Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 795
Jeg har en Macbook som har en prossesor på 2.1 GHz intel Core 2 Duo
Og har 2 GB Ram.
(selv om dette sier meg lite bortsett ifra ram)

Men jeg er ute etter et spill som kan fordrive tiden i påsken.
Jeg liker egentlig hva som helst, så kom med deres meninger om spill som kan passe til mitt system.

Jeg har ingen kresen smak på spill, så alt kan prøves. Kom med deres anbefalinger, og hjelp min rolige påske

Takk For svar
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Steam og alle valvE spill kommer snart til Mac, jeg vet ikke når tho'
Warcraft 3, tror det funker på mac også.
Xmoto (http://xmoto.tuxfamily.org/), Diablo 2, age of empires 2, warcraft 3.
Noen som vet om det går an å få Age of Empire 2 til Mac?
Bioshock. Bør spilles med mus, men anbefales hardt!
Kan fås tak i på tpb
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Tales of Monkey Island selvfølgelig.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Civilization 4, så det på Eplehuset her om dagen Har det på den bærbare her med 3GB RAM og 2.2ghz prossesor, går heelt fint uten lag..Anbefales
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Tales of Monkey Island selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Stiller meg bak denne! Samt Machinarium. Fantastisk stemningsfult point and click spill! Også World of Goo da.
Med CrossOver Games kan du spille de fleste spill som er laget til pc, på mac:

http://www.codeweavers.com/products/cxgames/
Egobanken's Avatar
Trådstarter
Mye bra her Takk for raske svar
Vet ikke helt om jeg ville ha anbefalt CrossOver til spill, vet ikke hvordan det fungerer til strategispill og den slags, men til FPS spill vil jeg ikke anbefale det. Det hakket på en måte når jeg skulle flytte musen, men mulig jeg gjorde noen feil..
Sitat av ErlendAnd Vis innlegg
Vet ikke helt om jeg ville ha anbefalt CrossOver til spill, vet ikke hvordan det fungerer til strategispill og den slags, men til FPS spill vil jeg ikke anbefale det. Det hakket på en måte når jeg skulle flytte musen, men mulig jeg gjorde noen feil..
Vis hele sitatet...
Her er en video av meg som spiller Counter Strike Source på en 3-4 år gammel Macbook Pro med 2,2 Ghz prosessor og 256 MB RAM samtidig som jeg laster ned torrents, spiller av musikk i iTunes og filmer skjermen...
Dette er for øverig med den gamle versjonen av Cross Over Games, den nye er enda bedre.

http://www.youtube.com/watch?v=nkNZKr0raec

Døm selv.
Sist endret av Turbolego; 24. mars 2010 kl. 22:13.
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Noen som vet om det går an å få Age of Empire 2 til Mac?
Vis hele sitatet...
Hadde 3ern på macbooken min for en måneds tid siden (samme som trådstarter). Og jeg mener å ha sett AoE 2 til mac på humac. Men det er vel bare å sjekke på Piratbay?
Vel, det er jo bare å kikke gjennom denne lista over spill som er til Mac. Dog er noen av de til eldre Mac OS (Classic-miljø), noe som ikke er så lett å få til å funke.

Uansett, som allerede nevnt er Warcraft og Civilization IV fett. Det er også (Open)Transport Tycoon Deluxe.
Egobanken's Avatar
Trådstarter
Age of empire er og finne i bukta mangen gode spill, men må så jeg ble imponert over Turbolego sin video. Kanskje det hadde vært noe og få tak i dette programmet