Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2133
Hei! Har fått en boks med ADERALL. De er i kapsler. Som Ritalin. Begge disse medisinene er ADHD preparater.
Har tatt Ritalin å "skutt" rett i åra, og det gikk bare fint..
Så til spørsmålet mitt. Er det noen som har erfaring, eller vet noe om Aderall XR?? Har nå tatt de ut av kapslen å blandet de med 1,5ml vann. De løste seg fint opp med en gang. Er bare en liten gulaktig farve som er i vannet.
Er det noen som vet om det går å trykke det rett i årene??
Har ingen erfaring med aderall, men har gått på Ritalin i lange tider og har tidligere lest meg litt opp på de ulike ADHD midesinenen.
Så vidt jeg husker så skal Aderall være nermere beslektet Amfetamin enn hva Ritalin er, så jeg går ut ifra at du vil få en sterkere rus av dem enn av Ritalin om det er det du er ute etter. Du har ikke nevn styrken på dem, jeg lurer også på om det er depo-tabletter? (Tabletter som slipper ut virkestoffet gradvis og somregel har en effekt på rundt 8 timer om de svelges hel)
Dersom tablettene er depo ville jeg i først omgang vert forsiktig meg å skyte dem, i og med at du ikke vil kunne ha noe kontroll over hvor høy dose de slipper ut når de er (knust?) og blandet ut i vann.
(Jeg skal legge til at jeg er usikker på om virkestoffet slippes ut over tid eller om alt slippes ut samtidig når tabletten vannes ut og filtreres)
Hvor mange mg tablettene er på og din egen toleranse har selvfølgelig mye å si her.

Når det er sakt så må du altid huske å filtrere vannblandingen før du skyter noe som helst inn i årene.
har selv skutt ufiltrerte blandinger og endt opp med dårligere resultater som har krevd midesinsk tilsyn.
Det som blir sug opp skal være helt gjennomsiktig for å være sikker på at du få i deg minst mulig partikler.

Helt tilslutt vil jeg over hode ikke anbefale å skyte tabletter fordi tablettenes bindemasse kan samle seg i årene noe som øker risikoen for åreforkalkning.
Sist endret av Fnindingnature; 7. februar 2017 kl. 07:38.
ADDERALL XR. XR står for Extended Release ergo det er depot tabletter. Tviler på at du vil få en ønsket ruseffekt ved at du skyter det, anbefaler heller ikke at du gjør det. Hvis du knuser eller deler depot tabletter så vil ikke tablettene fungere slik som de skal.
Hvis du absolutt skal ruse deg, da er det bedre at du hiver innpå med 3-4 tabletter.