Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5530
Hei.

Jeg lurer på og bestille meg noen t-sjorter ifra Spreadshirt.com Har lest litt om det. Men er det noen andre Freaks her ute som har bestillt ifra denne siden? Jeg vet det kan komme toll vis det er over 200 kr. men kan det svare seg og bestille 1 og 1 t-sjorte da?

Takk For Svar
Sitat av Egobanken Vis innlegg
Hei.

Jeg lurer på og bestille meg noen t-sjorter ifra Spreadshirt.com Har lest litt om det. Men er det noen andre Freaks her ute som har bestillt ifra denne siden? Jeg vet det kan komme toll vis det er over 200 kr. men kan det svare seg og bestille 1 og 1 t-sjorte da?

Takk For Svar
Vis hele sitatet...
Vil du være sikker kan du bestille en, vente til den er sendt, også bestille den neste. Her kan du beregne toll og avgifter når du handler på nettet: http://toll.no/templates_TAD/ImportC...epslanguage=NO . Greit å ha
Er ikke den norske spreadshirten lokalisert i norge da? slik du slipper toll etc?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Nei, den er nok ikke det såvidt jeg vet. Tror den sender til alle land fra samme sted, og at de bare har oversettelser av websiden sin for å være mer brukervennlig.
de sender alt i fra tyskland vis jeg ikke husker feil. ellers så er siden kun oversatt for brukervennlighetens skyld
Hadde du tatt deg tid til å lese på nettsidene dems så kunne du lett funnet ut at:

Sitat av www.spreadshirt.no
Fraktkostnadene kommer an på størrelsen på ordren og hvor den skal sendes. Merk at det kan oppstå toll og avgifter på ordre over 200 NOK ved forsendelser til Norge
Vis hele sitatet...
Sitat av www.spreadshirt.no
Merk: På varer som blir sendt til Norge og er på under 200kr er fritatt fra merverdiavgift (MVA) og toll.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://www.spreadshirt.no/hjelp-C132.../articleId/542
Sist endret av junkpal; 21. mars 2010 kl. 14:26.
Jeg trodde de var norsk.. Bestilte noen tsjorter, betalte med visa, fikk oppkrav hos posten på mva og toll..
Du kan ikke bestille fra spreadshirt.com, de sender ikke til Norge. Du skal bruke spreadshirt.no
Om fraktkostnader per pakke vil overstige det du ville ha måttet betale i toll ved å sende alle t-skjortene i en pakke må du nesten regne ut selv med tollkalkulatoren som TKM117 linker til.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Jeg har akkurat bestil derifra, og første gangen så bestilte jeg med egen konto. 1 t-skjorte og den kom på rundt 300 kr, pluss toll og moms = 500 ,-

Da fikk jeg tilbud om og optrette en egen butikk, jeg gjorde det og da fikk jeg samme t-skjorta til 200 kr. Så jeg og 4 andre venner bestilte 1 skjorte hver. Altså 4 stykker. Det kom på 1250 pluss at tollen og moms var på rundt 700 kr.

Det er dyrt, men det blir god kvalitet på det! Vi lasta opp et eget transparrent bildet, og det er super kvalitet på det! Og det dem allerede har inne der blir det også god kvalitet på.

Jeg er rundt 1.80 høy og jeg kjøpte XL, og det var en passe stor tskjorte. Eller litt for stor^^
Jeg har akkurat bestilt meg to t-skjorter derfra, og er veldig fornøyd med kvaliteten!