Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2118
Hei. Jeg og min sønn vil ta en tur til tyrkia i høst. Tenker i september. Antalaya høres ut som et ferieparadis! Har dere noen forslag til andre steder vi kan dra i tykia? Og hoteller/leiligheter i dette området?

Håper noen som har vært der før kan hjelpe meg!
600 eller 6000? Flytur? Hotell? Du må gi oss litt mer informasjon om vi skal kunne hjelpe.
Se på Bulgaria også
Antalaya? Alanya eller Antalya?
600 eller 6000 som nevnt over?


Anbefaler Marmaris
Jeg var i Antalya i fjor sommer med familen. Fint sted det! Minstemann var 8 år og det gikk helt fint, bra strøk! Fine strender og gode restauranter. I hvert fall i det området vi var. Antalya kan absolutt være en bra feriedestinasjon.

Jeg kan skjekke ut hvilket hotell vi bodde på senere i dag.
Trådstarter
mente 6000. kan strekke meg til 7. Alt inkludert
Vil du på strandferie, fyllaferie, se på severdigheter, litt av alt?

Må vite litt mer om hva du vil.
Trådstarter
strandferie. ta det helt rolig med andre ord.
Sitat av 0bs Vis innlegg
Vil du på strandferie, fyllaferie, se på severdigheter, litt av alt?

Må vite litt mer om hva du vil.
Vis hele sitatet...
fylleferie med sønnen blir litt spesielt...
Sitat av Xasma Vis innlegg
fylleferie med sønnen blir litt spesielt...
Vis hele sitatet...
Ikke om sønnen er 18 og kåt som en giraff. Fin bursdagsgave til sønnen sin D
brace yourself
Fickledick's Avatar
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Ikke om sønnen er 18 og kåt som en giraff. Fin bursdagsgave til sønnen sin D
Vis hele sitatet...
Hvor kåte er giraffer?
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Ikke om sønnen er 18 og kåt som en giraff. Fin bursdagsgave til sønnen sin D
Vis hele sitatet...

Er alle giraffer kåte?
Sitat av Fickledick Vis innlegg
Hvor kåte er giraffer?
Vis hele sitatet...
Tenkte jeg skulle poste noen videoer nå, men la gå

Alanya kan jeg anbefale (men aner ikke om du får noe all inclusive for 6-7000 kroner der)
Nå er jeg svært interessert å i vite hvor gammel du og sønnen din er. Du skrev nå i februar at du var redd for at pappaen din skulle se hva du lastet ned på nett.
Sist endret av prenix; 26. april 2011 kl. 15:31.
Rimelig spesielt. Her må du forklare deg imtheman
Hvorfor snoka du i det hele tatt bakover i innlegg fra det medlemmet som stammer fra februar prenix?
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Hvorfor snoka du i det hele tatt bakover i innlegg fra det medlemmet som stammer fra februar prenix?
Vis hele sitatet...
Stille dag på jobb.
Sitat av prenix Vis innlegg
Stille dag på jobb.
Vis hele sitatet...
ha ha ha, been there done that!!
- mandag til fredag, hehe
All inclusive for 6k på Tyrkias sørkyst midt i sesongen kan jo være mulig å få til. Da burde du bestille fortere en f egentlig.
Ifjor så reiste jeg til Side i tyrkia for 700kr med fly og hotell Ja, syvhundre kr. Vi bestilte restplass kvelden før vi reiste, sikkert derfor det var så billig. Så du kan få det grisebillig om du er heldig.

Sjekk www.restplass.no

eller bare søk "Restplasser" på google. og du får en shitload med hits.
Sitat av imtheman Vis innlegg
mente 6000. kan strekke meg til 7. Alt inkludert
Vis hele sitatet...
du bør se på side i tyrkia flott der
Om du kan ta ut ferie på kort varsel tror jeg det lønner seg å vente og heller hive seg på en tur. Jeg bestilte tur i fjor i april for 6000 med lite inkludert, men til sammenligning heiv foreldrene mine seg på en tur på sju dagers varsel. De havna vist nok på et veldig fint hotell med frokost og aircondition osv inkludert for 2500 hver. Blir vel billigere med barn også med tanke på fly. Dette var altså i Alanya fin plass
Kan anbefale Side som ligger i mellom Alanya og Antalya, om jeg husker riktig. Flott sted og fin strand. Kanskje også litt billigere enn Alanya og Antalya, men det vet jeg ikke sikkert.
Sist endret av campCKY; 27. april 2011 kl. 02:59.
Sitat av prenix Vis innlegg
Nå er jeg svært interessert å i vite hvor gammel du og sønnen din er. Du skrev nå i februar at du var redd for at pappaen din skulle se hva du lastet ned på nett.
Vis hele sitatet...
Stalker.