Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3475
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Heisann!
Har nettopp flyttet til Trondheim og lurer på om det er noen Freaks i byn?
Starter ikke på jobb før om et par dager, så har en del tid å kvele.
Bor på svartlamon, altså veldig sentrumsnært.
Om noen skulle få lyst til å "miniguide" litt, ta en kaffe eller spise så bare gi beskjed!

Er litt kleint og søke etter folk på nettet, men er gjerne verdt et forsøk.


mvh Kimbobo!
Sist endret av Kimbobo; 16. juli 2011 kl. 14:43.
bor oppi verdal, rånere og vømmøl og drittunger på bmx. Kom opp engang c:
Jeg og en kompis gjeng skal ut idag. så du kan bare bli med om du vil. Vi skal på downtown. kommer jo litt ann på hvor gammel du er da
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av dancing panda Vis innlegg
Vi skal på downtown.
Vis hele sitatet...
Er dessverre ikke gammel nok..

Uansett, kos dere!!
den er god=) uansett, kos deg i trondheim og lykke til. Håper du kommer til å trives!
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av olaPola Vis innlegg
bor oppi verdal, rånere og vømmøl og drittunger på bmx. Kom opp engang c:
Vis hele sitatet...
Du skal ikke se bort ifra det, må bare lære meg bussrutene rundt omkring.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Du skal ikke se bort ifra det, må bare lære meg bussrutene rundt omkring.
Vis hele sitatet...
Trondheim - Verdal er ca. 10 mil. Ville satset på tog istedet
Du tar toget noen få stopp lengre nord fo å komme til verdal, men det var litt sarkasmpreget det jeg sa i den første posten. Det er ikke en dritt å se her. Det eneste jeg lever her for er rabattene jeg får på pizza-bakeren.

Hvis du vil gjøre noe i trondheim forstår jeg at det er en del UE der, sjekk trådene på det forumet c:
Velkommen til byen!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Du tar toget noen få stopp lengre nord fo å komme til verdal, men det var litt sarkasmpreget det jeg sa i den første posten. Det er ikke en dritt å se her. Det eneste jeg lever her for er rabattene jeg får på pizza-bakeren.

Hvis du vil gjøre noe i trondheim forstår jeg at det er en del UE der, sjekk trådene på det forumet c:
Vis hele sitatet...
Du må ikke glemme Norges beste og billigste hjemmebrent!
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Du må ikke glemme Norges beste og billigste hjemmebrent!
Vis hele sitatet...
Åja, servert på ei flaske uten etikett fra en dude med volvo 240, brunt hår med gule tupper, joggebukse og caps/genser med MONSTER-m'en på seg.
Herlig hjemmebrent, nesten HELT gjennomsiktig.

Jeg tok ironien din og dro den enda lengre, men det triste er at skildringen min er så og si perfekt.
Blir vel så jeg flytter til "byen" (som jeg liker å kalle det ) om et par uker. Noen freaks som blir med å finne på noe da? Er vel fler enn meg som skal begynne på videregående der og som kunne tenkt seg å finne på noe spennende i en ukjent by
Sist endret av Eplegutten; 16. juli 2011 kl. 18:12.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg kan vel så saktens bli med på å vandre rundt omkring i byen litt i morgen. Været ser jo ut til å holde bra.

nZaal: Du må da vel kunne dra deg med du også? Som har forsømmet såpass mange treff?

Og Eplegutten: Dét er det sikkert. Er bare å slenge opp en tråd (:
Sitat av Jonta Vis innlegg
nZaal: Du må da vel kunne dra deg med du også? Som har forsømmet såpass mange treff?
Vis hele sitatet...
Jo, jeg burde vel kunne klare det!
Details?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja, rundt omkring Marinen for eksempel? Kan starte et sted nære sentrum, er litt usikker på hva TS har lyst til å bli guidet til, men fra.. Torget kan man lett forflytte seg til mange viktige steder.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
For meg er det akkurat det samme hva vi gjør egentlig, alt høres bra ut for min del.
Viss vi finner et sentralt sted å møtes er jo det prima, så kan vi ta det litt på sparket?

Kan drive litt research, slik at jeg er litt forberedt iallefall.
Sist endret av Kimbobo; 16. juli 2011 kl. 19:24.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Høres bra ut, hva med kl. 16, Torget, vendt mot Domkirka? Jeg drar nok med meg et kamera eller to. (Om noen vil prøve ut et eller annet utstyr; spør så skal vi få til noe)
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Høres ut som en plan!
Svartlamoen er en flott bydel! Mye kule folk der, og bra kultur! Liker du musikk er det den perfekte plassen for deg! Hver uke er det alltid en konsert, alt fra hip-hop til rock og reggae.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Heisann!
Har nettopp flyttet til Trondheim og lurer på om det er noen Freaks i byn?
Starter ikke på jobb før om et par dager, så har en del tid å kvele.
Bor på svartlamon, altså veldig sentrumsnært.
Om noen skulle få lyst til å "miniguide" litt, ta en kaffe eller spise så bare gi beskjed!

Er litt kleint og søke etter folk på nettet, men er gjerne verdt et forsøk.


mvh Kimbobo!
Vis hele sitatet...
Velkommen til Trondheim. Hva skal du jobbe med da? Hva trenger du hjelp til å se?
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Haunter Vis innlegg
Svartlamoen er en flott bydel! Mye kule folk der, og bra kultur! Liker du musikk er det den perfekte plassen for deg! Hver uke er det alltid en konsert, alt fra hip-hop til rock og reggae.
Vis hele sitatet...
Fikk inntrykk av dette ganske kjapt, tror jeg kommer til å få det ganske bra her!

Sitat av Tor.Divel Vis innlegg
Velkommen til Trondheim. Hva skal du jobbe med da? Hva trenger du hjelp til å se?
Vis hele sitatet...
Takker så mye!
Skal ta læretiden min som kokk her de neste 2 årene.

Veit ikke helt presist hva jeg trenger hjelp til å finne/se.
Er bare ute etter å møte folk som er kjent rundt omkring i Trondheim, slik at jeg får laget meg et bilde av hvilken by dette egentlig er.
it's on, yeah?
kl 16 på Torvet?

..må dra snart jeg om jeg skal rekke det
Sitat av Jonta Vis innlegg
Høres bra ut, hva med kl. 16, Torget, vendt mot Domkirka? Jeg drar nok med meg et kamera eller to. (Om noen vil prøve ut et eller annet utstyr; spør så skal vi få til noe)
Vis hele sitatet...
Når du står på torget vendt mot domkirka er den noen betongklosser som hindrer innkjøring ned den gata(Når du ser mot domkirka har du sykkelparkering og en do? på venstre side). Jeg foreslår møteplass der, så er det litt mer spesifisert. torget er stort.

Er forsåvidt med.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Snakkes på torget, ja.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tsunami: Jepp, høres bra ut. Om noen kanskje kommer senere og vi allerede har dratt; send meg PM ASAP med telefonnummer, så kan vi kontaktes på den måten.
Drar nå jeg...
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Flytter til Trondheim litt uti august, så jeg tenker å sparke igang et treff rundt den tida. Kom inn på kjemi ved NTNU.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Flytter til Trondheim litt uti august, så jeg tenker å sparke igang et treff rundt den tida. Kom inn på kjemi ved NTNU.
Vis hele sitatet...
Gidder du å vente et lite år til sprenger gløs?
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Flytter til Trondheim litt uti august, så jeg tenker å sparke igang et treff rundt den tida. Kom inn på kjemi ved NTNU.
Vis hele sitatet...
Realfag eller siv.ing?