Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 8152
Vet noen hvor frakt-tog blir parkeres over lengre tid i Oslo-området? Vet at det er ihvertfall ett men jeg vet ikke helt hvor. All mulig hjelp til å finne dette hadde vært fint.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Under oslo-s
Alnabru-terminalen. Samt verkstedene på Grorud og Nyland.
Mulig det står noe på Bekkelaget.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Under oslo-s
Vis hele sitatet...
???? Tullbukk
Sist endret av ivar_oslo; 17. februar 2018 kl. 14:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
WileMedia
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Alnabru-terminalen. Samt verkstedene på Grorud og Nyland.
Mulig det står noe på Bekkelaget.



???? Tullbukk
Vis hele sitatet...
Tusen takk. Tenkte å gjøre noen freights i morgen kveld men visste ikke hvor de var.
Sitat av Loaf3r Vis innlegg
Tusen takk. Tenkte å gjøre noen freights i morgen kveld men visste ikke hvor de var.
Vis hele sitatet...
Lurt å annonsere det da
Haha, komiskt om neste innlegg er om hvor mye han fikk i bot
WileMedia
Trådstarter
Tror dere jeg villet sagt når jeg faktisk skullet gjort det? Jeg er ikke så dum da.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig det er et dumt spørsmål, men hva er "freights"?
WileMedia
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mulig det er et dumt spørsmål, men hva er "freights"?
Vis hele sitatet...
Freights kommer fra det engelske navnet freight trains, også kjent som godstog på norsk.
Sitat av Loaf3r Vis innlegg
Freights kommer fra det engelske navnet freight trains, også kjent som godstog på norsk.
Vis hele sitatet...
Forsto det ikke. Du sier du skal gjøre freights? Spesifikt hva innebærer det? orker du forklare?
Virker som det er dette det er snakk om https://en.m.wikipedia.org/wiki/Freighthopping
Før var det en livsstil, nå gjør folk det for the luls
Sist endret av knert1; 19. februar 2018 kl. 02:46.
Sitat av Loaf3r Vis innlegg
Tror dere jeg villet sagt når jeg faktisk skullet gjort det? Jeg er ikke så dum da.
Vis hele sitatet...
Hvorfor opprettet du en tråd der du lurer på hvor godstog parkeres over lengere tid da?
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Forsto det ikke. Du sier du skal gjøre freights? Spesifikt hva innebærer det? orker du forklare?
Vis hele sitatet...
Sitat av knert1 Vis innlegg
Virker som det er dette det er snakk om https://en.m.wikipedia.org/wiki/Freighthopping
Før var det en livsstil, nå gjør folk det for the luls
Vis hele sitatet...
Om dere ser på underforumet vi snakker i, så gir nok det en indikasjon på hva intensjonene er

Sitat av 0xFF Vis innlegg
Hvorfor opprettet du en tråd der du lurer på hvor godstog parkeres over lengere tid da?
Vis hele sitatet...
Hemmeligheten var jo ikke om han skulle male freights(hvor han kan), men når
WileMedia
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Forsto det ikke. Du sier du skal gjøre freights? Spesifikt hva innebærer det? orker du forklare?
Vis hele sitatet...
Jeg mener det i å male godstog men som noen andre sa er det også noen som driver med såkalt freighthopping.

Og ja kemikaliex, jeg villet jo ikke sagt når jeg villet gjort det offentlig. For mange snitches.
▼ ... over en uke senere ... ▼
https://www.dagbladet.no/nyheter/to-...v-tog/69572759

Bare for minne på at ferdsel på disse stedene er farlig.
Får håpe det ikke var TS som ble påkjørt da.

Du trenger heller ikke å lrysse sporene for å komme inn på terminalen. Det er en undergang i øst-enden av plattformen som går under sporene til godsterminalen. Hvorvidt det er adgangskontroll/vakt der vet jeg ikke.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Får håpe det ikke var TS som ble påkjørt da.
Vis hele sitatet...
De to avdøde er henholdsvis i midten av 20-årene og i 30-årene, sier spesialetterforsker Rune Skjold i Oslo politidistrikt til NTB.

Begge mennene er utenlandske statsborgere.
Vis hele sitatet...
Ingen fare. Men kan fort ha vært utenlandske malere på besøk i oslo. Både pga lokasjon og alder. Får vell høre mer snart
Sist endret av KjemikalieX; 3. mars 2018 kl. 15:40.
leste det var polakker som bodde i norge