Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  102 18348
Hva tror dere om folkens??


http://www.telenorarena.no/konserter/article57950.ece

tror dette blir en h**** fest!
WHAAAAT?!??! SENSATION TIL NORGE, WOOOOW

Kjøper billetter så snart de kommer ut på salg!
Sist endret av Omnibenevolence; 20. desember 2010 kl. 17:29. Grunn: fgfgffg
ArbeidsledigProletar
Det heter sensation uten "White"... Yay. Har vært på Sensation både i Amster og Køben... Blir gøy i å være på hjemmebane
Sitat av Euforia Vis innlegg
WHAAAAT?!??! SENSATION WHITE TIL NORGE, WOOOOW

Kjøper billetter asap!
Vis hele sitatet...
isåfall så må du vente til januar " asap "
Sitat av Srbija Vis innlegg
isåfall så må du vente til januar " asap "
Vis hele sitatet...
Bull. Telenor har forhåndssalg 21. desember
Sitat av Pheromone Vis innlegg
Bull. Telenor har forhåndssalg 21. desember
Vis hele sitatet...
VI får håpe på at det er real da , nesten halvtår igjen til det -_-
Sitat av Srbija Vis innlegg
isåfall så må du vente til januar " asap "
Vis hele sitatet...
"Det heter sensation uten "White"... Yay."

Fornøyd nå, Patrik og Srbija?
Sist endret av Omnibenevolence; 20. desember 2010 kl. 17:34. Grunn: sdsdsd
Trådstarter
Kjenner det røsker i beina allerede.. hehe!
Wow, kult, kult!
Kanskje et dumt spørsmål, men er det 18-års aldersgrense?
Sykt fett! bestiller bilett med engang jeg får penger!
Sitat av staM Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål, men er det 18-års aldersgrense?
Vis hele sitatet...
Ja, det er 18 årsgrense.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Er det ikke mulig for de under 18 å komme seg inn?
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Er det ikke mulig for de under 18 å komme seg inn?
Vis hele sitatet...
Det er 18'års aldersgrense. Så nei; de under 18 kommer ikke inn
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det heter sensation uten "White"... Yay. Har vært på Sensation både i Amster og Køben... Blir gøy i å være på hjemmebane
Vis hele sitatet...
[/quote]

Det heter faktisk Sensation The Ocean of White..

Uansett, blir heeftig Biletter selges i morgen!
Jeg er med !
Noen som vet dato for release av billetter på billettservice?
Savner black jeg...

White er alt for rolig..
Sitat av Effage Vis innlegg
Jeg er med !
Noen som vet dato for release av billetter på billettservice?
Vis hele sitatet...
Medlemmer av Telenor sin side på Facebook, kan kjøpe billetter fra kl 09 imorgen Eller idag da.
Jeg er en redd Sensation i Norge kan bli en smule whitetrash og litt vel folkelig, og miste endel av sjarmen sin. Men for all del, svære greier.
Biletter i boks!
Får ikke til å trykke "Kjøp Billett", havner bare tilbake til artikkelen.
Sitat av Unneberz Vis innlegg
Jeg er en redd Sensation i Norge kan bli en smule whitetrash og litt vel folkelig, og miste endel av sjarmen sin. Men for all del, svære greier.
Vis hele sitatet...
Har vært i Amster og Køben selv, og er redd for det samme som deg! Blodpris med alkohol blir det sikkert også
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Er det ikke mulig for de under 18 å komme seg inn?
Vis hele sitatet...
Sikkert ikke, blir 18 år 2 månder etter dette. Så fake legg må jeg nok ha.. Lurer på line up'en
Sist endret av Dr.Feelgood; 21. desember 2010 kl. 21:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har hørt et par myter om Sensation, kort sagt at enkelte går inn for å være kjipe(AIDS-sprøyter osv.). Syntes det hørtes litt ekstremt ut? Reklamefilmene får det til å virke som om det er god stemning da.. :P
Sitat av Introspection Vis innlegg
Har hørt et par myter om Sensation, kort sagt at enkelte går inn for å være kjipe(AIDS-sprøyter osv.).
Vis hele sitatet...
AIDS-Sprøyte? Går folk rundt med sprøyter med AIDS i, og stikker den i andre folk?
Sitat av Introspection Vis innlegg
Har hørt et par myter om Sensation, kort sagt at enkelte går inn for å være kjipe(AIDS-sprøyter osv.). Syntes det hørtes litt ekstremt ut? Reklamefilmene får det til å virke som om det er god stemning da.. :P
Vis hele sitatet...
Du sier det vel egentlig ganske greit selv. Der er kun myter
Sitat av binkabi Vis innlegg
AIDS-Sprøyte? Går folk rundt med sprøyter med AIDS i, og stikker den i andre folk?
Vis hele sitatet...
Har hørt om det samme selv, men dette var da på et skumparty i Magaluf. En som plutselig kjente et sprøytestikk i kroppen, med en lapp på hvor det sto "AIDS - welcome to my life"

Kjipern.
Sitat av Euforia Vis innlegg
Har hørt om det samme selv, men dette var da på et skumparty i Magaluf. En som plutselig kjente et sprøytestikk i kroppen, med en lapp på hvor det sto "AIDS - welcome to my life"

Kjipern.
Vis hele sitatet...

Vandrehistorier..

Hørte en med samme vri, Jente som hadde sovnet på stranden på Sunny Beach etter og ha drukket way to much, og våkner til soloppgang bølgeskvulp og en sprøyte i låret der det som det står "Welcome to the HIV family" på.
Etter å ha googlet de "vandrerhistoriene" deres, så kom jeg over denna siden her:

http://urbanlegends.about.com/od/cri...ld_of_aids.htm Les og lær.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Savner black jeg...

White er alt for rolig..
Vis hele sitatet...
Kunne ikke blitt mere enig med deg.
Får ingen treff på billettservice når jeg søker på sensation. Hvor finner jeg egentlig billetter? Google søk fører liksom ikke noe sted. Selv om det er utsolgt skulle det da dukket opp på billettservice..
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
I amster var det ikke lov å ta med seg alkohol inn, men kan junne ta med seg "bare" 5 gram cannabis inn!

Jeg regner vel med at det ikke er tillatt her i Norge xD
Sitat av eazypeez Vis innlegg
I amster var det ikke lov å ta med seg alkohol inn, men kan junne ta med seg "bare" 5 gram cannabis inn!

Jeg regner vel med at det ikke er tillatt her i Norge xD
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke det nei. Tipper at politiet møter mannsterke på dette arrangementet forresten så det er nok best å ha noe i systemet i det man går inn.
Nå er biletter bestilt, så da blir det rokking den 16 .
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Vandrehistorier..

Hørte en med samme vri, Jente som hadde sovnet på stranden på Sunny Beach etter og ha drukket way to much, og våkner til soloppgang bølgeskvulp og en sprøyte i låret der det som det står "Welcome to the HIV family" på.
Vis hele sitatet...
Fetteren min HAR blitt utsatt for dette.
Men ble tydeligvis ikke smittet av noe som helst etter flere tester!
Er billettene utsolgt? når jeg trykker "kjøp billett" får jeg opp dette: Billetter er ikke tilgjengelige på web da salget er avsluttet.
Det var vel forhåndssalg biletter. Tipper de blir lagt ut på nytt senere
http://www.billettservice.no/SENSATI.../event/TAR1604


Billetter til de som vil ha =)


Blir desverre for dyrt for min del :/
Alkoholisert gamer
Hvordan er forhåpningene til folka her a?
Og hvordan tror/håper dere lineupen blir?
Haha, så typisk: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10013042

EDIT: noen var før meg der ja
Sist endret av KreaDep; 16. januar 2011 kl. 23:07.
Nå er billett i boks for min del!

Sensation har alltid vert noe jeg har villet reist på, men da det har vert for langt å reise for min del + jeg ikke har vert gammel nok.
Men er dette en fest jeg kan se fram til? Synest line-up'en kan komme snart og..
Sitat av PolkagrisLaila Vis innlegg
Nå er billett i boks for min del!

Sensation har alltid vert noe jeg har villet reist på, men da det har vert for langt å reise for min del + jeg ikke har vert gammel nok.
Men er dette en fest jeg kan se fram til? Synest line-up'en kan komme snart og..
Vis hele sitatet...
Warmup artist er annonsert da Nils Noa
Biletter bestilt! =)

For å si det sånn..
DETTE BLIR AWESOME! (forhåpentligvis, er liksom Norge.. :P )
▼ ... over en uke senere ... ▼
Norge eller amster hva er forskjel?
At drogs ikke er lov?
Sitat av GraasXo Vis innlegg
Norge eller amster hva er forskjel?
At drogs ikke er lov?
Vis hele sitatet...
Nevneverdige forskjeller er blant annet en noe mindre samlet opplevelse ettersom Sensation i Amsterdam trekker nærmere 40,000 personer, Telenor Arena 20,000, sannsynligvis litt mindre spekket med kulisser, noe svakere line-up, og sannsynligvis media-prekk fra norskt politi og politikere som frykter ditt og datt under festen, og ikke minst rabalderet etterpå ettersom en ørliten promille av deltakerne blir tatt med narkotiske stoffer/ruspåvirket tilstand.

Forøvrig er det ikke lov med narkotika på Sensation i Amsterdam heller.
Hvordan er alkoholreglementet? Regner med medbrakt ikke er lov, men selges det inne i arrangementet, er det lov å komme inn ruspåvirket?
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Nevneverdige forskjeller er blant annet en noe mindre samlet opplevelse ettersom Sensation i Amsterdam trekker nærmere 40,000 personer, Telenor Arena 20,000, sannsynligvis litt mindre spekket med kulisser, noe svakere line-up, og sannsynligvis media-prekk fra norskt politi og politikere som frykter ditt og datt under festen, og ikke minst rabalderet etterpå ettersom en ørliten promille av deltakerne blir tatt med narkotiske stoffer/ruspåvirket tilstand.

Forøvrig er det ikke lov med narkotika på Sensation i Amsterdam heller.
Vis hele sitatet...
Har ikke vært med på at det har vert veldig strengt med taanke på narkotika...
Det er rimelig strengt med tanke på narkotika på sensation amsterdam. De sjekker deg utrolig grundig før du går inn. Kroppsvisitasjon av alle mann. Sjekker røykpakker også. Sensation Amsterdam tar nærmere 60000, så det er ca 3 ganger så stort som i Norge. Kan jo hende det blir bra uansett!
Sitat av ollibolli Vis innlegg
Det er rimelig strengt med tanke på narkotika på sensation amsterdam. De sjekker deg utrolig grundig før du går inn. Kroppsvisitasjon av alle mann. Sjekker røykpakker også. Sensation Amsterdam tar nærmere 60000, så det er ca 3 ganger så stort som i Norge. Kan jo hende det blir bra uansett!
Vis hele sitatet...
Med tanke på at det ikke var noen som helst sjekk når vi gikk inn på Sensation i København, synes jeg det er rart at de er så strenge i Amsterdam. Hele området fråtset av alle slags rusmidler, men det gikk mest i hasj og knips. Vet ikke om det er et slags signal for at man har lyst til å kjøpe eller selge dop, men jeg sto i ro på samme plass i 5 minutter, og da fikk jeg flere henvendelser fra folk som ville kjøpe og folk som ville selge.

Skulle jeg hatt i meg noe på Sensation på Telenor Arena, ville jeg bakt muffins og spist rett før jeg entrer lokalet, eller satset på å få kjøpt av noen på gulvet. Sjansene er store for at det blir omfattende sjekker ved inngangsdørene. Det er ikke verdt å risikere.