Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 815
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei godtfolk,

i går injiserte jeg 60mg dolcontin, har på forhånd vært rusfri fra opiater i 2 måneder, men i går ble jeg veldig rød i ansiktet, samtidig ubehagelig svimmel, noen som har opplevd dette? Jeg forstår att det var en på kanten dosering, ble faktisk redd denne gangen, veldig ubehagelig opplevelse, men når det ga seg ble det topp stemning for å si det sånn.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er helt normalt og blir rød i ansiktet ( og over hele kroppen for den saks skyld) dette kombinert med intens kløe er en helt vanlig effekt av å skyte dolcontin. Det pleier dog å gå over i løpet av et minutt eller to. Noen fortalte meg en gang at det er en allergisk reaksjon pga et eller annet som er i dolcontinen ( nei jeg vet ikke om dette er fakta, men det høres jo rimelig ut med tanken på reaksjonen, rødhet og kløe). Jeg minns å huske at svimmelhet også fulgte med. Og som du sier, god rusen kommer ganske raskt etterpå. Har du aldri skutt dolcontin før kan jeg godt forstå at du ble redd, det er jo en ganske heftig reaksjon og viss du ikke er klar over det på forhånd blir det enda mer ubehagelig.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for input! Allergiske reaksjoner høres legit ut,en venn av meg hovner opp noen ganger. btw jeg har skutt dol mange ganger før,men aldri denne doseringen etter en lang periode med rusfrihet, jeg ble veldig varm og knall rød, men slapp unna den heftige kløen i hodet. (noe jeg forventet(Dette er så random, noen ganger kjenner du det, men andre ganger skjer det nada. Skal hvertfall ikke bevege meg over 60mg hvis det blir en pause igjen, klarte så vidt å gå. HaHa. Huff
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når du skal skyte dolcontin så vær veldig nøye med å få av alt "skallet" utenpå.
Tror mye av den allergiske reaksjonen ligger der.
Lærte i min tid at hvis du fikk med for mye belegg så kunne du få elveblest. Jeg har vært så slurvete at jeg fikk prøvd det.
Jeg har alltid trodd denne allergi/elveblesten var årsaken til å fjerne det, men har ikke dokumentasjon.
Opplever dere som spiser dolcontin disse forskjellene fra gang til gang også?