Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1256
Hei hei, jeg lurer på om noen av dere som vet om en siden man kan skjekke dette. (som ikke er full av virus)!! Husker at biip.no hadde en slik funksjon, men den er fjernet. Så om noen kunne si det, så hadde det vært flott : )
Windows live messenger er vel den beste?

edite; inne i innstillinger i programmt, så ser du hvem som har deg som kontakt. Er ikke den personen der, har hun/han blokert deg.
Sist endret av Gt&Hoo; 17. desember 2010 kl. 21:58.
husker jeg brukte blockchecker eller noe sånt
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Windows live messenger er vel den beste?

edite; inne i innstillinger i programmt, så ser du hvem som har deg som kontakt. Er ikke den personen der, har hun/han blokert deg.
Vis hele sitatet...
jo men der trur jeg bare du ser om de har slettet deg. når jeg tenker blokert så er det at jeg ikke ser at den person er på. Eller heter vell ikke blokker lengre, er Vis deg som Frakoblet for denne personen.
Sitat av Tardendy Vis innlegg
jo men der trur jeg bare du ser om de har slettet deg. når jeg tenker blokert så er det at jeg ikke ser at den person er på. Eller heter vell ikke blokker lengre, er Vis deg som Frakoblet for denne personen.
Vis hele sitatet...
Ja? Da har jo den personen ikke deg på kontaktlisten sin Akkurat da dette gjøres.
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Ja? Da har jo den personen ikke deg på kontaktlisten sin Akkurat da dette gjøres.
Vis hele sitatet...
Jo den har det, du bare ikke viser deg som tilkoblet for denne kontakten, mens den fremdeles er der. Bare prøv selv vist du har windows live messenger
Isåfall, se etter en person som alltid er avlogget = PROFIT?
nej? Høyreklikk på en kontak (på nye msn) vis deg som frakoblet for denne personen. Står rett over slett!!! så nei da sletter man ikke den person!! men man bare vises seg som frakoblet for den!!!
Det finnes ingen annen måte å sjekke dette på enn å bruke den nevnte metoden over (se om kontakten har deg i sin liste).
Sitat av d-_-b Vis innlegg
Det finnes ingen annen måte å sjekke dette på enn å bruke den nevnte metoden over (se om kontakten har deg i sin liste).
Vis hele sitatet...
Hm, gjode det før da, via biip.no
Lag en ny bruker med samme navn som en bekjent og legg personen til..Samtidig som du har begge msn'ene oppe : )
Sitat av daaa Vis innlegg
Lag en ny bruker med samme navn som en bekjent og legg personen til..Samtidig som du har begge msn'ene oppe : )
Vis hele sitatet...
Heh, den var faktisk ikke så dum
Sitat av d-_-b Vis innlegg
Det finnes ingen annen måte å sjekke dette på enn å bruke den nevnte metoden over (se om kontakten har deg i sin liste).
Vis hele sitatet...
Alle forslagene her er dumme!

Last ned amsn eller pidgin, dersom noen har blokket deg i amsn, er det et blokketegn i venstre marg i forhold til kontaktene dine, hvis du er i pidgin står det i en box når du drar musa over kontakten!
Sist endret av skeptfisk; 18. desember 2010 kl. 12:50.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Isåfall, se etter en person som alltid er avlogget = PROFIT?
Vis hele sitatet...
Jeg er alltid avlogget :P Betyr ikke at jeg har blokka hele kontaktlista mi for det. Dersom trådstarter har en anelse om hvem h*n tror har blokka h*n, er det jo bare å spørre en felles kompis om *insert name* har vært pålogga i det siste/er pålogga nå.

Har selv vært ute for dette:P " Er X pålogga nå"? "Ja" "...Han blokka meg, si til ham at han er en idiot!" ....-.-'
Sist endret av Vargas; 18. desember 2010 kl. 16:23.