Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 6972
Vet ikke om jeg poster rett plass, men Kratom er jo legal high? Er i allefall ikke på noen fy fy liste.

Jeg fikk 4 gr (den veide 5,5 gr på min vekt da) 15;1 og 4 gr 20;1 Kratom i posten i dag.

Hadde ALDRI forventet meg noe effekt i det hele tatt! Jeg som er så tolerant på opiater, innspist på tramadol og kodein osv. Jeg fikk en kjempe fin og behagelig rus, synes det var bedre en oxy omtrent (!!) Og jeg tok bare sånn 0,5 gr første gangen av 15;1 pulveret. Blandet det bare med kaldt vann og drakk det, kjente det etter 15 min. Max peak var vel etter 30 min og varte i 1,5 timer før det "seig ut". Så tok jeg igjen ca 0,7 gr og fikk samme effekt igjen. Veldig veldig LITE kløe i forhold til oxy.

Men hva betyr kratom i pulverform f.eks 15;1 ?
Jeg innbiller meg det kan bety at 15 gr av planten tilsvarer 1 gr av pulveret. Eller at 1 gr av den tørkede planten tilsvarer 15 gr av pulveret. Noe slik er det vel?
Leser jo om at folk tar myyyye mere når de spiser planten i forhold til pulveret.

Andre som har erfaring med kratom? Hvilken ekstrakt brukte du?
Ja 1 gram ekstrakt tilsvarer 15 gram vanlig kratom. Vertfall det jeg fant ut med endel googling og grubling.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Og jeg tok bare sånn 0,5 gr første gangen av 15;1 pulveret. Blandet det bare med kaldt vann og drakk det, kjente det etter 15 min. Max peak var vel etter 30 min og varte i 1,5 timer før det "seig ut".
Vis hele sitatet...
Har nøyaktig samme erfaring med 15:1 extract som det du skriver her i både dosering og virkning. Har også opplevd en mild kvalme rett før virkningen slår til. Ser noen skriver at endel kratom extracter fungerer dårlig, men får man tak i fra rett leverandør så fungerer det utmerket. Ultra Enchanced Indo er omtrent like bra.
Sist endret av KreaDep; 12. juli 2011 kl. 10:55.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Oki, bra det ikke bare er meg. Bestilte en annen type nå i pulverform/ekstrakt som visst skal være bedre, man trenger mye mindre osv, mer stimulerende etter hva jeg har lest. "Maeng Da Ultra Enhanced Extract" (dyr da). Men dette er jo fra en av de "annerkjente" nettsidene, så det er ikke dritt liksom.

Det lønner seg jo å bestille i pulverform, pakken er liten og lett og man trenger ikke innta digre mengder for effekt. For i tørkede blader eller crushed resins kommer de i 1 oz/28 grs pakninger. Da tenker jeg; det må bli en diger pakke om man tenker det blir som marijhuana. Og det lukter sikkert, og de tror sikkert det er pot om tollen stopper det
Cherie's Avatar
Trådstarter
Gawd for et produkt Tatt dette i 4 dager på rad og det har fortsatt virkning! Ok, jeg vet det ikke bør gjøres så klart. Men har hatt noen veldig depressive dager så ga faen. Og ikke fått toleranse enda... Når jeg f.eks tar oxycontin en dag og får effekt, får jeg ikke effekt neste dag osv. da må jeg vente en stund... Rart, men bra

Men kløen er der enda dog... zyrtec funker ikke, atarax eller phenergan funker ikke heller. Har fått resept på noen andre allergipiller som er KUN mot kløe, ganske sterke rødtrekant dritt. Men om det fungerer er det jo verdt det.

Hvorfor kom jeg ikke over kratom FØR?
▼ ... over en uke senere ... ▼
kan noen hjelpe meg med og beskrive effekten av kratom?

har lest mye og ser nesten ut som samme effekt som du får av små doser med ketamin, kan dette stemme?
Sitat av Cherie Vis innlegg
Gawd for et produkt Tatt dette i 4 dager på rad og det har fortsatt virkning! Ok, jeg vet det ikke bør gjøres så klart. Men har hatt noen veldig depressive dager så ga faen. Og ikke fått toleranse enda... Når jeg f.eks tar oxycontin en dag og får effekt, får jeg ikke effekt neste dag osv. da må jeg vente en stund... Rart, men bra

Men kløen er der enda dog... zyrtec funker ikke, atarax eller phenergan funker ikke heller. Har fått resept på noen andre allergipiller som er KUN mot kløe, ganske sterke rødtrekant dritt. Men om det fungerer er det jo verdt det.

Hvorfor kom jeg ikke over kratom FØR?
Vis hele sitatet...
Dersom en har tatt eller går på oxycontin, og inntar kratom samtidig, vil kratomen få noen effekt i det hele tatt da? Eller vil du få virkning fra begge?
Nettop bestilt 60 x kratom. Men er veldig usikker på hvordan jeg skal inta det på best måte, noen tips?
Det letteste er vel bare å blande det i vann og drikke det!

Memer å ha lest at 60x ikke fins, er butikken som skriver det for å svindle, tror det sterkeste ekte greiene du får tak i ligger på 20x.
Sitat av zevz Vis innlegg
Det letteste er vel bare å blande det i vann og drikke det!

Memer å ha lest at 60x ikke fins, er butikken som skriver det for å svindle, tror det sterkeste ekte greiene du får tak i ligger på 20x.
Vis hele sitatet...
Okey, muligheter for og tilsette citron eller noe lignende uten og ødelegge det?

Dette er fra en side jeg stoler på, men kan godt hende det er svindel, får se når det kommer.
hmm. har prøvd flere typer såkalt 60x, men det er fake. virker mer som 15x for meg.. ellers blander jeg kratompulver med saftessens og honning og heller kokt vann over. går greit ned.

virkning av kratom er veldig individuell. varierer også fra gang til gang. men ta det alltid på tom mage! maks en yougurt i magen. på meg virker det først likt som et par pils. noen ganger blir jeg litt kvalm. så kommer et energikick, hvis jeg blir sittende hender det jeg blir trøtt.. tingen er å prøve seg fram....
Siden dette er en legal high side må jeg bare spørre ass:

Noen som har bestilt fra denne siden http://www.kratomcity.com/ ?
Den ser helt forferdelig corney ut, og kratomene kalles helt jalla navn.

Hva tror du. Ikke mange europeiske vendors, og d er greit å bestille i EØS da.

Sitat av chemal88 Vis innlegg
hmm. har prøvd flere typer såkalt 60x, men det er fake. virker mer som 15x for meg.. ellers blander jeg kratompulver med saftessens og honning og heller kokt vann over. går greit ned.

virkning av kratom er veldig individuell. varierer også fra gang til gang. men ta det alltid på tom mage! maks en yougurt i magen. på meg virker det først likt som et par pils. noen ganger blir jeg litt kvalm. så kommer et energikick, hvis jeg blir sittende hender det jeg blir trøtt.. tingen er å prøve seg fram....
Vis hele sitatet...
60 tror jeg ikke på. 30 er vel max. Men jeg synes standar 15 er bedre enn 20 f.eks
heisann.. jo den siden ser virkelig skummel ut. mye fusk og fanteri på dette markedet. har noen leverandører som er helt safe både i eu og usa, men er vel ikke lov å legge ut linken her.. personlig liker jeg maeng da,som jeg lager te av. 7-12 gram "te" pr kopp, som jeg småkoker/trekker to ganger. liker også mange 15:1 varianter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor har du bestilt disse produktene fra? Har du en link eller ett navn på en side du har mottat varer fra så jeg er sikker på at det går igjennom?
Har tidligere (for par-tre år siden) prøvd å bestille andre legals, men det var røyke varer da,og det ble stoppet tvert i tollen

Trodde egentlig alle båter hadde reist fra meg på legals fronten men nå kjenner jeg ett lite håp om medvind over grensene begynne å spire
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei!

Kunne du sendt meg en link til siden du kjøpte fra =)?
google shaman og kratom mine har aldri stoppa, og d er mange. Anbefaler deg EU land framfor de andre, dog det ikke har vært noe problem med dem. Anbefaler extrakt eller enchanted. Trenger lite da... sitter her med en te av red vein sumatra, her må jeg ha flere gram for effekt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
google maya+kratom,og shaman+kratom og kratom not com....
Må nesten prøve dette. Har prøvd dolcontin en gang før, og hvis dette er omtrent like bra, så gleder jeg meg

Noen som vet om avhengighetspotensialet rundt kratom?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Må nesten prøve dette. Har prøvd dolcontin en gang før, og hvis dette er omtrent like bra, så gleder jeg meg

Noen som vet om avhengighetspotensialet rundt kratom?
Vis hele sitatet...
Står en del om avhenighet på drugs-forum.com.
Er en god del som har blitt avhengig trur jeg.

Merka selv litt abstinenser etter en ukes bruk av ikke-ekstrakt. Ca 10 g om dagen. Var ikke harde abstinenser, litt muskelverk, hodpine og rastløshet.

Men kratom kan absolutt være til god nytte hvis du ikke overdriver og holder toleransen nede.
OT, Men aurax (krem) er det eneste som funker på meg når jeg har opiat kløe.

Å siden det ber noe regler mot linking til sånne bestillings sider(?), kunne du sendt meg en link på PM om hvor man kan bestille dette?
Hmm, noen som kan beskrive virkningen? Ser det er nevnt oxy og dolc. Er det noe i samme gata? Hvis ja, så må det her testes..
Synes 15 X gir bedre eufori enn oxy og dolc. Varer kortere dog.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Synes 15 X gir bedre eufori enn oxy og dolc. Varer kortere dog.
Vis hele sitatet...
Jeg har kjøpt 15x en gang, og jeg synes effekten var en del mindre enn jeg hadde ventet. Prøvde 0.5, 0.75 og til slutt 1.5 gram, men bare på den siste merket jeg noe i det hele tatt. Blandet pulveret i en halv kopp varmt vann og drakk det på tom mage. Er det jeg som gjør noe feil, eller er jeg bare rimelig immun?
det er veldig individuelt hvordan disse extraktene virker. dagsformen og hvor mye du har spist spiller også inn. ofte kan det være ren kratom som virker best.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tenkte å prøve dette, men får en del valg, og jeg vet ikke hva som er best.
Jeg kan velge løv, pulver, ekstrakt og harpiks.

Hva er å anbefale?

Har aldri prøvd det før.
Jeg har prøvd Spice en gang og hasj fire ganger, aldri noe annet enn det...om det har noe å si.
Sitat av Utestengt Vis innlegg
Tenkte å prøve dette, men får en del valg, og jeg vet ikke hva som er best.
Jeg kan velge løv, pulver, ekstrakt og harpiks.

Hva er å anbefale?

Har aldri prøvd det før.
Jeg har prøvd Spice en gang og hasj fire ganger, aldri noe annet enn det...om det har noe å si.
Vis hele sitatet...
malt løv (pulver) er å foretrekke. blande med saft og drikk. ikke no særlig behagelig men virker etter 30 min. har du erfaring fra hasj og spice fra før vil du nok bli veldig skuffet av effekten. men give it a try.
Sitat av chemal88 Vis innlegg
har du erfaring fra hasj og spice fra før vil du nok bli veldig skuffet av effekten. men give it a try.
Vis hele sitatet...
Hva er dette for noe bullshit?Jeg hadde erfaring med alt fra hasj til heroin før jeg prøvde kratom,og jeg ble langt ifra skuffet over virkningen.
Kratom er bedre enn mye av det som er på narkolista.
Sist endret av JayHova; 20. april 2012 kl. 18:05.