Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 675
Hei
Har jailbreakt ipoden og lastet ned zusmos. Lastet ned cracket fifa 13 og the amazing spiderman. Før jeg lastet ned hadde jeg 6 gb etter 4gb. Mens jeg instalerte disse brukte jeg opp all lagringsplassen og instaleringen feilet. Etter det slettet jeg de to appene, og de to gb forsvan, men de 4 som dukket opp under instaleringen forsvant ikke. Hvordan får jeg slettet de 4 Gbene? Har ifile hvis det er til noe hjelp.
På forgånd takk
Battery doctor pro har en cleanup funksjon vet jeg. (Veldig bra program forøvrig). Der kan du slette temp/junk filer fra cydia og andre ting. For å finne det på cydia må du søke etter hele navnet, siden navnet er på kinesisk. Så det dukker ikke opp før du har skrevet "battery doctor pro" og trykket på søk. Prøv det.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Battery doctor pro har en cleanup funksjon vet jeg. (Veldig bra program forøvrig). Der kan du slette temp/junk filer fra cydia og andre ting. For å finne det på cydia må du søke etter hele navnet, siden navnet er på kinesisk. Så det dukker ikke opp før du har skrevet "battery doctor pro" og trykket på søk. Prøv det.
Vis hele sitatet...
Til meg var det et program for å spare batteri, men det var mange.
Sitat av nissefreak Vis innlegg
Til meg var det et program for å spare batteri, men det var mange.
Vis hele sitatet...
?

Ja det er et batteriprogram, men det har også en cleanup funksjon. Finnes sikker andre program også, men det er dette jeg vet om, og har brukt det selv, så jeg vet det fungerer bra. Fikk masse mer ledig plass etter å ha tatt en cleanup med dette programmet.
Sitat av trauMa Vis innlegg
?

Ja det er et batteriprogram, men det har også en cleanup funksjon. Finnes sikker andre program også, men det er dette jeg vet om, og har brukt det selv, så jeg vet det fungerer bra. Fikk masse mer ledig plass etter å ha tatt en cleanup med dette programmet.
Vis hele sitatet...
Ja, fant cleanup delen nå, funket bra, fikk fridd en god del plass