Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 704
Jeg har aldri puttet i meg ett illegalt stoff noen sinne, utenom ett par doser melanotan.
Etter å ha sett flere dokumentarer så har lysten til å prøve MDMA i trygge, rolige omgivelser kommet snikende.

Er det trygt og er det noe jeg bør tenke på eller være klar over om jeg skulle falle for fristelsen?
Sist endret av NoillStress; 6. februar 2024 kl. 21:44.
Trygghetsprofil: https://rusopplysningen.no/mdma
Det du bør tenke på: Ha en vekt som kan måle nøyaktig til 0,001, MDMA er et veldig sosialt dop så å gjøre det med en god venn eller kjæreste er absolutt og anbefale, bestem deg for dosen du skal ta og gjem dopet eller få noen andre til å passe på det, det er meget fristende å redosere mdma i det uendelige når man turer på det, pass på å ha mat i magen, drikk vann og tyggis tilgjengelig. Kos deg=)
Sist endret av NoillStress; 6. februar 2024 kl. 21:44.
Nja synes egentlig at det er helt innafor at TS prøver det ut lavere doser i trygge omgivelser for seg selv enn at han begir seg ute i det sosiale og oppfører seg som en komplett idiot foran andre på sin første tripp. Stims har ødelagt mange vennskap ...
Minner på om at vi ikke diskuterer pris her på bruket. Jeg har redigert innlegget til Lil@ og Lycke for å fjerne prisprat.
Sitat av Søppelsortering Vis innlegg
Nja synes egentlig at det er helt innafor at TS prøver det ut lavere doser i trygge omgivelser for seg selv enn at han begir seg ute i det sosiale og oppfører seg som en komplett idiot foran andre på sin første tripp. Stims har ødelagt mange vennskap ...
Vis hele sitatet...
Er helt uenig, MDMA alene er faktisk nitrist det er next lvl ensomhetsfølelse. Men enig i at det er en dårlig setting å ta det på fest eller med mange første gang. Derfor jeg anbefaler en god venn eller kjæreste. Sjeldent man driter seg ut på molly i moderate doser, med mindre kosing på armen og si du er jævlig glad i noen er å drite seg ut.

En ting og tenke på TS er at man ser ekstremt rusa ut på molly, store pupiller, rulling med øynene og gnissing med kjeven, så greit å holde seg unna folk i 6-8 timer dersom du ikke ønsker at noen skal se deg rusa.

Beklager Noillstress glemte meg
Sist endret av Lycke; 6. februar 2024 kl. 22:15. Grunn: Skrivefeil
Anonym bruker
"Imponert Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lycke Vis innlegg
Er helt uenig, MDMA alene er faktisk nitrist det er next lvl ensomhetsfølelse. Men enig i at det er en dårlig setting å ta det på fest eller med mange første gang. Derfor jeg anbefaler en god venn eller kjæreste. Sjeldent man driter seg ut på molly i moderate doser, med mindre kosing på armen og si du er jævlig glad i noen er å drite seg ut.

En ting og tenke på TS er at man ser ekstremt rusa ut på molly, store pupiller, rulling med øynene og gnissing med kjeven, så greit å holde seg unna folk i 6-8 timer dersom du ikke ønsker at noen skal se deg rusa.

Beklager Noillstress glemte meg
Vis hele sitatet...
MDMA alene foran pc skjermen en kveld i helgen er den beste avgjørelsen jeg har gjort med rus ever. Jeg er veldig glad jeg gjorde det. Det var 80ng, jeg veide ca 100 kg på det tidspunktet. Nøstet opp i utrolig mye traumer, jeg ble livsglad og hypomanisk (på en bra måte) i en hel måned. Tok tak i livet. Følte at jeg endelig fikk sett for me at livet mitt frem til da var kapittel 1, og at jeg endelig fikk tilfreds med alt som hadde skjedd der.


Jeg hadde ingen forventninger eller planer utenom den kvelden.

Med det sagt, er det den første MDMA troppen som er den beste og vil alltid være den beste. Jeg kunne aldri tatt MDMA nå alene, hver gang jeg tar (sjeldent, 1-2 ganger i året), føler jeg på at det ikke er i nærheten av hvilken magi jeg en gang følte.


Ta en lav dose, å så vil MDMA gjøre magien sin selv. Jeg gir tommel opp for å trippe alene, bare dobbeltsjekk trygghetsreglene og medisininteraksjoner på forhånd så skal dette gå bra