Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2978
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
noen som har erfaringer med å røyke marihuana før en konsert? tenker da mest på hvor trygt det er osv.

og selvfølgelig den generelle konsertopplevelsen man får ut av det
Det er supert!

EDIT: Hvis du kjenner din egen grense når det kommer til cannabis er det høyst få vakter som vil pese deg. Det høres ut som du ikke har røyka så mye før så vær småobs på å være litt streit, men det er aldri no problem. Er sjelden jeg er på konsert uten å ha røyka, men det er veldig gøy, særlig om du ikke har no særlig toleranse for det. Konserten blir litt mer intens og musikk er jo alltid kulere når du er skæk.
Sist endret av Mr.Jack; 19. april 2012 kl. 18:31.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Har vel røyka en god del egentlig, men paranoiaen slår kanskje litt ut her med tanke på at konsertlokalet bokstavelig talt er rett utenfor en politistasjon :/
Jeg var stein store deler av Rock Mot Rus, og det gikk finfint. Musikken blir bedre, lys showet er awesome og alt blir generelt mer chill. Så lenge du greier å holde deg sånn passe normal og ikke spacer helt ut burde det gå bra.
For å stjele tråden litt.. er det aldri politihunder på konserter?
Sitat av tgod Vis innlegg
For å stjele tråden litt.. er det aldri politihunder på konserter?
Vis hele sitatet...
Jo, det er det. Men det er nok på de litt større konsertene.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Var på ett russetreff ute i fjor.., inngjerda ikke så aaaltfor stort område. Var bikkjer som lukta på deg når du kom inn, og optill flere som vandra rundt hele kvelden.. som det alltid er på sånne arangamenter !!

Jeg var der tidlig dog, og fikk folk til og møte meg litt på siden og fikk stikki det inn mellom gjerdet, så var det på og finne seg ett hjørne og rulle jointene klare. Gikk rundt med en liten pice i lomma hele kvelden ut også trooor jeg..husker ikke helt.. bare og passe på og følge med rundt og gå litt omveier om man ser di jævla snute folka med bikkjene... men er risky, selvom jeg tror bikkjene fort kan bli litt deorienterte og dårlige når det er mye folk og kanskje folk bare går fort forbi og endrer retninger hele tiden.. Men tryggeste ville vell kanskje vært og bare røyke før man går inn på en konsert, så man slipper og riske noe.. ville hvertfall ikke hatt mye på meg :P

Syntes ikke det er så fett og røyke når jeg drikker, på den ene hvor det blei litt kickere og sånt blei jeg så bøtte at jeg nesten hadde små halliser.. er ikke fett og gå rundt på ett arrangament/konsert med masse folk og være svimmel og desorientert og kanskje dårlig..spør du nå meg, bedre og ta seg en usunn lainer eller knips istedet om man absolutt skal ha noe annet en drekke så man er litt mere opplagt og får med seg festen hehe :P
Sist endret av deGrønne Skoger; 19. april 2012 kl. 21:23.
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Har vel røyka en god del egentlig, men paranoiaen slår kanskje litt ut her med tanke på at konsertlokalet bokstavelig talt er rett utenfor en politistasjon :/
Vis hele sitatet...
Snakker du om sentrum scene i oslo da?:P haha:P var innom dem for å komme meg inn på 20-årsgrense fordi jeg hadde glemt leg hjemme^^
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av Evig Nabb Vis innlegg
Snakker du om sentrum scene i oslo da?:P haha:P var innom dem for å komme meg inn på 20-årsgrense fordi jeg hadde glemt leg hjemme^^
Vis hele sitatet...
Har hørt noe om at politiet leser her, så sier ikke noe om hvor... var du høy da du var innom dem?
Jeg klarer det ikke. Men det er kanskje fordi jeg liker å engasjere meg i konserten, ta opp hånda, synge litt, generelt bæde helt. Jeg har røyket før konserter, og da pleier artisten å starte når all rusen er borte, så jeg er bare trøtt. Jeg har sett folk røyke på Sentrum Scene feks, og det verste som kan skje, er at vaktene stomper jointen. Du blir ikke politianmeldt. Har heller ikke sett noen politihunder, men dette gjelder altså sentrum scene og rockefeller. Så heller ingen på Drake @ Spektrum. Lukta forøvrig weed der også (akkurat da han starta, og så var det ikke mer).
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Jeg klarer det ikke. Men det er kanskje fordi jeg liker å engasjere meg i konserten, ta opp hånda, synge litt, generelt bæde helt. Jeg har røyket før konserter, og da pleier artisten å starte når all rusen er borte, så jeg er bare trøtt. Jeg har sett folk røyke på Sentrum Scene feks, og det verste som kan skje, er at vaktene stomper jointen. Du blir ikke politianmeldt. Har heller ikke sett noen politihunder, men dette gjelder altså sentrum scene og rockefeller. Så heller ingen på Drake @ Spektrum. Lukta forøvrig weed der også (akkurat da han starta, og så var det ikke mer).
Vis hele sitatet...
Lukta rimelig misstenkelig flere ganger under konserten der jeg sto hvertfall
Sist endret av tgod; 20. april 2012 kl. 01:19.
Hva med å lage en bit med hasjbrownie å spise rett før man går inn på konserten?
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Hadde nok gjort det hvis jeg hadde hatt tid og mulighet
Geirx3: Nei, men den tiden vi var tvunget til å sitte med barna (de under 18) smugdrakk vi vodka, haha følte oss badass x)
Jeg og noen kompiser stod rett over veien ved den plassen der ved politistasjonen du snakker om før en konsert vi skulle på starta og røyka weed uten noen problemer.
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Hadde nok gjort det hvis jeg hadde hatt tid og mulighet
Vis hele sitatet...
Hvis du vil hardt nok så klarer du og få den ned oralt før konserten
I Norge fks Hove er det litt Nazi tilstander. Men det er jo helt normalt at det er en røyksky over publikum. Aldri noe problem 99% av tiden noen steder...
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Spørs vel egentlig hvor konserten er?
Vært rusa på masse forskjellig på div. konserter. Gått alltid bra, utenom Hove da jeg fikk bikkja etter meg.

F.eks på Rockefeller i Oslo, stinker hele lokalet weed på rap konserter.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Røyka i skogen før vi tok dro inn til byen, alt gikk bra og det var gøy
Var du på Freddie gibbs konsert i går ? hehe
Kan forresten dørvaktene nekte deg adgang til konserten hvis de ser at du er ruset på noe illegalt, som feks cannabis?
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Kan forresten dørvaktene nekte deg adgang til konserten hvis de ser at du er ruset på noe illegalt, som feks cannabis?
Vis hele sitatet...
Kort sagt, ja det kan de...
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Trådstarter
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Var du på Freddie gibbs konsert i går ? hehe
Vis hele sitatet...
Nei, var Manfred Mann