Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  501 54571
Sitat av Gest^^
Stjålet fra meg:
*Masse sigg (bl. a. av SkinTube )
*Masse lightere
*Et stk. jomfrudom
*Masse kaffe

Ting jeg har stjålet:
*Sigg fra venner og foreldre til venner uten at noen av dem vet det, samt min far som er min største bidragsyter uten samtykke eller viten
*Småpenger
*Øl i lange baner
*Noen jomfrudommer
*Masse kaffe
*Noen lighere
*Diverse småting av typen farsjotter som jeg aldri fikk, som Pokemon-kort og fingerboards
Vis hele sitatet...
De jomfruhinnene henger du vel opp på veggen etterpå håper jeg ?
Sitat av St.Vitus
De jomfruhinnene henger du vel opp på veggen etterpå håper jeg ?
Vis hele sitatet...
Æsj, den var bare nasty:P..
Sitat av St.Vitus
De jomfruhinnene henger du vel opp på veggen etterpå håper jeg ?
Vis hele sitatet...
Ja, det er klart
Ting som har blitt bøffa av meg:

-En gammel discman som spillte mp3er en gang jeg hadde fest.
-Etter et fuktig nachspiel i den gamle leiligheten stjal naboene 10 liter appelsinjuice og 2 grandier utgått på dato Hørte dem løpe som faen ned trappa. (Glemte å låse ytterdøra da jeg la meg)
-Har ikke helt tallet på hvor mange par keeperhansker som har blitt stjålet fra meg. Dette har kansje en forbindelse med at jeg foretrakk en del dyre modeller.
-Fotballer
-Sony Ericsson k800i (Tror den ble stjålet på tequilafylla:P)
-En japp som lå i sekken min da jeg var på fjellet. ( at de overså mp3 spilleren er ganske utrolig)
-Batteriene til mp3 spilleren min
Våkna opp med noen knuste te-lys holdere en gang... Samt noen konfetti bordbomber
Jeg oppdaget til min forbauselse at en pose med male-saker var forsvunnet etter en fest... Makan. Bra det ikke var så dyrt å erstatte
Satt i hagen til en kammerat en sommer da det plutselig spratt en jævel ut av hekken og røska med seg et par jeans som hang på tørkestativ. Og det var en mann, ikke no kid.
Sitat av Pablo_P
Satt i hagen til en kammerat en sommer da det plutselig spratt en jævel ut av hekken og røska med seg et par jeans som hang på tørkestativ. Og det var en mann, ikke no kid.
Vis hele sitatet...
haha desperate folk var han naken og eller?
▼ ... over en måned senere ... ▼
man stjeler mye dumt i fylla da..
personlig har jg gått på smellen å bære ut 5 burgerkingstoler midt i åpningstida. passer fint på verandaen
- en scooter
- et bord fra et utested (passer også fint på verandaen)
- et DIGERT O'Martins teppe (velkommenteppe som ligger innover i sjappa)
- takplate fra toalettet på dolly dimples
- alt fra fartssklter til parkeringsskilter og politistasjonsskilter.
- hver eneste ting som er på 7/11 er aktuelt i snørrfylla
Jeg hadde innbrudd for noen dager siden... innbrudds tyven stjal toalett papir, speil og skitne tøfler! hehehe!
en gang da jeg hadde drokket litt for mange øl så skulle jeg være mestertyv i en butikk. jeg pakka noen ting ned i jakka mi, men plutselig så datt alt ut forran meg! jeg lurte på om jeg hade hull i jakke eller noe, men den var jo ikke stram nede. det endte med at jeg tok en kvikk lunch under arma mi å gikk.

det var ikke store ranet, men jeg husker det godt.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Kjæresten min :'(
Naj, har vært heldig med tyverier, tåpeligste jeg har blitt frastjålet var en kvittering fra ICA.
svart lue, kjøpt på hennes & maurits, en stor verdi på 79,-
En tøffel på skolen. Bare en, ikke begge ; )
Sitat av ztaale
betyr det at de ikke betaler for de store fete Klokkene som bruker å henge på veggene med f.eks Mack logo inni ?
for om det gjør det.. im getting one!
Vis hele sitatet...

haha jeg har en sånn klokke med mack logo inni :>
Tannbørst på skoleovernatting..

Og et par blåe svette fotball sokker på en turnering i sverige.
▼ ... over en måned senere ... ▼
en gang var det noen som stjal en halvfull cola fra meg å en anne gang på fst var det noen som stjal en gammal snusboks med brukte snus i. ( ikke spør hvorfor jeg hadde den )
en gang stjal noen en Lypsyl fra meg,det syns jeg var kjipt for da var jeg tørr på leppene :P

ting jeg har stjålet i berusa å ikke berusa sammenheng:
En drage fra skolen. ( Det var mye vind den dagen så vi måtte prøve den ut )
En papp eske med notat bøker ( alltids bra å ha )
Te lys ( aner ikke hvorfor )
Cola glass
Ett par skilt
Tegnestifter
Ducktape
Hmm, det mest idiotiske noen har tatt fra meg. Hmm, en stol er alt jeg kan komme på.


Hva jeg har stjelt, vel jeg er litt kleptoman. Det siste jeg husker var et sykkelsete på en ny ulåst sykkel! ^^
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Hadde innbrudd hjemme for et par dager siden. Tyven var på jakt etter nervetablettene til faren min, hvilket han fikk tak i til dels. (dårlige venner, jeg vet, og det ryddes) Men hovedandel av tyveriet var vitaminer (hele aflabetet sånn cirka), diabetes medisiner, noen homeopat greier og best av alt; anti-biotika for hund. Jeg bare håper at Y. var så fucked den kvelden at han poppet i seg de og diabetes medisinen.
Sist endret av CaptainP; 7. mai 2007 kl. 12:49.
Var på ferie i bulgaria, da stjelte de øst-europeriske gjestene det meste fra hotellets frokostsbuffe.
Bestikk,glass,alle rundstykkene og maten..hehe..de hadde vel kanskje ikke råd å dra på ferie.
På barneskolen e n gang stjal noen et viskelær av meg
på ungdomsskolen en gang stjal noen en cola av meg
på VG1 en gang stjal noen en penn av meg
I russetia bøffa vi postkassa og stolpen den var festa på fra rektoren på ungdomskolen.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
En gang når jeg var mindre stjal jeg nøkkelen til frukt-vekta til nærbutikken 100 meter fra meg..:P
Vet ikke hvorfor..:P
Morsomt at du nevner det, PolkagrisLaila. Selv har jeg en stor ansamling TORK-nøkler til såpe- og tørkepapirdispensere.
Folk har altfor mange av disse likevel.
på et lan-party ble jeg frastjålet en halvfull røykpakke og en halvfull snusboks, jeg ville selv ha gjort det, men hvorfor ikke stjele pc deler til verdi av mange 1000 som røyken og snusen lå gjemt bak? (jeg lå å sov da dette skjedde) :S

Selv har jeg stjålet ting i fylla som: elektrisk-skrutrekker-topper (ikke spør hvorfor), mat, tomanssykkel (prøv å kjør 6 stk på den ) + mange andre ting
I går stjal jeg og ei vennine ett digert veiskilt på påle med sånn svær tung greie for å holde den stødig.
Skiltene har blitt til bord og påla er blitt til strippestang. yeah!
Selv har jeg en stor ansamling TORK-nøkler til såpe- og tørkepapirdispensere.
Folk har altfor mange av disse likevel.
Vis hele sitatet...
Har stjelt utrolig mangen av disse selv, i barnehagen, barneskolen, osv.
Da jeg var litt yngre brøt jeg og fetteren min oss inn barnehagen, som lå 50m fra huset mitt da, og stjal en cola i kjøleskapet..
Sist endret av Svoldal; 13. mai 2007 kl. 21:33.
Ventilhette på en trøsykkel!
Vet ingenting
Har selv stjelt et hundebein, blyanter, en smørkniv og plast-smykke som man får i Donald fra en fest jeg var på. Kan ikke komme på noe som har blitt frastjålet fra meg. (Utnom lightere da, men ender som regel opp med 4-5 lightere i lomma etter fest selv)
Sist endret av margido; 13. mai 2007 kl. 21:52.
Husker jeg og noen gammle bekjente som var naboene mine der jeg bodde før brøyt oss inn i campingvogn som stod parkert i nærheten. Der stjal vi bare et par fyrstikkesker

Ikke spør hvorfor...
Var to unggutter som ringte på døra her sist fredag. Gadd ikke åpne, tenkte de skulle selge noe. De tok 2 poser med tomflasker og beinfløy
de narkomane i gata mi stjal faktisk reklamen min, selvom de sikkert fikk den samme selv...
Sitat av xionoland
de narkomane i gata mi stjal faktisk reklamen min, selvom de sikkert fikk den samme selv...
Vis hele sitatet...
De skulle sikkert ha med til sine fellow-narkomane
Sikker på et det ikk er en mulighet for at dette bare er mistet da?
Mitt må være noen tokk potet/lyspære saken min på skolen.. Buhuuu!
Har blitt frastjålet ett russekort + en fluesmekker for ikke så lenge siden
Lørdagsgodt gjennom oppveksten!
faren min har ofte stjelt halvparten av lørdagsgodtet mitt gjennom oppveksten!og jeg måtte slikke på alle dropsene og bite av sjokoladene så storebroren min heller ikke skulle stjele lørdagsgodtet*LOL*
kan vel si jeg er arvelig belastet
Det sykeste var vel de som tok badeshortsen min, mens jeg satt i badstua. Det var etter at jeg hadde badet med den(var klissvåt av deilig luktende klorvann, yumm).

Nest værste var vel de som stjal lommeboka mi på videregående. Men de var "snille" å la alt tilbake i sekken min, sikkert etter at de fant ut at alle kort var sperret og det var null kontanter i den (bruker nesten bare kort).
Blei frastjælt en gammal veggklokke når jeg hadde fest
fikk den tebakeatt et par dager etterpå da
Sist endret av SupRmaN; 14. mai 2007 kl. 18:19.
Ehm, engangvardetensonstjalendildoavmeg. Pinlig for alle parter
Sitat av Cajsa
Ehm, engangvardetensonstjalendildoavmeg. Pinlig for alle parter
Vis hele sitatet...
Stjal en dildo...
Antaligvis ikke brukt?
I så tilfelle blir det sansynligvis verdens mest desperate, patetiske tyveri..

Blitt frastjålet en kinaputt en gang..
Og en gameboy

Edit: Ikke det at jeg ikke kunne tenke meg å kose med meg en brukt dildo altså!
Sist endret av Tullerusk; 21. mai 2007 kl. 15:04.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Tullerusk
Edit: Ikke det at jeg ikke kunne tenke meg å kose med meg en brukt dildo altså!
Vis hele sitatet...
Det kommer vel sannsynligvis an på hvem som har brukt den... og ikke minst HVOR den har blitt brukt
4 sputnik cd'r (lol) inkludert en autografert av selveste sputnik.
1 sokk.
Springkniv type gammel og rusten.
et halvt stykke ostekake.
▼ ... over en uke senere ... ▼
vi hadde innbrudd på hytta og alt som var borte var en pakke plaster
▼ ... over en måned senere ... ▼
tror det er noen som stjæler sokker av meg også.. har aldri noen med samme farge..O.o
nei da... men har blitt frastjålet en øl, mp3 og en kjæreste.. den siste var litt kjip..

men men, er vel ikke helt uskyldig selv heller kanskje..
Sist endret av gladmongoen; 23. juli 2007 kl. 04:13.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ble frastjålet 4 batterier en gang :P
Var akkurat i byen med en kamerat og kjøpte noe greier. Han kjøpte tre flasker iste og en pakke marshmellow på Kiwi, men siden jeg ville ha Kims Popkorn og ikke Maarud sin popkorn, så gikk vi videre til Rema 1000 som er 3 minutter unna.

Han satte posen utafor sånn at de i disken ikke skulle tro at vi stjal varer fra dem. Da jeg hadde kjøpt det jeg skulle ha, så var posen hans borte ..!

Noen hadde da stjålet tre flasker iste og en pose marshmellow.
Bor utti huttiheita, så her blir det aldri stjålet noe. Bilene står med nøklene i, samma gjelder moped, traktor, you name it!

Men kan dog innrømme at jeg har stjålet noen ting selv. Selvfølgelig under påvirkning av alkohol, og i nærmeste tettsted, et godt stykke fra min hjemkommune;P

En stk. Potteplante
En stk. Dørmatte
En stk. BH
En stk. Rar kleshenger..(den var skikkelig rar)
En stk. Hagespade (liten spade for å bruke med hånden)
En stk. Tilsvarende gaffel-lignende ting...
En stk. Coca-Cola parasoll fra Esso(bensinstasjon)
+ 3 stk. Sykler(en per pers.)

En av de morsomste slektstreffene jeg har vært på=)
Sitat av Blomsen Jr.
Bor utti huttiheita, så her blir det aldri stjålet noe. Bilene står med nøklene i, samma gjelder moped, traktor, you name it!

Men kan dog innrømme at jeg har stjålet noen ting selv. Selvfølgelig under påvirkning av alkohol, og i nærmeste tettsted, et godt stykke fra min hjemkommune;P

En stk. Potteplante
En stk. Dørmatte
En stk. BH
En stk. Rar kleshenger..(den var skikkelig rar)
En stk. Hagespade (liten spade for å bruke med hånden)
En stk. Tilsvarende gaffel-lignende ting...
En stk. Coca-Cola parasoll fra Esso(bensinstasjon)
+ 3 stk. Sykler(en per pers.)

En av de morsomste slektstreffene jeg har vært på=)
Vis hele sitatet...
Sjuke jævel...
Ikke blitt frasjålet noe særlig merkelig, eneste er tollerne på flesland som jeg mistenker veldig sterkt tok 1 redbull og mp3 spilleren min da de ransaket bagasjen min.

Det mest tåpelige jeg hat tatt må være ett stygt postkort i bulgaria, fikk plutselig for meg at jeg skulle ta det med meg. Angret etterpå, ble redd og løp inn på hotellet, senere skjulte jeg meg i en busk mens en venn av meg var inne å handlet i butikken. Hadde butikkfolkene oppdaget det hadde det sikkert blitt bråk, ser for meg overskriften i avisen: "Gutt (18) stjal postkort på fylla i bulgaria, drept av mafiaen mens forbipasserende lo og stakk han i øyet med pinne".
Ble frastjålet en helt vanelig bic kulepenn en gang. Ikke så stort tenker dere, men han/hun hadde virkelig jobbet for å få tak i den pennen.
Han hadde brytig opp et skap som det hang en god trioving hengelås på, rota rundt i lommene på jakka mi (som er en jakke til 2000kr) funnet innelomma og tatt pennen min.
Mp3 spiller og jakke hadde han/hun latt få være i fred