av disse?
takk for forslag ,men var desverre ingen av de ;(
Sitat av skukketrure Vis innlegg
takk for forslag ,men var desverre ingen av de ;(
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=K8FV06PidHo

Denne kanskje?
Kan ingenting om alt
44 1
Leter etter en sang.. Musikkvideoen var av "tegnefilm" type med søppelbøtter som sang og danset. Var noe alla reggie inspirert..
Var vel poppis samtidig som RIO-Shine on eller when the sun comes down...
Er det noen som husker hva sangen heter?
Sitat av Lunatique Vis innlegg
Vis hele sitatet...
nope , fant den til slutt det var denne http://www.youtube.com/watch?v=Jex4bfHC8PM
Sitat av skukketrure Vis innlegg
jeg leter etter en sang der tittelen er "on and on" mener jeg å huske, sjangeren er goa trance eller lignende

noen som vet ?
Vis hele sitatet...
4 Strings - Revelation? Første som slo meg selv om tittelen er feil.
Sist endret av Bjornix; 3. mars 2011 kl. 18:20.
hei!

noen her som har sett den nye reklamen for godmorgen yougert på tv??

der er d hvertfall en sang som er jævvelig fet men jeg husker ikke hva den heter!

noen som vet? Thx

go morgen yougerten med den pingvinen som danser osv:
Nå under ski-vm, i dag, 03.03.11, er det en sang som spilles i en videomontasje med marit bjørgen (?) som går på ski i sakte film mens en opera-aktig sang spilles, som har en ganske trist følelse i seg, men også vanvittig flott!

Vet noen hva den heter? Hvis dere har forslag, hadde det vært fint om dere quoter denne posten så jeg får en varsel om noen har svart =) Vanskelig å holde styr på en så stor tråd.

Takk takk, og HEIA NORGE!